Sommarvikarier - Telefonist / Kundtjänstmedarbetare
ITELL AB
Sandviken
Vi söker nu 2st sommarvikarie/ medarbetare för flertalet specifika kunduppdrag.
iTell startades 2002 och är ett av Sveriges modernaste Callcenters som servar företag främst i Norden med olika telefonilösningar för inkommande samtal inom växel, kundtjänst och svarstjänst.
Vi tar emot inkommande samtal och hanterar dagligen hundratals kunder inom olika branscher, med olika telefonitjänster
Tidigare erfarenhet från liknande arbete inom telefoni och kundservice via telefon är ett krav.
Arbetsuppgifterna avser att ta emot inkommande telefonsamtal från kunder och vidarekoppla samtal, förmedla information, notera meddelanden, ta emot anmälningar samt registrera uppgifter i aktuellt system beroende på samtalets karaktär.
Arbetet sker under vardagar Måndag-Fredag, mellan ca. 09.00-16.00 (rullande schema enligt behov)
Som person behöver du ha en mjuk och fin telefonröst, vara ytterst noggrann, stresstålig, inneha en väldigt hög servicenivå , vara flexibel och mångsidig samt ha ett stort tålamod och agera tillmötesgående i alla kontakter med kunden. Fördel om du arbetat inom ett serviceyrke tidigare och är van att bemöta kunder i olika situationer.
Du har lägst gymnasiekompetens och uttrycker dig flytande i BÅDE tal och skrift främst på Svenska men även Engelska. Du har god datavana (Officepaketet), skriver obehindrat på tangentbordet samt har generellt lätt för att lära nya system och förmågan att variera mellan olika program beroende på samtalets karaktär.
Som person är du lättsam, social och framåt. Du måste vara noggrann, närvarande och punktlig samt strukturerad. Arbetet kan upplevas som stressigt då Vi drivs av att ge våra kunder bästa tänkbara service!
Som medarbetare på iTell får du ett självständigt arbete med ansvar för ett specifikt antal kunder. Du besvarar dina kunders inkommande samtal och blir deras "ansikte utåt". Du har kunskapen som effektivt höjer våra kunders tillgänglighet och servicenivå genom att lotsa varje inkommande samtal, information och meddelande till rätt person (Vi arbetar Ej med utgående telemarketing).
Vi ser fram emot att höra mer OM du matchar kriterierna ovan och är tillgänglig relativt omgående, då tjänsten ska tillsättas från mitten av maj månad med upplärning under de första 14 dagarna.
...kortFirst Line Agent till BAUHAUS Kundtjänst, Heltid Tillsvidare
Bauhaus & Co KB
Nacka
Undersköterska sökes för uppstart av Aleris Endoskopimottganing i Malmö
Aleris Endoskopi & Gastro AB
Malmö
ED Education AB
Hedemora
På grund av pensionsavgång söker vi en ny medarbetare till förskolan Nyckelpigan.
Vi söker dig som är en driven, nyfiken, glad och lekfull förskollärare - som vill berika vårt arbetslag med din kunskap, erfarenhet och engagemang.
Hos oss går trettio barn, i åldrarna 1-5 år. På Nyckelpigan arbetar vi som en enhet, utan avdelningar. Förskolan genomsyras av tankesättet att "alla barn är allas barn" - vilket bidrar till en känsla av gemenskap mellan så väl barn som vuxna.
Vi lägger mycket stor vikt vid barnens rätt till delaktighet och inflytande, och arbetar bland annat med morgonmöten tillsammans med våra barn. Vårt arbetssätt innebär att du som förskollärare arbetar nära barnen, och kräver att du är genuint intresserad av barnens processer, lekar och intressen. Du som förskollärare har schemalagd tid till reflektion, analys och planering tillsammans med kollegor och enskilt.
Våra miljöer på Nyckelpigan är tillgängliga, tilltalande och föränderliga. Miljöerna innebär att du som förskollärare är närvarande i barnens lek, och att du behöver ha förmågan att använda miljön som ett pedagogiskt verktyg.
Förskolan Nyckelpigan är fristående, där huvudman och rektor är en och samma person. Rektor är närvarande i verksamheten, vilket leder till korta beslutsvägar och goda möjligheter för dig som förskollärare att vara med och påverka både din och barnens arbetsmiljö.
