PRISMA Security söker Väktare för områdesbil/rondering
Prisma Security AB
Falkenberg
Om PRISMA Security
PRISMA Security är ett av Polismyndigheten och Länsstyrelsen auktoriserat bevakningsföretag med säte i Stockholm.
Vi har funnits sedan 2013 och har under åren sysslat med ordningshållning, bevakning och samordnande funktioner i såväl små som i stora sammanhang.
Nu växer vi och söker därmed Väktare för bevakning och rondering nattetid.
Vår vision är att skapa trygghet och tillföra ett mervärde i samhället kopplat till vår värdegrund, höga moral och vår uppförandekod.
Det gör att vi kan leverera säkerhetstjänster av väldigt hög standard.
Din roll
Som anställd Väktare hos PRISMA Security förväntas du med din närvaro kunna skapa trygghet ute hos våra kunder genom att vara tillgänglig för kunden, erbjuda en hög grad av service och säkerhet.
Därefter har du uppgiften att skydda egendom och byggnader mot brand, stöld, sabotage och skador genom din aktiva och vaksamma närvaro kopplat till arbetet stationär bevakning och rondering.
Vanligtvis är det du som sköter larmanläggningarna och rapporterar in till närmaste chef.
Vi lägger väldigt stor vikt vid personlig lämplighet och ser att du uppfyller nedanstående grundkrav:
- Vi tror att du är en serviceinriktad, lugn och organiserad person som kan hantera stress.
- Du är intresserad av teknik och har lätt för att förstå instruktioner.
- Du är självständig, men jobbar också bra i team.
- Att ta ansvar kommer naturligt för dig – du är helt enkelt en ärlig, hjälpsam och uppmärksam person som får människor omkring dig att känna sig trygga.
Vilka krav ställer tjänsten?
- Körkort för personbil
- För anställning inom PRISMA Security krävs det att du blir godkänd av Länsstyrelsen för anställning i auktoriserat bevakningsföretag.
Vi erbjuder dig
- Att få göra skillnad för människor och samhället
- Ett varierande arbete med goda utvecklingsmöjligheter
- Engagerade och stöttande ledare och kollegor
- Chansen att arbeta i ett samhällsviktigt företag med människor i fokus
Övrigt:
Arbetstider:
Vardagar 1800-0600 & dygnet runt på helger.
Tjänsten är till störtsta del bilburen och ställer därför krav på god körvana.
Vid utvärdering av sökande till tjänsten kommer urvalstester att användas.
Urval sker löpande.
Meriterande om du har arbetat inom den offentliga säkerhetssektorn (Polisen, Tullen, Kriminalvården, Försvarsmakten) eller som väktare med flera års erfarenhet med uppgifter så som stationär bevakning, rondering, larmutryckning.
Välkommen med din ansökan.
För fler frågor som rör anställning var vänlig och mejla rekryteringsansvarig.
Johan Fredriksson : rekrytering@prismasecurity.se
Skriv tydligt i meddelande fältet: FALKENBERG
#jobbjustnu
Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.
...kortmyNanny barnvakt Eskilstuna nanny / barnpassning 1-2 gånger/vecka
YCLA AB
Eskilstuna
Få ett flexibelt och barnsligt roligt extrajobb
På myNanny kan du göra skillnad för familjer samtidigt som du får ett barnsligt roligt och flexibelt extrajobb. Vi är ett av Sveriges ledande barnpassningsföretag, vilket innebär att du kan förvänta dig mycket av oss – allt från bra lönevillkor till professionellt bemötande, utbildning, försäkring och personlig support.
Ansök till jobbet som barnvakt på myNanny här: https://my-nanny.se/extrajobb-barnvakt/
Så funkar jobbet som barnvakt
Att jobba som nanny är både roligt och flexibelt, du väljer själv vilka uppdrag du vill ha och när du ska jobba. Som barnvakt hjälper du en eller flera familjer i ditt område med att passa deras barn. Det kan innebära allt från hämtning på förskola/skola och en rolig stund i lekparken till att äta mellanmål eller nattning. Det viktigaste är att det är roligt och tryggt för både barnen, föräldrarna och dig!
