Labratorietekniker
Unik Resurs i Sverige AB
Oskarshamn
Företagspresentation Till vår kund i Oskarshamn söker vi nu en Labratorietekniker för ett konsultuppdrag på 12 månader.
Arbetsuppgifter och ansvarsområden Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kom...
mer
Företagspresentation Till vår kund i Oskarshamn söker vi nu en Labratorietekniker för ett konsultuppdrag på 12 månader.
Arbetsuppgifter och ansvarsområden Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer bland annat att var:
- Elementanalys och datasammanställning
- Kvalitetssäkring
- Provberedning
- Datahantering och rapportering
Du kommer att arbete i ett ledningssystem och avrapportera i Excel-tabeller till kundens databas.
Din profil För att lyckas i rollen har du Naturvetenskapligt/tekniskt gymnasium med ett stort intresse för kemi /labb och relevant arbetserfarenhet. Eftergymnasial utbildning inom kemi och erfarenhet från att arbeta på laboratorium är meriterande. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper som utmärks av att du är serviceinriktad, kvalitetsmedveten och noggrann. Du har också god förmåga att självständigt planera, prioritera och strukturera ditt arbete. Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift, är ett krav. Om anställningen Tjänsten är ett konsultuppdrag på minst 12 månader med anställning hos Unik Resurs med placering hos vår kund i Oskarshamn. Självklart har vi kollektivavtal och olika förmåner så som friskvårdsbidrag och kompetensutveckling.
Bli en del av Unik Resurs – Din karriär och utveckling är vår prioritet! Vi värderar varje individs unika kompetens och engagemang. På Unik Resurs strävar vi efter att inte bara vara din arbetsgivare, utan en partner i din karriärsutveckling. Vi är ett team och genom regelbundna avstämningar jobbar vi tillsammans för att du både ska utvecklas och trivas i din roll som konsult.
Vårt erbjudande:
- Fast månadslön: Hos oss får du ekonomisk stabilitet med en konkurrenskraftig och pålitlig månadslön.
- Trygga anställningsvillkor: Vi följer kollektivavtal och erbjuder förmånliga försäkringar för din trygghet och välbefinnande.
- Personlig och professionell utveckling: Du kommer att ha kontinuerlig kontakt med din Konsultchef, som finns där för att ge både personlig support och professionell coachning.
- Unikt nätverk: Som en del av Unik Resurs är du aldrig ensam. Du blir en del av ett nätverk av professionella, där samarbete och stöd står i centrum.
- Kompetensutveckling genom Unik Academy: Vi investerar i din framtid genom kontinuerlig utbildning och utvecklingsmöjligheter via vår Unik Academy.
Vi välkomnar dig att ta nästa steg i din karriär med oss på Unik Resurs. Ansök idag för att bli en del av vårt engagerade och framåtsträvande team!
Ansök redan idag! Passar du in på ovanstående profil, tveka inte att ansöka redan idag! Urval sker löpande vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Glöm inte att motivera så utförligt som möjligt varför just du är lämplig för denna tjänst och att uppdatera dina uppgifter i ditt CV.
Sök tjänsten genom att klicka på ansök och registrera dig i vår databas, detta för att följa riktlinjerna som gäller för GDPR. För frågor gällande tjänsten eller rekryteringsprocessen vänligen kontakta ansvarigt rekryteringsteam;
- Daniel Stålbäck - daniel.stalback@unikresurs.se och nås på 0730-42 31 22
- Rebecca Pontmark - rebecca.pontmark@unikresurs.se och nås på 0704-10 63 97
Unik Resurs Välkommen till Unik Resurs!Din rekryterings- & utvecklingspartner i med- & motgång
Hos oss är du alltid välkommen att kontakta ansvarig rekryterare om du har frågor eller funderingar kring ett annonserat uppdrag.Om inte detta uppdrag passar dig är du välkommen att kontakta oss så kanske vi kan hitta ditt drömjobb tillsammans. Vi känner regionen och vet var du kan göra bäst nytta med din profil.
Lycka till!