Tjänsten har tillträde i augusti månad, och är en heltidstjänst. Intervjuer kommer att ske löpande under våren, så vänta inte med att skicka in eventuell ansökan.
...kortMeet a Group international AB
Stockholm
Systemutvecklare – B3 Connect - Linköping
B3 Consulting Group AB (publ)
Linköping
B3 Connect är det senaste tillskottet i B3 Consulting Group med 1000 medarbetare och fokus på systemutveckling. Vårt nya kontor finns i Linköping. Vi erbjuder en spännande resa med utvecklings- och karriärmöjligheter i en region som är ledande inom produkt- och systemutveckling.
Vi fokuserar på utmanande uppdrag inom branscher som hälsa, finans, fordon, kommunikation, samhälle, industri och försvar. Vi söker personer som vill vara med från starten och forma B3 Connect, oavsett om du är relativt ny i branschen eller har lång erfarenhet.
Vad du får hos oss:
- Flexibilitet och möjlighet att påverka din ersättning och utveckling.
- Möjlighet att behålla en stor del av din debiterade tid och generösa garantier för trygghet.
- En del av ett framstående konsultföretag med över 20 års lönsam tillväxt och hög medarbetarnöjdhet.
- Specialisering inom avancerade systemlösningar, inklusive tekniker som .Net, Java, C/C++, Javascript, .Net, Python och liknande.
- Satsning på att bli ledande inom generativ AI.
Vem är du?
Du har en relevant utbildning och erfarenhet inom systemutveckling samt ett starkt intresse för teknik och framtidsprojekt. Som systemutvecklare arbetar du med att förstå krav, beskriva funktioner, utveckla och integrera kod med fokus på testbarhet och kvalitet. Vi välkomnar olika programmeringsspråk och kunskap om Linux är meriterande.
Vi ser fram emot att få dig ombord på B3 Connect och att "connecta" tillsammans!
...kort
Interim HR-strateg med fokus på ledarskap
People Experience AB
Stockholm
Om uppdraget och dig vi söker
Vår kund med ett stort växande HR-teamhar ett tydligt fokus på ledarskap och dess utveckling.I linje med detta behov, är vi på jakt efter en HR konsult som kan stödja i rollen som HR-strateg för ledarskap under en föräldraledighet.
Uppdraget sträcker sig över 10 till 12 månader och börjar i juni, där arbetsomfattningen varierar mellan 70-100%.
Denna rollär en av flera strategiska HR-roller inom vår kunds team för Kultur & Lärande. Huvuduppgifterna inkluderar att vidareutveckla synen på ledarskap och att utforma ett utvidgat erbjudande för ledarutveckling. Ett stort fokus ligger nu på att utveckla ledarutvecklingsprogram baserat på prioriterade områden.
Viktiga erfarenheter inkluderar:
- Strategiskt arbete inom ledarskapsutveckling och ledarförsörjning
- Erfarenhet av att utveckla och förankra ramverk för ledarskap
- Utformning och uppföljning av strukturer inom ledarskap och ledarutveckling
- Design och genomförande av utbildningsprogram inom ledarskap
- Nära samarbete med andra HR-processer och funktioner
För att komma till din rätt i detta uppdrag ser vi gärna att du tidigare har ansvarat för ledarskapsutvecklingoch uppnått fina resultat. Du är en given teamplayer och brinner för lärande.
Vi ser fram emot att hitta den rätta kandidaten som kan bidra till vår kunds fortsatta framgång inom ledarskapsutveckling.
Vi startar urvalet omgående så sök gärna redan idag!
Om att vara konsult hos People Experience
Högt som lågt och ibland tvära kast tillhör vardagen som konsult – men ruskigt roligt, varierande och lärorikt är det. Som konsult via People Experience välkomnas du med öppna armar in i vår PX-familj med konsultfrukostar, check-ins och bollplank för att du ska känna samhörighet och utbyte, men alltid med fin balans – för att inte göra anspråk på för stor del av din tid. Formen för ditt konsultuppdrag (dvs om du blir underkonsult eller anställd hos PX för det specifika uppdraget) bestämmer du själv!