Mer om familjen
Under din intervju kommer du får mer information om just denna familj, men här är några bra saker att veta:
- Antal barn: 2
- Ålder: 2 & 4 år
- Dagar i veckan de önskar hjälp: 1-2 gånger i veckan
- Tider: Oftast hämtning från förskola och ibland även på kvällar samt helger (varje pass är alltid minst 3 timmar)
Extrajobbet passar perfekt för dig som:
- Är ansvarsfull och lekfull med ett genuint engagemang för barn
- Har erfarenhet av att ha passat ett eller flera barn (0 - 6 år) självständigt
- Kan arbeta flexibelt både vardagar och helger som nanny
Detta erbjuder vi dig som barnvakt på myNanny:
- Konkurrenskraftig lön med tydlig lönetrappa
- Du är alltid försäkrad under barnpassningen
- Flexibelt extrajobb med en familj som passar just dig och din vardag
- Följa och vara delaktig i ett barns utveckling
- Utbildning i hjärt- och lungräddning samt första hjälpen
- Introduktionsutbildning av oss på myNanny
- Kontinuerligt stöd från din personliga kontaktperson på myNanny
- Viktiga och relevanta meriter till ditt CV
Ansök till jobbet på 3-4 min
Du ansöker till jobbet som barnvakt snabbt och enkelt här: https://my-nanny.se/extrajobb-barnvakt/
Ansökan tar endast några minuter och du blir sedan kallad till intervju för jobbet som nanny på myNanny.
Läs mer om hur det är att jobba som barnvakt på myNanny på vår hemsida: https://my-nanny.se/barnvakt
En arbetsgivare – många möjligheter
Du som söker jobb hos oss har även möjlighet att arbeta som:
- Nanny hos https://nannypoppins.se
- Barnvakt hos https://barnvakt.se
- Au pair i USA hos https://my-nanny.se/au-pair
- Personlig studiecoach hos https://www.allakando.se
- Privatlärare i matematik hos https://smartstudies.se
- Personlig läxhjälpare: https://läxhjälp.nu
- Studiecoach online inför högskoleprovet https://www.allakando.se/hogskoleprovet
Tips! Just nu har vi många lediga tjänster på följande orter:
- Barnvakt i Stockholm https://my-nanny.se/stader/barnvakt-stockholm
- Personlig studiecoach i Stockholm https://www.allakando.se/laxhjalp-stockholm
- Personlig studiecoach i Göteborg: https://www.allakando.se/laxhjalp-goteborg
Specialistläkare inom lungsjukdomar sökes till Västernorrland!
Viva Bemanning AB
Sundsvall
Går du i tankarna att testa något nytt?
Vi söker dig som är legitimerad specialistläkare inom lungsjukdomar och vill arbeta i Västernorrland. Arbetet innefattar specialiserad lungsjukvård.
Krav på ett max 1 år gammalt intyg för S-HLR Vuxen.
Du ska kunna arbeta självständigt och flexibelt samt vara trygg i din yrkesroll.
Vi hjälper dig så att du kan hjälpa andra!
Period
2024-06-03 - 2024-09-01
Schema
Dagtid
Kvalifikationer
Vi söker dig som är specialistläkare inom lungsjukdomar med yrkeserfarenhet och referenser som kan intyga din kompetens. Du har goda kunskaper i det svenska språket, både i tal och skrift.
Som konsult hos oss och för det här uppdraget behöver du ha varit legitimerad i minst två år. Det förekommer sedvanliga arbetsuppgifter inom sjukvård, det är därför viktigt att du har någorlunda erfarenheter sedan innan.
Vi ser dessutom att du som söker är en flexibel, ansvarstagande, social och driven person som är trygg i dig själv och brinner för att människor ska må bra.
Om oss
Vi är med från uppläggets start och ser fram emot att följa din resa, vi upplever nya platser tillsammans! Vi har i dagsläget uppdrag runtom i stort sett över hela Sverige, i alla dess former och med attraktiva ersättningar.
Vi kan förhoppningsvis hjälpa dig att finna det du söker. Vi svarar på frågor och planerar ett upplägg tillsammans utefter dina önskemål för att du ska ha möjlighet att arbeta på dina villkor.
För oss är en viktig del att du ska känna dig trygg under hela din arbetsperiod varför du utöver din lön erhåller bland annat följande förmåner:
· Tjänstepension
· Övriga försäkringar
· Personlig kontaktperson som är tillgänglig & engagerad
· Ekonomisk ersättning för boende & resor
· Utbildningar
Ansökan
Välkommen med din ansökan via mail alternativ intresseanmälan på vår hemsida www.vivabemanning.se
Telefon: 08-50 90 8000
Mail: rekrytering@vivabemanning.se
Tveka inte på att söka, uppdragen går åt snabbt!
Känner du möjligtvis även en sjuksköterska som kan vara lämplig? Vi tar mer än gärna emot förslag.
#jobbjustnu
...kortBli försäkringsförmedlare - Utbildning ingår, ingen erfarenhet krävs!
Silentium Contact AB
Boden
Vill du starta en spännande karriär inom försäkringsbranschen?
Vi söker ambitiösa individer som är redo att lära sig och växa.