#LI-Onsite...
kort
Material coordinator to a company within the automotive industry
Academic Work Sweden AB
Södertälje
We are looking for a experienced material coordinator to a company in Södertälje. Do you have a background within automotive, logistics, and product development? We work with ongoing selection - app...
mer
We are looking for a experienced material coordinator to a company in Södertälje. Do you have a background within automotive, logistics, and product development? We work with ongoing selection - apply for the position today!
OM TJÄNSTEN
The global company, known for its impressive trucks and buses, has its roots deeply embedded in the Swedish manufacturing industry. With a reputation for reliability and innovation, they have become a significant part of the transportation sector worldwide. Their products are characterized by high performance and advanced technology, making them a preferred choice for professional drivers and logistics companies worldwide.
You are offered
ARBETSUPPGIFTER
Work tasks
* Work with information, Bill of Materials and part deliveries for prototype cabs within Cab
* Responsible for the material flow from need until test start. Both for parts within the central Traton process as well as stand alone cabins.
* Create, lead & review the specification of the standalone cabs and cabs assembled to chassis.
* Ownership of “bill of materials” for the prototypes generated manually of from official systems.
* You will cooperate with the engineers and employees within Traton responsible for parts and processes.
VI SÖKER DIG SOM
- Has a relevant education
- Have previous experience within Product Development, Project Mgmt, OAS, Bills of material and Logistics
- System Knowledge within excel
- Fluent in Swedish and English, since communication goes in both languages
System knowledge within within the following systems is a merit:
* TestIt (Traton developed/adapted system for test and prototype needs)
* OAS/ECO (Traton developed/adapted system for product structure)
* MONA
* Logiweb
As a person, you are:
* Structure and order is of extreme importance in the job.
* Good communication skills
* Ability to co-operate. Works well with other people, listens, communicates and solves conflicts constructively.
* Clarity and distinctiveness. Communicates in a clear way, makes sure that the information gets through and that expectations are understood by all concerned parties.
* Relationship building. Is outgoing and socially active in professional contexts.
Our recruitment process
This recruitment process is handled by Academic Work and it is our client’s wish that all questions regarding the position is directed to Academic Work.
Our selection process is continuous and the advert may close before the recruitment process is completed if we have moved forward to the next phase. The process includes two tests: one personality test and one cognitive test. The tests are tools to find the right talent for the right position, to enable equality, diversity, and a fair process....
kort
Rådgivare sökes till Finansförbundet!
Academic Work Sweden AB
Stockholm
Finansförbundet är Sveriges största fackförbund inom bank och finans och de söker nu en ansvarsfull rådgivare till deras team. Har du även erfarenhet eller intresse för arbetsrätt och kollekt...
mer
Finansförbundet är Sveriges största fackförbund inom bank och finans och de söker nu en ansvarsfull rådgivare till deras team. Har du även erfarenhet eller intresse för arbetsrätt och kollektivavtal så är du rätt för rollen!
OM TJÄNSTEN
Finansförbundet har en bred inblick i och etablering inom finansvärlden. De består i dagsläget av 38 dedikerade medarbetare som sitter i topprenoverade lokaler på 10e våningen precis invid Globen.
Som rådgivare i Finansförbundets fackliga Medlemsservice kommer du att vara den första kontaktpunkten för medlemmar och förtroendevalda som söker råd och stöd angående sina arbetsrelaterade frågor och rättigheter. Du kommer att ge information, vägledning och stöd till våra medlemmar för att säkerställa att deras rättigheter respekteras och att de får den hjälp de behöver. Du kommer även vara ledande i att underhålla och utveckla vårt centrala medlemsregistret, vilket innebär att du dagligen medverkar i underhållet av detta system.
Finansförbundet strävar efter att skapa en stödjande arbetsmiljö där du kan trivas och göra skillnad för våra medlemmar. Arbetet som rådgivare kan ibland vara stressigt och kräva att du kan hantera ett stort antal samtal under vissa arbetsdagar och kommer i kontakt med personer under hög stress kopplat till sitt arbetsliv. Arbetet styrs i stor utsträckning av Medlemsservicens öppettider, där arbetstiden i befattningen styrs efter detta faktum. Det förutsätts även att du kan upprätthålla och utveckla nära samarbeten med fackliga företrädare inom förbundet samt kollegor inom kansliorganisationen.