Vi är alltid intresserade av att komma i kontakt med nya potentiella People, Payroll & FinanceConsultants och utökar dagligen vårt nätverk med förtroendeingivande, prestigelösa och flexibla Professionals med både integritet, ödmjukhet och ett starkt ledarskap. I vårt nätverk finns expertis inom hela området och på alla nivåer. Generalister som specialister, seniora som juniora - och det är precis det som gör det hela så givande.
På People Experience kommer vi alltid göra det lilla extra för att se till att du får en positiv upplevelse i mötet med oss – oavsett om du är kund, konsult, medarbetare eller kandidat. Välkommen att skapa denna upplevelse tillsammans med oss!
Om din ansökan
- Vi behandlar alla kandidater lika, var vänlig ansök via annonsen om du är intresserad - all kontakt sker genom vårt rekryteringssystem! Detta för att skapa en fin kandidatupplevelse för samtliga kandidater, samtidigt som vi säkrar en rättvis process för alla!
- Vi vill bidra till att alla känner sig likvärdiga på arbetsmarknaden. Vi vill uppmuntra alla, oavsett bakgrund att ansöka!
- Vi behandlar din personliga information i enlighet med GDPR. Om du önskar att vi raderar din information gör du det enklast genom att begära det via vår karriärsida "Connect". Har du frågor, kontakta vår systemansvariga Lina Roxenback på lina.roxenback@peopleexperience.se.
People Experience är en personlig, innovativ och högst engagerad boutiquebyrå med enorm passion för att hjälpa kunder, konsulter och kandidater att nå tillväxt och framgång genom rätt matchning inom det område där vår erfarenhet och passion är som störst: People, Payroll & Finance.Med visionen att bli Sveriges ledande boutiqebyrå för People, Payroll & FinanceProfessionals, är vi 100 % specialiserade på målgruppen i vår rekrytering och konsulttillsättning.
...kortKraftsam Rekrytering & Bemanning AB
Linköping
Om företaget
Koncernen Tage Rejmes Bil AB grundades 1958 och är idag ett av Sveriges största familjeägda bilhandelsföretag. Företaget är auktoriserad återförsäljare för Volvo, Renault och Dacia personbilar, lätta transportbilar, Volvo lastbilar och bussar. Rejmekoncernen finns representerad med 25 anläggningar för försäljning, service och reparationer på 15 orter i Östergötland, Närke, Södermanland, Västmanland och Småland. Koncernen omsätter ca 3 miljarder kronor och har 700 medarbetare.
Tage Rejmes Lastvagnar AB ingår som helägt dotterbolag i koncernen Tage Rejmes Bil AB. Tage Rejmes Lastvagnar AB är auktoriserad återförsäljare av Volvo lastvagnar och bussar. Företaget driver verksamhet i Norrköping, Linköping, Motala och Tranås. Förutom lastvagns- och bussförsäljning bedrivs leasing- och serviceverksamhet samt försäljning av transportutrustning, reservdelar, tillbehör och drivmedel. Företaget omsätter cirka 320 miljoner kronor.
Din framtid
Som lastbilstekniker får du möjlighet att arbeta med den senaste tekniken i Volvos moderna drivlina, men även möjlighet att få känna på gammalt hederligt mekanikerjobb med svett och slägga. Du kommer arbeta med att utföra service och reparationer på lastbilar, bussar, släp samt påbyggnationer. Med hjälp av våra reparationsmetoder och olika program arbetar du även med att felsöka och reparera elsystem. Vi erbjuder även goda utvecklingsmöjligheter bl.a. genom Volvos egen utbildningsskola.
Personliga egenskaper och kvalifikationer
- Relevant utbildning alternativt tidigare erfarenhet som anses likvärdig
- Goda kommunikativa egenskaper
- Gott kundbemötande
- Systemvana
- B Körkort
- Goda kunskaper i svenska både i tal och skrift
- C- och D körkort (meriterande)
- Kompetens inom el, hydraulik, däck eller svets/smide (meriterande)
För att trivas i rollen bör du ha ett brinnande teknik- och fordonsmekaniskt intresse. Du bör också vara lösningsorienterad, kundfokuserad och ordningsam. Rollen kommer att kräva att du är noggrann och har en hög känsla för kvalité.