Som försäkringsförmedlare hos oss får du möjligheten att utveckla dina färdigheter och bli en expert inom området - och det bästa av allt, ingen tidigare erfarenhet krävs!
Allt arbete sker på vårat nyrenoverade kontor i Boden. Vi har ej möjlighet att arbeta hemifrån.
Vi erbjuder:
Omfattande utbildning:
Vi investerar i din framgång genom att erbjuda gedigen utbildning som täcker alla aspekter av försäkringsförmedling. Du kommer att få de kunskaper och färdigheter som behövs för att bli en framgångsrik försäkringsförmedlare.
Karriärmöjligheter:
Vi tror på att främja interna talanger. Genom din prestation och engagemang kan du snabbt avancera och ta del av spännande karriärmöjligheter inom försäkringsbranschen.
Ta chansen och starta din karriär inom försäkringsbranschen hos oss utan tidigare erfarenhet. Ansök idag och låt oss hjälpa dig att utveckla dina färdigheter och uppnå dina mål som försäkringsförmedlare.
Mejla in din ansökan på jobba@silentium.se Vi rekryterar löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan.
Vi tackar vänligt men bestämt nej till all kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.
...kortSjuksköterska till ASIH i Solna
Svea Work AB
Solna
Är du legitimerad sjuksköterska och vill ha flexibilitet i din arbetssituation med möjlighet att påverka din egen vardag? Hos Svea Work är detta möjligt.
På kunds räkning blir du anställd som konsult på Svea Work. Vi söker därför till detta uppdrag en sjuksköterska till ASIH i Solna.
Tidsperiod: v.26-34
Arbetstider: dag och helg
Arbetsuppgifter
Du kommer arbeta med sedvanliga arbetsuppgifter som sjuksköterska inom ASIH.
Svea Work erbjuder dig
Konkurrenskraftig lön
Semesterersättning
Tjänstepension
Engagerad och lyhörd konsultchef
Boende och reseersättning utanför hemort
Kvalifikationer
Vi söker dig som är legitimerad sjuksköterska med 2 års yrkeserfarenhet. Uppdraget passar perfekt för dig som är trygg i din arbetsroll där ditt arbete uppskattas. Du ska även vara lugn och pedagogisk i ditt arbete, samtidigt som du ska kunna ta beslut gällande patienter. Du ska även ha goda kunskaper i det svenska språket, både i tal och skrift, då det förekommer dokumentation i olika journalsystem. Du bör ha erfarenhet av ASIH, hemsjukvård eller onkologisk/palliativ vård. B-körkort är ett krav.
Personliga egenskaper
Vi söker dig som är en trevlig och social person med både patienter och kollegor. Du ska ha en god samarbetsförmåga med kollegor. Du ska även ha vana att arbeta med varierande arbetsuppgifter inom ditt område. Du har även ett gediget intresse att utvecklas som person, men också i din kompetens inom vården.
Sista ansökningsdag
Ansökningar behandlas löpande. Söker du efter en ny arbetsgivare med kompetensmöjligheter kan detta vara något för dig. Varmt välkommen in med din ansökan!
Företagsinformation: Svea Work är en del av Svea Partners koncernen och är ett rekryterings-och bemanningsföretag som arbetar tillsammans med våra uppdragsgivare och medarbetare för att hitta rätt person för rätt uppdrag. För oss på Svea Work är det betydelsefullt att göra skillnad och bidra med samhällsnytta. En del av resultat skänker Svea Work till Svea Foundation som i sin tur hjälper ensamstående föräldrar och barn.
Silentium Contact AB
Boden
Vi på Silentium arbetar med försäljning och kundservice. Sedan 1998 har vi hunnit växa och är idag drygt 100 medarbetare i hela Sverige.
Våra uppdragsgivare är välkända företag som finns inom flera branscher, bland annat inom telekom-, elbolag-, bank- och försäkringsbranschen.
Silentium värderar drivkraft och ett positivt tankesätt. Hos oss finns det därför många olika utvecklingsmöjligheter, hjälpsamma kollegor och en företagskultur med stor gemenskap. I våra samtal använder vi oss av ett språk som skapar trygghet på ett informativt, personligt och förtroendeingivande sätt.
Vi söker nu medarbetare till ett kommande uppdrag
För att passa in och trivas hos oss ska du vara lyhörd, pålitlig och ha en positiv inställning. Naturligtvis har du lätt för att skapa nya relationer, är driven och gillar att arbeta mot uppsatta mål. Du bör även tycka om att ha många bollar i luften och kunna växla mellan dina arbetsuppgifter snabbt.
Dina arbetsuppgifter blir att serva kunder både genom att svara när kunder ringer in och har frågor och funderingar samt att aktivt kontakta kunder gällande viktig information. Allt arbete sker på kontoret i Boden.