Du erbjuds
- En gedigen och omfattande onboarding
- Modern kontorsutrustning och ett fräscht kontor
- Ett litet och tight kansli med goda möjligheter till intern kunskapsdelning
- Goda möjligheter att på sikt utvecklas internt
ARBETSUPPGIFTER
Arbetsuppgifter
* Besvara inkommande samtal från medlemmar/förtroendevalda och ge rådgivning och stöd angående deras arbetsrelaterade frågor och problem
* Förklara och tolka kollektivavtal, arbetslagar och andra relevanta bestämmelser för medlemmar
* Registrera och dokumentera medlemmarnas ärenden och uppgifter noggrant i våra system
* Ge praktisk vägledning och stöd till medlemmar/förtroendevalda som behöver hjälp med att kommunicera med sin arbetsgivare i en aktuell arbetsrättslig fråga
* Kunna stötta förhandlarna i vissa mer besvärliga förhandlingsärenden som inkommer till kansliet via Medlemsservice
* Samarbeta med förtroendevalda och kollegor inom Finansförbundet för att främja medlemmarnas intressen och uppnå gemensamma mål
VI SÖKER DIG SOM
- Tidigare arbetat administrativt i CRM-system
- Tidigare har arbetslivserfarenhet från kontorsmiljö
- Har erfarenhet eller intresse för arbetsrätt, kollektivavtal och andra relevanta lagar och regler
Det är meriterande om du har
- Studerat arbetsrätt eller liknande kurser
- Tidigare arbetslivserfarenhet av kundtjänst eller telefonrådgivning
För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Strukturerad och självgående
- Ansvarsfull och noggrann
Vår rekryteringsprocess
Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.
INFORMATION OM FÖRETAGET
Läs mer om Finansförbundet här....
kort
Studenter sök jobb som Produktionsmedarbetare!
Academic Work Sweden AB
Göteborg
Är du studerande idag och söker ett deltidsjobb vid sidan av dina studier? Hos Skåne-Finkost i Partille får du möjligheten att stärka upp det befintliga produktionsteamet samtidigt som du drygar...
mer
Är du studerande idag och söker ett deltidsjobb vid sidan av dina studier? Hos Skåne-Finkost i Partille får du möjligheten att stärka upp det befintliga produktionsteamet samtidigt som du drygar ut studentkassan.
OM TJÄNSTEN
Academic Work söker nu ytterligare medarbetare till vår befintliga studentpool hos Skåne-Finkost i Partille. Skåne-Finkost är en kvalificerad och kunnig livsmedelsproducent med flexibel verksamhet. Idag produceras det ca 100 ton majonnäs, senap och sås varje vecka och du hittar deras produkter hos bland annat matbutiker, restauranger, hamburgekedjor och bensinstationer. Hos Skåne-Finkost kommer du att arbeta deltid för förväntas kunna ta minst två pass i veckan och mer under jul. Arbetstiderna kommer delas upp i ett tidigt pass ca 06.00-15.00 och ett sent pass 15.00-23.45.
ARBETSUPPGIFTER
Arbetsuppgifter
* Paketering av varor
* Hantera blandningsmaskiner för majonnäs
* Arbeta på en flasklinje
* Hålla rent och städa undan till exempel tomma kartonger och burkar
VI SÖKER DIG SOM
- Studerar en eftergymnasial utbildning på minst 50% och tar examen tidigast 2025
- Är tillgänglig att arbeta minst två dagar i veckan + mer under sommarn
- Talar och skriver på svenska obehindrat då detta krävs i det dagliga arbetet
- Arbetet innebär hantering av livsmedel vilket ställer höga krav på hygien. Tjänsten kan även kräva att du är i god fysisk form
Det är meriterande om du har
* Har någon form av lager- eller produktionserfarenhet sedan tidigare
Kunskap kan erhållas genom utbildning, erfarenhet eller att vara självlärd.