Övrigt
I denna rekrytering samarbetar Tage Rejmes Lastvagnar AB med Kraftsam Rekrytering och Bemanning. Har du frågor om tjänsten, vänligen kontakta ansvarig rekryterare Patricia Contreras på patricia.contreras@kraftsam.se.
Externa rekryteringsbolag och säljare undanbedes vänligen men bestämt.
Vi ser fram emot din ansökan!
...kort
Mjukvarutestare/Test Lead – B3 Connect - Linköping
B3 Consulting Group AB (publ)
Lidköping
B3 Connect är det senaste tillskottet i B3 Consulting Group med 1000 medarbetare och fokus på systemutveckling. Vårt nya kontor finns i Linköping. Vi erbjuder en spännande resa med utvecklings- och karriärmöjligheter i en region som är ledande inom produkt- och systemutveckling.
Vi fokuserar på utmanande uppdrag inom branscher som hälsa, finans, fordon, kommunikation, samhälle, industri och försvar. Vi söker personer som vill vara med från starten och forma B3 Connect, oavsett om du är relativt ny i branschen eller har lång erfarenhet.
Vad du får hos oss:
- Flexibilitet och möjlighet att påverka din ersättning och utveckling.
- Möjlighet att behålla en stor del av din debiterade tid och generösa garantier för trygghet.
- En del av ett framstående konsultföretag med över 20 års lönsam tillväxt och hög medarbetarnöjdhet.
- Specialisering inom avancerade systemlösningar, inklusive tekniker som .Net, Java, C/C++, Javascript, .Net, Python och liknande.
- Satsning på att bli ledande inom generativ AI.
Vem är du?
Du har en relevant utbildning och erfarenhet inom test, testutveckling och integration av mjukvara. Du gillar att skapa testmiljöer, testfall och verifiera att koden verkligen mår bra och gör det den ska. Om du drivs av automatisering och ständiga förbättringar så är det intressant komplement.Du ska kunna omsätta funktionskrav till testbarhet och även kunna dokumentera dina resultat. Du har ett genuint och starkt intresse för teknik och framtidsprojekt. Som testare har du jobbat i flera utvecklingsprojekt tidigare, kan testramverk och utvecklingsmiljöer. Att du har en god känsla för leverans och deployment är också meriterande samt att du tar ett ansvar för att underhåll och rättningar funkar i praktiken! Högt kundfokus där kundernas nöjdhet är a och o.
Vi ser fram emot att få dig ombord på B3 Connect och att "connecta" tillsammans!
...kort
Lager / Plock och pack deltid maj-aug Kungsbacka
GARE BBQ & Outdoor AB
Kungsbacka
Om jobbet
Om jobbet
GARE-koncernen växer och 2021 startades bolaget GARE BBQ & Outdoor AB, i samband med att man blev generalagent för Landmann grillar, tillbehör och eldstäder.
Sedan tidigare finns systerbolaget GARE Distribution AB som grundades 2014 men med över 25 års erfarenhet från hemelektronikbranschen
Båda bolagen arbetar med försäljning till återförsäljare och grossister i Norden.
GARE-koncernen representerar starka varumärken såsom:
Landmann, Digihome, PanzerGlass, Medisana, Divoom, Homeline och Cobb.
Vår personal har lång erfarenhet inom branschen och har varit verksam i olika bolag med inköp, försäljning och logistik.
GARE finns idag i helt nyrenoverade lokaler i Kungsbacka. Vi är idag fyra personer på kontoret.
Om tjänsten
Tjänsten är en deltidstjänst på ca 40% (särskild visstidsanställning). Primärt måndagar och tisdagar. Då helgens orders behöver hanteras.
Det kommer primärt vara att packa och skicka från vårt lager i Kungsbacka.
Garanti- och reklamationshantering, viss support gentemot slutkunder
Om Dig
Då vi är ett mindre bolag med massor av projekt på gång är det viktigt att du inte är rädd för att hugga i där det behövs och att du trivs med att ha många bollar i luften.
Du har lätt för att ta tag i uppgifter och ser till att ta dem hela vägen i mål. Du trivs med att spela en viktig, central roll i bakgrunden och har hela tiden en god överblick över ditt arbete och vilka arbetsuppgifter som måste prioriteras. Egenskaper vi värdesätter högt hos dig är att du är noggrann, strukturerad, effektiv, prestigelös och bra på att organisera.