Ingen tidigare erfarenhet krävs men det är meriterande. Du behöver prata flytande Svenska, meriterande är om du pratar flytande engelska och norska men ej ett krav.
Mejla in din ansökan på jobba@silentium.se Vi rekryterar löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan.
Vi tackar vänligt men bestämt nej till all kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.
...kortSilentium Contact AB
Boden
Lockas du av att ge service i världsklass och ser dig själv som en glad och positiv person som alltid vill ge det där lilla extra?
Vi på Silentium söker dig!
I din roll ingår:
- Administrera och hantera enklare supportärenden genom att ta emot inkommande samtal.
- Hantera frågor om fakturor och betalningar
- Kunna jobba i flera system.
- Arbeta med merförsäljning genom att identifiera behov hos kunden, på så vis har du även möjlighet till provision
- Hantera kundklagomål och problem med en positiv attityd och professionell inställning.
- Förbättra kundnöjdheten genom att erbjuda en hög nivå av kundservice.
- Samarbeta med teamet för att uppnå gemensamma mål.
- Förmåga att arbeta effektivt i en hektisk miljö och under tidspress.
- Allt arbete sker på plats på kontoret i Boden, arbete hemma förekommer inte.
Vi ger dig internutbildning på plats. Vi har coacher med många års erfarenhet som hela tiden hjälper dig att utvecklas och bli bättre på det jobb du gör hos oss. Hos oss finns även möjligheter att utvecklas inom bolaget vilket vi anser är ett naturligt sätt att gå vidare med din karriär.
Vi på Silentium erbjuder dig som anställd:
- Fast lön enligt kollektivavtal med möjlighet till provision
- En rolig och utvecklande arbetsplats med fantastiska kollegor
- Interna utbildningar
- Karriärmöjligheter inom bolaget
- Kontinuerlig individuell coachning
- Fasta arbetstider 9,00-18,00 måndag tom fredag enligt schema
För att lyckas i rollen som kundservicemedarbetare ser vi att du:
- behärskar flytande svenska och engelska i tal/skrift
- trivs att arbeta i ett högt tempo och har hög social kompentens
- du har god datavana och kan arbeta i flera system samtidigt som du pratar med kunden
- är duktig på att kommunicera pedagogiskt och kan anpassa dig efter kunden
- har en positiv inställning
- har en kämparanda och är målinriktad
- driven och lösningsorienterad
- du tycker om att arbeta med försäljning & service
Känner du att du brinner för detta och vill utvecklas tillsammans med oss?
Mejla in din ansökan på jobba@silentium.se Vi rekryterar löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan.
Vi tackar vänligt men bestämt nej till all kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.
...kortFältsäljare sökes med start OMGÅENDE - Snittlön 40.000kr!
VIASALES AB
Västerås
Gör din karriär till en äventyrsresa!
Nu söker vi fältsäljare till vårt dynamiska team. Ingen erfarenhet krävs – bara passion och vilja att lyckas!
Vi arbetar med några av Sveriges största varumärken, bland annat Global Connect, Tele2 och Telia. All försäljning sker via personliga möten och varje unikt besök har aviserats till kunden i förväg.
Du får utbildning, vägledning och arbetar tätt intill erfarna säljare och coacher. Utöver allt det så har vi även lyxen att arbeta med marknadens modernaste schema.. Våra fältsäljare jobbar nämligen enbart måndag till torsdag och är LEDIGA VARJE FREDAG! Att uppnå krav och budget är ingen större utmaning för våra säljare på fyra arbetsdagar, därav har vi valt att unna oss tre helgdagar istället för två.
Vi söker dig som:
- Är myndig och talar flytande svenska.
- Är entusiastisk och villig att lära.
- Vill ha en spännande och omväxlande arbetsdag.
- Körkort är en fördel, men inget krav.
Vi erbjuder
- Heltid med lediga fredagar.
- Attraktiva provisioner utan tak.
- Resande tjänst med täckta kostnader.
- Härlig gemenskap och samarbete.
- Kontinuerlig utveckling och mentorskap.
- Belöningar och festligheter för varje framgång.
Ansök redan idag för att ta nästa steg i din karriär!
För frågor, kontakta:
Roksana Ahmad - roksana@viasales.com - 072-145 00 40
Evelina Svan - evelina@viasales.com - 073-566 00 53
...kortKlientkoordinator Safe Havens traffickingcenter
Frälsningsarmén
Stockholm
Safe Havens Traffickingcenter på Kungsholmen i Stockholm är en lokal verksamhet inom Frälsningsarméns arbete mot människohandel. Vi söker nu en klientkoordinator på deltid.