För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
* Flexibel
* Noggrann
* Samarbetsvillig
Vår rekryteringsprocess
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.
INFORMATION OM FÖRETAGET
Läs mer här!...
kort
CAD Design Engineer
Academic Work Sweden AB
Södertälje
We are looking for two experienced CAD designers to interior design, cab development to a company in Södertälje. We work with ongoing selection - apply for the position today!
OM TJÄNSTEN
The gl...
mer
We are looking for two experienced CAD designers to interior design, cab development to a company in Södertälje. We work with ongoing selection - apply for the position today!
OM TJÄNSTEN
The global company, known for its impressive trucks and buses, has its roots deeply embedded in the Swedish manufacturing industry. With a reputation for reliability and innovation, they have become a significant part of the transportation sector worldwide. Their products are characterized by high performance and advanced technology, making them a preferred choice for professional drivers and logistics companies worldwide.
We are looking for two experienced designers to interior design, cab development to a company in Södertälje. One designer will work with storages; plastic injection molding, roll forming and steel pressing. The other one trim parts like inner panels and floor coverings; plastic injection molding and hot compression molding.
VI SÖKER DIG SOM
- Earlier experience of development work in the automotive industry a great benefit for this assignment, suitable to have been working with similar work at least 4 years.
- Technical education, bachelor or master level
- Experience to work with surfaces in Catia V5 and experience of Enovia
It is meritorious if you
- Have experience with industrialization projects within the automotive industry
- Are fluent in Swedish
To succeed in the role, your personal skills are a diplomatic and collaborative person as the work is based on cross-functional working.
Our recruitment process
This recruitment process is handled by Academic Work and it is our client’s wish that all questions regarding the position is directed to Academic Work.
Our selection process is continuous and the advert may close before the recruitment process is completed if we have moved forward to the next phase. The process includes two tests: one personality test and one cognitive test. The tests are tools to find the right talent for the right position, to enable equality, diversity, and a fair process....
kort
Processoperatör med truck- och traverskort till Calderys
Academic Work Sweden AB
Höganäs
Är intresserad av teknik och maskiner och dessutom har truck- och traverskort? Då kan detta vara det perfekta jobbet för dig! Vi söker nu för Calderys räkning en processoperatör som ska täcka ...
mer
Är intresserad av teknik och maskiner och dessutom har truck- och traverskort? Då kan detta vara det perfekta jobbet för dig! Vi söker nu för Calderys räkning en processoperatör som ska täcka ett vikariat under sommaren. Låter detta som ett spännande jobb? Sök redan idag då rollen ska tillsättas omgående!
OM TJÄNSTEN
Calderys har just nu behov av en teknikintresserad person med travers- och truckvana för ett vikariat under sommaren med chans till förlängning.
I rollen kommer man sköta förberedningen av material för linjeproduktionen där man kommer vara en viktig del av produktionen för att säkerställa så att processen har hög tillgänglighet och funktion.
Arbetstiderna ligger mellan 06.00-14.45 på vardagar.
Du erbjuds
- Ett meriterande extrajobb på ett världsledande bolag inom dess bransch.
- Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.
ARBETSUPPGIFTER
Arbetsuppgifter
* Förberedning och dosering av material
* Tömma maskiner och pallar
* Packa och transportera material
VI SÖKER DIG SOM
- Talar obehindrad svenska, detta då all kommunikation kring arbetet och säkerhet sker på svenska och är av högsta vikt att man förstår för att klara av jobbet utan förhöjda risker och kvalitetsbrister.
- Har ett intresse för maskiner och teknik
- Har truckkort & traverskort
Kunskap kan erhållas genom utbildning, erfarenhet eller att vara självlärd.
Vår rekryteringsprocess
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas.
INFORMATION OM FÖRETAGET
Calderys, som verkar på tre kärnmarknader (eldfasta lösningar, gjuteri och metall flöde) kombinerar unik affärsexpertis för att tillhandahålla skräddarsydda och innovativa lösningar från våra 36 fabriker tillsammans med värdeskapande tjänster till alla våra kunder.
De är ett internationellt företag och erbjuder deras mer än 2300 fast anställda en värld av möjligheter på våra olika platser i 34 länder.