Gärna kandidater med tidigare erfarenhet från lagerarbete är meriterande.
Inget truckkörkort är nödvändigt.
Fråga eller ansök på info@gare.se.
Vi behandlar ansökningarna löpande.
...kortFullstackutvecklare - (Java, Javascript, C#, .Net) – B3 Connect - Linköping
B3 Consulting Group AB (publ)
Linköping
B3 Connect är det senaste tillskottet i B3 Consulting Group med 1000 medarbetare och fokus på systemutveckling. Vårt nya kontor finns i Linköping. Vi erbjuder en spännande resa med utvecklings- och karriärmöjligheter i en region som är ledande inom produkt- och systemutveckling.
Vi fokuserar på utmanande uppdrag inom branscher som hälsa, finans, fordon, kommunikation, samhälle, industri och försvar. Vi söker personer som vill vara med från starten och forma B3 Connect, oavsett om du är relativt ny i branschen eller har lång erfarenhet.
Vad du får hos oss:
- Flexibilitet och möjlighet att påverka din ersättning och utveckling.
- Möjlighet att behålla en stor del av din debiterade tid och generösa garantier för trygghet.
- En del av ett framstående konsultföretag med över 20 års lönsam tillväxt och hög medarbetarnöjdhet.
- Specialisering inom avancerade systemlösningar, inklusive tekniker som .Net, Java, Javascript, .Net, Azure, Cloud mm.
- Satsning på att bli ledande inom generativ AI.
Vem är du?
Du har en relevant utbildning och erfarenhet inom fullstackutveckling-backend/frontend/design samt ett starkt intresse för teknik och framtidsprojekt. Som fullstackutveckare arbetar du med att förstå krav, ramverk, beskriva funktioner, utveckla och integrera kod med fokus på testbarhet och kvalitet.
Vi ser fram emot att få dig ombord på B3 Connect och att "connecta" tillsammans!
...kort
VAPIANO GAMLA STAN SÖKER RESTAURANGBITRÄDE TILL KÖKET
GLR Sverige AB
Stockholm
Selecta söker Field Client Solution Specialist till Göteborg
Selecta AB
Göteborg
Gör Karriär med Oss som Field Client Solution Specialist! Tröttnat på traditionell försäljning och priskrig? Vi också! Därför letar vi efter dig som trivs med att erbjuda rätt lösning på ett tydligt behov i stället för att sälja enbart baserat på pris. Vi söker inte en säljare – vi befordrar dig direkt till rollen som Client Solution Specialist!
Om Rollen:
Som Field Client Solution Specialist har du en central och viktig roll där du arbetar i ett starkt team. Dina ansvarsområden inkluderar behovsanalyser, offerthantering, förhandling, samt implementering och affärsutveckling för lokala kunder. Du får även direkt ansvar för en av våra största kedjor.
Du kommer att arbeta med en konsultativ försäljningsapproach där du presenterar olika lösningar och produkter för företag och branscher.
Din Profil:
Vi värderar din personlighet högt och söker dig som är social, ambitiös och har ett starkt driv att lyckas i din roll.
Vi letar efter följande egenskaper:
Affärssinne: Starkt affärssinne, driv och förmåga att bygga långsiktiga affärsrelationer.
Problem Solver: Ser lösningar istället för problem och är skicklig på att hitta optimala lösningar.
Lagspelare: Van att arbeta individuellt men ser vikten av att hjälpa varandra som ett team.
Strukturerad och Nyfiken: En strukturerad, nyfiken och noggrann person.
Språkkunskaper: Flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift.
B-körkort: Ett krav.
Varför Välja Oss?
Vill du vara en del av ett marknadsledande företag som erbjuder premiumprodukter och ger ambitiösa medarbetare möjlighet att växa och kanske till och med göra en internationell karriär?
Här är vad vi erbjuder:
Du kommer att Bli en del av ett internationellt företag där vi värdesätter kreativitet, innovation och gemensamma mål. Premium Arbetsmiljö, Njut av att arbeta i fina lokaler med ett stort utbud av kaffe och rabatterad mat från våra innovativa foodtech-lösningar.