Om oss
Safe Havens traffickingcenter är ett rättighetscenter för brottsoffer för människohandel, med Frälsningsarmén som huvudman, certifierade av Nationella Stödprogrammet (NSP). Advokatbyråerna Brottsbyrån och Asylbyrån är två kärnpartners som medverkar på centret varje vecka för att stötta centrets besökare.
Målsättningen för verksamheten är att ge utsatta för människohandel perspektiv på och tillgång till sina rättigheter som de är formulerade i Europarådets konvention om bekämpande av människohandel. Centret erbjuder också den utsatte en kontaktperson, en legal buddy, som är volontärer på centret. Detta för att skapa tillit och trygghet för den utsatte.
Safe Havens traffickingcenter har funnits i Stockholm sedan 2018. Du kan läsa mer om arbetet i denna rapport: Femårsrapport Safe Havens
Safe Havens är en arbetsplats med möjlighet att påverka och utveckla arbetet. Det finns även möjlighet att arbeta hemifrån delar av arbetstiden. Som klientkoordinator måste man vara på arbetsplatsen på onsdag eftermiddag.
Arbetsuppgifter
Ansvarig för klientmottagning Du koordinerar och planerar centrets drop-in-verksamhet med verksamhetssamordnare som stöd. Du förbereder möten mellan klienter och juristerna tillsammans med volontärerna samt dokumenterar vilken uppföljning som behövs. Du har även mandat att skriva under dokumentation som berör en klients process (fullmakt, ansökningar m.m.)
Volontäransvarig Du rekryterar volontärer in i verksamheten som du sedan koordinerar till rätt arbetsuppgifter. Du samordnar och bestämmer innehåll på utbildning för volontärerna och skapar en grupphandledning per termin med verksamhetssamordnare som stöd.
Om dig Vi tror att du är en person med stort humanitärt intresse, har goda kunskaper om människohandel samt grundläggande juridisk förståelse för asylrätt samt brottmål.
Vi ser gärna att du är jurist, socionom eller MR-utbildad. Även påbörjade studier är intressant för oss. Vi tror att du har grundläggande kunskap inom socialt arbete och traumamedvetet bemötande.
Arbetet kräver en mycket god social förmåga för att kunna möta utsatta människor på ett lyhört och inkännande sätt. Du behöver kunna handleda och se volontärerna i sin roll så att de är trygga med sitt uppdrag vad gäller gränssättning och bearbetning av det de får höra i mötet med klienterna. Det är meriterande om du har erfarenhet av att använda journalsystem.
Du behöver ha en god ledarförmåga och vara självgående i ditt ledarskap samt ha viss stresstålighet. God organisations- och strukturförmåga krävs. Goda kunskaper om Frälsningsarmén som samfund, värdegrundsmässigt och organisationsmässigt är meriterande.
Ansökan och anställning
Detta är en tillsvidareanställning som inleds med provanställning på 6 månader. Omfattning 40-60 % Vi rekryterar löpande. Tillträdesdatum bestäms i samråd med den nyanställda.
Ansöka i form av personligt brev samt CV till: Lovisa Landälv, verksamhetsamordnare Safe Havens traffickingcenter lovisa.landalv@fralsningsarmen.se
...kortadding PEOPLE AB
Gislaved
Lyssna på Addpeoples podcast där Finance Manager Henrik Högberg berättar mer om Etac och den lediga tjänsten: https://www.addpeople.nu/lediga-jobb/4200863
Därför är du viktig
Får du saker och ting att hända? Gillar du utveckling och analys? Då kan det här vara helt rätt tjänst för dig! På Etac tänker vi framåt – så även på Finance-avdelningen. Nu vill vi utvecklas tillsammans med dig! Du som är driven, analytisk och önskar flexibilitet där du får forma din egen roll kommer förhoppningsvis trivas hos oss och med tjänsten som Controller & Accountant. Vi längtar efter att få lära känna dig!
Det här är Etac
Etac är en världsledande utvecklare och leverantör av ergonomiska hjälpmedel. Genom våra specialiserade produktvarumärken, erbjuder vi lösningar för ett brett spektrum av dagliga behov och vårdmiljöer, för människor i alla skeden av livet. Oavsett om produkten är för ett barn eller en äldre person är vårt mål att främja individens förmågor och förbättra vårdgivarens arbetsmiljö – genom kvalitet, funktionalitet och design.
Etac har verksamhet i Sverige, Danmark, Norge, Storbritannien, Nederländerna, Tyskland, Frankrike, Italien, Polen, Australien och USA, och ett stort distributionsnätverk med aktörer runt om i världen. I Anderstorp är vi 130 medarbetare, globalt ungefär 1400. Globalt omsätter vi cirka 400 miljoner euro årligen.