De arbetar med över 100 års expertis för att skapa en positiv inverkan för alla deras intressenter. Varje dag bygger de en hållbar framtid genom lagarbete, kundorientering och proaktivt tankesätt.
De börjar nu deras resa som fristående organisation. De är ett företag där prestationer uppmärksammas och lärande främjas; en miljö där du kan växa och uppfylla din potential; en arbetsplats där varje dag är en ny dag och ALDRIG tråkig!
För mer information besök Calderys.com...
kort
Simulink/Embeddedutvecklare till Autoliv i Göteborg!
Academic Work Sweden AB
Göteborg
Om du vill arbeta med Simulink och Embeddedutveckling hos ett företag som är med och skapar säkrare trafik varje dag, kan den här rollen vara något för dig. Hos Autoliv arbetar man ständigt med...
mer
Om du vill arbeta med Simulink och Embeddedutveckling hos ett företag som är med och skapar säkrare trafik varje dag, kan den här rollen vara något för dig. Hos Autoliv arbetar man ständigt med att utveckla innovationer som räddar liv och gör vardagen tryggare för alla. Vill du vara med och bidra till detta, är det här rätt jobb för dig!
OM TJÄNSTEN
Autoliv är en världsledande leverantör av bilsäkerhetssystem, med en vision att ingen ska behöva skadas eller förlora livet i trafikolyckor. Varje dag arbetar de mot denna vision genom att utveckla och tillverka innovativa produkter av hög kvalitet, från krockkuddar och säkerhetsbälten till fotgängarskyddssystem.
Nu söker vi på Academic Work en Simulink/Embeddedutvecklare att ansluta till teamet i Göteborg. I rollen kommer du att ingå i ett projektteam bestående av nio personer där du kommer du spela en nyckelroll i utvecklingen av den kommande mjukvaruplattformen för nästa generations produkter inom innovativa områden. Du kommer att samarbeta nära med forskningsteam för att optimera och integrera den senaste kunskapen i de produkter som levereras till användarna. Dessutom kommer du att ha möjlighet att arbeta nära elektronikavdelningen och påverka valen av MCU:er, sensorer och andra komponenter.
Tillsammans med ditt team är ni ansvariga för att utveckla en verktygslåda med mjukvarukomponenter för att snabbt förverkliga idéer till produkter. Teamet kommer att ta ledningen i projektets början och skapa de strukturer som krävs för att påskynda processen från prototyp till färdig produkt hos användarna.
Hos Autoliv används modellbaserad utveckling med Matlab och Simulink. För arbetet med fordon är det en fördel att vara bekant med en snabb prototypmiljö (dspace) och fordonets CAN-protokoll. Funktionaliteter utvecklas tillsammans med systemexperter och kommer att testas/justeras i fordonet och/eller virtuell miljö. Modellerna och källkoden förvaras i git och de automatiserar sina tester och integrationer med hjälp av Azure DevOps.
Du erbjuds
En långsiktig roll som initialt börjar som konsult via Academic Work, men där det finns en tydlig ambition om överrekrytering till vår kund på sikt.
- En spännande roll med varierande uppgifter och goda möjligheter till utveckling inom företaget
- En dedikerad konsultchef genom Academic Work som fungerar som karriärspartner
VI SÖKER DIG SOM
- Har en högskole- eller universitetsutbildning inom datateknik, elektro, mekatronik eller likvärdigt område
- Har goda kunskaper inom Matlab, Simulink och Python
- Har grundläggande kunskaper inom C/C++
- Har B-körkort
- Är flytande i engelska i både tal och skrift
Det är meriterande om du har
- Har arbetat med embeddedutveckling/simulink inom automotive och/eller liknande bransch
- Har erfarenhet av CAN-protokoll, AUTOSAR och/eller Azure DevOps
- Har erfarenhet av unittester, ISO26262 samt Cyber Security
Kunskap kan erhållas genom utbildning, erfarenhet eller att vara självlärd.
För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Samarbetsinriktad
- Problemlösande
- Kvalitetsmedveten
- Självgående
Vår rekryteringsprocess
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.