Kontakt: Har du frågor om tjänsten? Kontakta vår Rekryteringsspecialist Sara Tamadon Nejad på sara.tamadonnejad@selecta.com.
Urval och intervjuer pågår löpande. Välkommen med din ansökan redan idag!Om Selecta:Selecta är en av Europas ledande företag för innovativa mat-, snacks-, kaffe- och dryckeslösningar, både på kontoret och för dem som är ständigt på språng. Med ett brett utbud av välkända varumärken i världsklass erbjuder vi något för alla. Vårt främsta mål är att sprida glädje och förhöja dagen för alla vi når med våra produkter och tjänster. För det är kring kaffemaskinen det händer. Det är där gemenskap och det sociala kittet kollegor emellan skapas. Selecta finns i 16 länder i Europa, med huvudkontor i Schweiz. I Sverige finns vi på 32 orter med över 400 medarbetare. Läs mer om oss på www.selecta.se
...kortVAPIANO GAMLA STAN SÖKER RESTAURANGBITRÄDE TILL SERVERINGEN
GLR Sverige AB
Stockholm
Meet a Group international AB
Västerås
Selecta söker Field Client Solution Specialist till Växjö
Selecta AB
Växjö
Gör Karriär med Oss som Field Client Solution Specialist! Tröttnat på traditionell försäljning och priskrig? Vi också! Därför letar vi efter dig som trivs med att erbjuda rätt lösning på ett tydligt behov i stället för att sälja enbart baserat på pris. Vi söker inte en säljare – vi befordrar dig direkt till rollen som Client Solution Specialist!
Om Rollen:
Som Field Client Solution Specialist har du en central och viktig roll där du arbetar i ett starkt team. Dina ansvarsområden inkluderar behovsanalyser, offerthantering, förhandling, samt implementering och affärsutveckling för lokala kunder. Du får även direkt ansvar för en av våra största kedjor.
Du kommer att arbeta med en konsultativ försäljningsapproach där du presenterar olika lösningar och produkter för företag och branscher.
Din Profil:
Vi värderar din personlighet högt och söker dig som är social, ambitiös och har ett starkt driv att lyckas i din roll.
Vi letar efter följande egenskaper:
Affärssinne: Starkt affärssinne, driv och förmåga att bygga långsiktiga affärsrelationer.
Problem Solver: Ser lösningar istället för problem och är skicklig på att hitta optimala lösningar.
Lagspelare: Van att arbeta individuellt men ser vikten av att hjälpa varandra som ett team.
Strukturerad och Nyfiken: En strukturerad, nyfiken och noggrann person.
Språkkunskaper: Flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift.
B-körkort: Ett krav.
Varför Välja Oss?
Vill du vara en del av ett marknadsledande företag som erbjuder premiumprodukter och ger ambitiösa medarbetare möjlighet att växa och kanske till och med göra en internationell karriär?
Här är vad vi erbjuder:
Du kommer att Bli en del av ett internationellt företag där vi värdesätter kreativitet, innovation och gemensamma mål. Premium Arbetsmiljö, Njut av att arbeta i fina lokaler med ett stort utbud av kaffe och rabatterad mat från våra innovativa foodtech-lösningar.
Kontakt: Har du frågor om tjänsten? Kontakta vår Rekryteringsspecialist Sara Tamadon Nejad på sara.tamadonnejad@selecta.com.
...kortSelecta söker Field Client Solution Specialist till Linköping
Selecta AB
Linköping
Gör Karriär med Oss som Field Client Solution Specialist! Tröttnat på traditionell försäljning och priskrig? Vi också! Därför letar vi efter dig som trivs med att erbjuda rätt lösning på ett tydligt behov i stället för att sälja enbart baserat på pris. Vi söker inte en säljare – vi befordrar dig direkt till rollen som Client Solution Specialist!
Om Rollen:
Som Field Client Solution Specialist har du en central och viktig roll där du arbetar i ett starkt team. Dina ansvarsområden inkluderar behovsanalyser, offerthantering, förhandling, samt implementering och affärsutveckling för lokala kunder. Du får även direkt ansvar för en av våra största kedjor.