Läs mer om oss på www.etac.com.
Vår kultur
Hos oss på Etac genomsyras verksamheten av engagemang och passion ända ut i fingerspetsarna. Vår vision är att alla människor ska ha möjlighet till en egen vardag, oavsett vilka fysiska förutsättningar man har. Vår värdegrund i kombination med våra medarbetares höga kompetens och ambitionsnivå gör att vi tillsammans skapar värde åt människor – varje dag. Det i sin tur skänker oss ett arbetsklimat som vi trivs att arbeta i!
Fokus i din roll
Som Controller & Accountant får du en bred roll där bara ditt eget driv och innovationskraft sätter gränsen för vad du kan åstadkomma. Du erbjuds stor möjlighet att analysera, utveckla och påverka inom såväl redovisning som controlling.
Som Controller & Accountant kommer du få ägna dig bland annat åt analys, prognos, uppföljning och utveckling. Att driva förbättringsprojekt för att öka effektivitet och kvalitet i alla led är något du kommer få engagera dig i – ett område som vi sätter stort värde på att utveckla tillsammans med dig.
Du ansvarar även för vår redovisning där du kommer att få göra bokslut, årsredovisningar, koordinera revisionsprocesser, genomföra externredovisning och andra tillhörande arbetsuppgifter. Här arbetar du nära dina två kompetenta kollegor och din närmsta chef.
Om vi får önska
Vi vet inte vem du är - än, men vi har en idé om vad du har med dig sedan tidigare!
Vi tror att du har ett brinnande intresse för controlling. Kanske har du några års erfarenhet i rollen som controller eller så har du arbetat med redovisning tidigare, alternativt är du nyexaminerad och vill växa med ett globalt bolag?
Det viktigaste för oss är dina personliga egenskaper, att du har viljan och drivet att lära nytt i kombination med din analytiska förmåga att förstå helheter och samband. För att lyckas effektivt i rollen ser vi att du har en god IT-/systemförståelse och är vass på Excel.
Meriterande är:
- Förståelse för fabriksekonomi
- Erfarenhet från M3 Cloud eller annat affärssystem
- Erfarenhet från Power BI
- Eftergymnasial utbildning inom ekonomi alternativt motsvarande arbetslivserfarenhet
Är det rätt plats för dig?
Genom dina egna initiativ och ditt utvecklingsinriktade arbetssätt kommer du långt i den här rollen. För att trivas hos oss behöver du vara bekväm i att själv skapa dina egna arbetsuppgifter och tryggt navigera i organisationen för att förstå helheten. Att ena stunden arbeta med redovisning och nästa stund med utveckling och analys tror vi är en kombo som passar dig. Det är naturligt för dig att vilja ta ansvar och sätta värde på att leverera hög kvalitet. Vi tror också att du är en lagspelare och gillar att vara en del av en mindre sammansvetsad arbetsgrupp!
Vi ser att du har en vilja att förstå fabriksekonomin, att du kan hitta samband, skapa förståelse för helheter och ta fram relevanta analyser och rapporter. Allt med målet att utveckla avdelningen, och skapa bättre effektivitet och kvalitet för Etac.
Har vi träffat mitt i prick? Ansök redan idag!
Bra att veta
- Placering i Anderstorp
- Du rapporterar till Henrik Högberg, Finance Manager
- Tjänsten avser en tillsvidareanställning
- Visa gärna ditt intresse redan idag, dock senast den 22 maj 2024. Urval sker löpande.
- Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper i denna rekrytering.
- Vid frågor, kontakta Elina Terne 073 – 039 70 04.
Fältsäljare sökes med start OMGÅENDE - Snittlön 40.000kr!
VIASALES AB
Eskilstuna
Gör din karriär till en äventyrsresa!
Nu söker vi fältsäljare till vårt dynamiska team. Ingen erfarenhet krävs – bara passion och vilja att lyckas!
Vi arbetar med några av Sveriges största varumärken, bland annat Global Connect, Tele2 och Telia. All försäljning sker via personliga möten och varje unikt besök har aviserats till kunden i förväg.
Du får utbildning, vägledning och arbetar tätt intill erfarna säljare och coacher. Utöver allt det så har vi även lyxen att arbeta med marknadens modernaste schema.. Våra fältsäljare jobbar nämligen enbart måndag till torsdag och är LEDIGA VARJE FREDAG! Att uppnå krav och budget är ingen större utmaning för våra säljare på fyra arbetsdagar, därav har vi valt att unna oss tre helgdagar istället för två.
Vi söker dig som:
- Är myndig och talar flytande svenska.
- Är entusiastisk och villig att lära.
- Vill ha en spännande och omväxlande arbetsdag.
- Körkort är en fördel, men inget krav.
Vi erbjuder
- Heltid med lediga fredagar.
- Attraktiva provisioner utan tak.
- Resande tjänst med täckta kostnader.
- Härlig gemenskap och samarbete.
- Kontinuerlig utveckling och mentorskap.
- Belöningar och festligheter för varje framgång.
Ansök redan idag för att ta nästa steg i din karriär!
För frågor, kontakta:
Roksana Ahmad - roksana@viasales.com - 072-145 00 40
Evelina Svan - evelina@viasales.com - 073-566 00 53
...kortMas Sweden KB
Stockholm
Är du serviceinriktad, gillar ett högt arbetstempo och kan jobba med varierande arbetsuppgifter kan du vara rätt person och den nya kollegan vi söker.
Arbetstiderna är dagtid.
Vad erbjuder vi? Vi erbjuder en tjänst där du kommer att jobba i restaurangmiljö där serviceanda och teamkänsla står i fokus.
Arbetsuppgifter är lättare tillagning av maträtter och förbredning, pizza, m.m
Du har förmåga att planera och strukturera arbetet effektivt samtidigt som du kan hålla en hög service & kvalitetsnivå.
Du tycker om att möta människor.
Du är positiv, noggrann, stresstålig och har lätt för att samarbeta.
Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.
...kortSpeciallärare till Centralskolan
Åtvidabergs kommun
Åtvidaberg
Fältsäljare sökes med start OMGÅENDE - Snittlön 40.000kr!
VIASALES AB
Askersund
Gör din karriär till en äventyrsresa!
Nu söker vi fältsäljare till vårt dynamiska team. Ingen erfarenhet krävs – bara passion och vilja att lyckas!
Vi arbetar med några av Sveriges största varumärken, bland annat Global Connect, Tele2 och Telia. All försäljning sker via personliga möten och varje unikt besök har aviserats till kunden i förväg.
Du får utbildning, vägledning och arbetar tätt intill erfarna säljare och coacher. Utöver allt det så har vi även lyxen att arbeta med marknadens modernaste schema.. Våra fältsäljare jobbar nämligen enbart måndag till torsdag och är LEDIGA VARJE FREDAG! Att uppnå krav och budget är ingen större utmaning för våra säljare på fyra arbetsdagar, därav har vi valt att unna oss tre helgdagar istället för två.
Vi söker dig som:
- Är myndig och talar flytande svenska.
- Är entusiastisk och villig att lära.
- Vill ha en spännande och omväxlande arbetsdag.
- Körkort är en fördel, men inget krav.
Vi erbjuder
- Heltid med lediga fredagar.
- Attraktiva provisioner utan tak.
- Resande tjänst med täckta kostnader.
- Härlig gemenskap och samarbete.
- Kontinuerlig utveckling och mentorskap.
- Belöningar och festligheter för varje framgång.
Ansök redan idag för att ta nästa steg i din karriär!
För frågor, kontakta:
Roksana Ahmad - roksana@viasales.com - 072-145 00 40
Evelina Svan - evelina@viasales.com - 073-566 00 53
...kortPersonlig assistent till kvinna i västra Malmö Ref. 1123
Sydassistans AB
Malmö
Svensk Fiskhälsa rekryterar Verksamhetsledare
Experis AB
Östersund
Ser du fram emot ett självständigt arbete där du kan planera ditt arbete på egen hand samtidigt som du uppskattar att ha många externa kontakter? Då kan det här vara ett passande jobb! Tjänsten är förlag i Östersund, men kan efter en introduktionsperiod till stor del genomföras på distans. Kanske är det dig vi kan hälsa välkommen till en intressant och viktig verksamhet.