Du kommer att arbeta med en konsultativ försäljningsapproach där du presenterar olika lösningar och produkter för företag och branscher.
Din Profil:
Vi värderar din personlighet högt och söker dig som är social, ambitiös och har ett starkt driv att lyckas i din roll.
Vi letar efter följande egenskaper:
Affärssinne: Starkt affärssinne, driv och förmåga att bygga långsiktiga affärsrelationer.
Problem Solver: Ser lösningar istället för problem och är skicklig på att hitta optimala lösningar.
Lagspelare: Van att arbeta individuellt men ser vikten av att hjälpa varandra som ett team.
Strukturerad och Nyfiken: En strukturerad, nyfiken och noggrann person.
Språkkunskaper: Flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift.
B-körkort: Ett krav.
Varför Välja Oss?
Vill du vara en del av ett marknadsledande företag som erbjuder premiumprodukter och ger ambitiösa medarbetare möjlighet att växa och kanske till och med göra en internationell karriär?
Här är vad vi erbjuder:
Du kommer att Bli en del av ett internationellt företag där vi värdesätter kreativitet, innovation och gemensamma mål. Premium Arbetsmiljö, Njut av att arbeta i fina lokaler med ett stort utbud av kaffe och rabatterad mat från våra innovativa foodtech-lösningar.
Kontakt: Har du frågor om tjänsten? Kontakta vår Rekryteringsspecialist Sara Tamadon Nejad på sara.tamadonnejad@selecta.com.
Urval och intervjuer pågår löpande. Välkommen med din ansökan redan idag!
Om Selecta:
Selecta är en av Europas ledande företag för innovativa mat-, snacks-, kaffe- och dryckeslösningar, både på kontoret och för dem som är ständigt på språng. Med ett brett utbud av välkända varumärken i världsklass erbjuder vi något för alla. Vårt främsta mål är att sprida glädje och förhöja dagen för alla vi når med våra produkter och tjänster. För det är kring kaffemaskinen det händer. Det är där gemenskap och det sociala kittet kollegor emellan skapas. Selecta finns i 16 länder i Europa, med huvudkontor i Schweiz. I Sverige finns vi på 32 orter med över 400 medarbetare. Läs mer om oss på www.selecta.se
...kortSelecta söker Field Client Solution Specialist till Umeå
Selecta AB
Umeå
Gör Karriär med Oss som Field Client Solution Specialist! Tröttnat på traditionell försäljning och priskrig? Vi också! Därför letar vi efter dig som trivs med att erbjuda rätt lösning på ett tydligt behov i stället för att sälja enbart baserat på pris. Vi söker inte en säljare – vi befordrar dig direkt till rollen som Client Solution Specialist!
Om Rollen:
Som Field Client Solution Specialist har du en central och viktig roll där du arbetar i ett starkt team. Dina ansvarsområden inkluderar behovsanalyser, offerthantering, förhandling, samt implementering och affärsutveckling för lokala kunder. Du får även direkt ansvar för en av våra största kedjor.
Du kommer att arbeta med en konsultativ försäljningsapproach där du presenterar olika lösningar och produkter för företag och branscher.
Din Profil:
Vi värderar din personlighet högt och söker dig som är social, ambitiös och har ett starkt driv att lyckas i din roll.
Vi letar efter följande egenskaper:
Affärssinne: Starkt affärssinne, driv och förmåga att bygga långsiktiga affärsrelationer.
Problem Solver: Ser lösningar istället för problem och är skicklig på att hitta optimala lösningar.
Lagspelare: Van att arbeta individuellt men ser vikten av att hjälpa varandra som ett team.
Strukturerad och Nyfiken: En strukturerad, nyfiken och noggrann person.
Språkkunskaper: Flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift.
B-körkort: Ett krav.
Varför Välja Oss?
Vill du vara en del av ett marknadsledande företag som erbjuder premiumprodukter och ger ambitiösa medarbetare möjlighet att växa och kanske till och med göra en internationell karriär?
Här är vad vi erbjuder:
Du kommer att Bli en del av ett internationellt företag där vi värdesätter kreativitet, innovation och gemensamma mål. Premium Arbetsmiljö, Njut av att arbeta i fina lokaler med ett stort utbud av kaffe och rabatterad mat från våra innovativa foodtech-lösningar.