Arbetsuppgifter: Det övergripande målet för tjänsten är att säkerställa en effektiv och välorganiserad verksamhet i det frivilliga kontrollprogrammet, så att verksamheten kan uppnå sina strategiska och operativa mål. Rollen innefattar ansvarsområden såsom verksamhetsplanering, rapportering, deltagande i budgetplanering och uppföljning, samt samverkan och dialog med myndigheter, forskning, bransch och andra externa intressenter. Dessutom ingår administrativa uppgifter såsom hålla journalsystem och styrdokument uppdaterade, hantering av ansökningar och andra ärenden, samt sammanställning av underlag för rapportering. En viktig del av arbetet är också att sprida digital information via nyhetsbrev, hemsida och sociala medier samt att planera och genomföra möten, kurser och andra arrangemang. I tjänsten förekommer ca 4-5 resor/år. Någon resa kan även innebära övernattning. Vi ser helst att du har möjlighet att arbeta på plats någon eller några dagar i veckan. Kortare resor under arbetstid kan också förekomma. Vem är du? Vi söker en självgående och organiserad person med förmåga att arbeta långsiktigt enligt riktlinjer och krav. Hos oss är det viktigt med utmärkta svenska språkkunskaper både i tal och skrift för att kunna kommunicera effektivt. Vi värdesätter ett öppet förhållningssätt som främjar samtal och dialog mellan olika intressenter. Dessutom behövs goda digitala kunskaper för att kunna göra uppdateringar av webbsidor, sammanfatta och sända ut nyhetsbrev och kampanjer i sociala medier. Erfarenhet med digitala mötesverktyg som Teams, kunskaper i vanliga digitala verktyg som Office, Outlook och Dropbox är behövligt. Meriterande är erfarenhet av planering och ledning av projekt inom offentligt finansierad verksamhet med samverkan mellan olika organisationer. Det är meriterande om du har kunskap och erfarenhet av att planera och genomföra utbildningar, konferenser och andra evenemang. Om du dessutom har praktisk erfarenhet av djurhälsa, veterinärarbete, fiskodling eller annan typ av djurhållning, är det ett stort plus för rollen men är inget krav. Ett genuint intresse för djurhälsofrågor och av att lära mer om fiskhälsa tror vi är det viktigaste. Tjänsten erbjuder en spännande möjlighet att bidra till viktiga projekt och samarbeten inom en dynamisk och mångsidig miljö. Om du känner att din bakgrund och kompetens matchar våra behov, ser vi fram emot att ta del av din ansökan. Du behöver B-körkort. Om du är redo för en spännande roll där du kan bidra med din kompetens och samtidigt utvecklas vidare, så välkomnar vi din ansökan! Ansökan och kontakt Du söker via jeffersonwells.se där du laddar upp CV och personligt brev i pdf. Om du har frågor är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult AnnaKarin Bergqvist på 070 - 377 20 63 eller via mail: annakarin.bergqvist@jeffersonwells.se. Sista ansökningsdag: 19 maj-24 Vi går igenom ansökningar löpande så sök redan idag!
...kortSjuksköterska till vårdcentral i Kista
Svea Work AB
Sollentuna
Är du legitimerad sjuksköterska och vill ha flexibilitet i din arbetssituation med möjlighet att påverka din egen vardag? Hos Svea Work är detta möjligt.
På kunds räkning blir du anställd som konsult på Svea Work. Vi söker därför till detta uppdrag en sjuksköterska till en vårdcentral i Kista.
Tidsperiod: v.30-35
Omfattning: 100%
Arbetstider: Dagtid
Arbetsuppgifter
Du kommer att arbeta med sedvanliga arbetsuppgifter som sjuksköterska på vårdcentral.
Svea Work erbjuder dig
Konkurrenskraftig lön
Semesterersättning
Tjänstepension
Engagerad och lyhörd konsultchef
Boende och reseersättning utanför hemort
Kvalifikationer
Vi söker dig som är legitimerad sjuksköterska med 2 års yrkeserfarenhet. Uppdraget passar perfekt för dig som är trygg i din arbetsroll där ditt arbete uppskattas. Du ska även vara lugn och pedagogisk i ditt arbete, samtidigt som du ska kunna ta beslut gällande patienter. Du ska även ha goda kunskaper i det svenska språket, både i tal och skrift, då det förekommer dokumentation i olika journalsystem. Det är meriterande om du har erfarenhet av liknande arbete sedan tidigare.
Personliga egenskaper
Vi söker dig som är en trevlig och social person med både patienter och kollegor. Du ska ha en god samarbetsförmåga med kollegor. Du ska även ha vana att arbeta med varierande arbetsuppgifter inom ditt område. Du har även ett gediget intresse att utvecklas som person, men också i din kompetens inom vården.
Sista ansökningsdag
Ansökningar behandlas löpande. Söker du efter en ny arbetsgivare med kompetensmöjligheter kan detta vara något för dig. Varmt välkommen in med din ansökan!
Företagsinformation: Svea Work är en del av Svea Partners koncernen och är ett rekryterings-och bemanningsföretag som arbetar tillsammans med våra uppdragsgivare och medarbetare för att hitta rätt person för rätt uppdrag. För oss på Svea Work är det betydelsefullt att göra skillnad och bidra med samhällsnytta. En del av resultat skänker Svea Work till Svea Foundation som i sin tur hjälper ensamstående föräldrar och barn.
...kortSävsjö kommun
Sävsjö
Jokkmokks kommun
Jokkmokk
Lokalvårdare - hemtjänst i Varbergs kommun
Varbergs kommun
Varberg
Jobb annonser i hela sverige.