Kontakt: Har du frågor om tjänsten? Kontakta vår Rekryteringsspecialist Sara Tamadon Nejad på sara.tamadonnejad@selecta.com.
Urval och intervjuer pågår löpande. Välkommen med din ansökan redan idag!
Om Selecta:
Selecta är en av Europas ledande företag för innovativa mat-, snacks-, kaffe- och dryckeslösningar, både på kontoret och för dem som är ständigt på språng. Med ett brett utbud av välkända varumärken i världsklass erbjuder vi något för alla. Vårt främsta mål är att sprida glädje och förhöja dagen för alla vi når med våra produkter och tjänster. För det är kring kaffemaskinen det händer. Det är där gemenskap och det sociala kittet kollegor emellan skapas. Selecta finns i 16 länder i Europa, med huvudkontor i Schweiz. I Sverige finns vi på 32 orter med över 400 medarbetare. Läs mer om oss på www.selecta.se
...kortSjuksköterskor sökes för uppstart av Aleris Endoskopimottganing i Malmö
Aleris Endoskopi & Gastro AB
Malmö
Selecta söker Field Client Solution Specialist till Uppsala
Selecta AB
Uppsala
Gör Karriär med Oss som Field Client Solution Specialist! Tröttnat på traditionell försäljning och priskrig? Vi också! Därför letar vi efter dig som trivs med att erbjuda rätt lösning på ett tydligt behov i stället för att sälja enbart baserat på pris. Vi söker inte en säljare – vi befordrar dig direkt till rollen som Client Solution Specialist!
Om Rollen:
Som Field Client Solution Specialist har du en central och viktig roll där du arbetar i ett starkt team. Dina ansvarsområden inkluderar behovsanalyser, offerthantering, förhandling, samt implementering och affärsutveckling för lokala kunder. Du får även direkt ansvar för en av våra största kedjor.
Du kommer att arbeta med en konsultativ försäljningsapproach där du presenterar olika lösningar och produkter för företag och branscher.
Din Profil:
Vi värderar din personlighet högt och söker dig som är social, ambitiös och har ett starkt driv att lyckas i din roll.
Vi letar efter följande egenskaper:
Affärssinne: Starkt affärssinne, driv och förmåga att bygga långsiktiga affärsrelationer.
Problem Solver: Ser lösningar istället för problem och är skicklig på att hitta optimala lösningar.
Lagspelare: Van att arbeta individuellt men ser vikten av att hjälpa varandra som ett team.
Strukturerad och Nyfiken: En strukturerad, nyfiken och noggrann person.
Språkkunskaper: Flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift.
B-körkort: Ett krav.
Varför Välja Oss?
Vill du vara en del av ett marknadsledande företag som erbjuder premiumprodukter och ger ambitiösa medarbetare möjlighet att växa och kanske till och med göra en internationell karriär?
Här är vad vi erbjuder:
Du kommer att Bli en del av ett internationellt företag där vi värdesätter kreativitet, innovation och gemensamma mål. Premium Arbetsmiljö, Njut av att arbeta i fina lokaler med ett stort utbud av kaffe och rabatterad mat från våra innovativa foodtech-lösningar.
Kontakt: Har du frågor om tjänsten? Kontakta vår Rekryteringsspecialist Sara Tamadon Nejad på sara.tamadonnejad@selecta.com.
Urval och intervjuer pågår löpande. Välkommen med din ansökan redan idag!
Om Selecta:
Selecta är en av Europas ledande företag för innovativa mat-, snacks-, kaffe- och dryckeslösningar, både på kontoret och för dem som är ständigt på språng. Med ett brett utbud av välkända varumärken i världsklass erbjuder vi något för alla. Vårt främsta mål är att sprida glädje och förhöja dagen för alla vi når med våra produkter och tjänster. För det är kring kaffemaskinen det händer. Det är där gemenskap och det sociala kittet kollegor emellan skapas. Selecta finns i 16 länder i Europa, med huvudkontor i Schweiz. I Sverige finns vi på 32 orter med över 400 medarbetare. Läs mer om oss på www.selecta.se
...kortJobb annonser i hela sverige.