INFORMATION OM FÖRETAGET
Läs mer om Autoliv här!...
kort
Biomedicinsk analytiker till Umeå
Academic Work Sweden AB
Umeå
Till en av våra kunder söker vi nu en biomedicinsk analytiker som vill vara med och bidra till läkemedel som förbättrar och räddar liv! Du blir en del av ett team med kemister och mikrobiologer ...
mer
Till en av våra kunder söker vi nu en biomedicinsk analytiker som vill vara med och bidra till läkemedel som förbättrar och räddar liv! Du blir en del av ett team med kemister och mikrobiologer och kommer att arbeta mycket teambaserat för att nå det gemensamma målet. Läs mer och sök tjänsten redan idag, då vi arbetar med löpande urval.
OM TJÄNSTEN
Här är tjänsten för dig med utbildning inom Biomedicin vill bli en del av ett större bolag inom Life Science. Du blir en del av ett team med mikrobiologer och kemister och för att ge dig bästa förutsättningar i din roll kommer du att få en gedigen introduktion för att ge dig insyn i olika avdelningar.
Du erbjuds
- Få arbeta i ett team med senior kompetens med goda utvecklingsmöjligheter du du på sikt har möjlighet att delta i utvecklingsprojekt
- Ett jobb där du blir en del av ett team med god stämning där ni tillsammans löser uppgifterna
I denna tjänst blir du anställd av Academic Work och jobbar hos en av våra kunder. Tjänsten är med tillträde så snart som möjligt utifrån eventuell uppsägningstid. Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.
Det dagliga arbetet innebär till exempel att säkerställa att det inte finns tillväxt av mikroorganismer. Vidare kommer du även att:
ARBETSUPPGIFTER
Arbetsuppgifter
* Utföra mikrobiologiska tester
* Göra bakteriella kontroller
* Ansvara för hygienmätningar
* Hantera avviktelser
VI SÖKER DIG SOM
- Har högskoleutbildning med mikrobiologisk inriktning, t ex Biomedicinsk analytiker eller liknande
- Behärskar mycket god svenska och god engelska i tal och skrift.
Meriterande är om du har erfarenhet av arbete i sterila miljöer. Vi ser positivt på sökande från/med kopplingar till Umeå då tjänsten är långsiktig.
Innan anställning kommer du att få göra en alkohol-/drogtest och du ska även lämna in ett utdrag ur belastningsregistret.
För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Bra på att samarbeta
- Flexibel
- Ansvarstagande
Vår rekryteringsprocess
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess....
kort
B2B-säljare inom förnybar energi!
Academic Work Sweden AB
Göteborg
Let's create energy! Vår kund är en av Nordens största leverantörer inom elbilsladdning och håller nu på att etablera sig på den svenska marknaden med fokus på bostadsrättsföreningar. De let...
mer
Let's create energy! Vår kund är en av Nordens största leverantörer inom elbilsladdning och håller nu på att etablera sig på den svenska marknaden med fokus på bostadsrättsföreningar. De letar efter dig som vill vara med på en hållbar utvecklingsresa - en laddplats i taget!
OM TJÄNSTEN
Nu får du en möjlighet att vara med på en spännande resa att elektrifiera Sveriges bostadsrättsföreningar genom att erbjuda smarta och attraktiva tjänster för elbilsladdning. Samtidigt får du vara med på en tillväxtresa i ett bolag med höga ambitioner som alltid strävar efter att bli marknadsledare inom sitt segment. Med gedigen erfarenhet från den norska marknaden är det ingen tveksamhet över att vår kund har en viktig roll att spela även i Sverige. Som säljare blir du en viktig del i teamet när de bygger upp sin kundportfölj och påbörjar vår etableringsresa.
Vår kund har sitt kontor i Stockholm, men är nu på språng att elektrifiera även Göteborg och Malmö. Du kommer således att bli den första personen i teamet på plats och därmed kommer du få stort eget ansvar att driva ditt arbete framåt.
Arbetsuppgifter
En stor del av arbetet kommer att bestå i att bedriva konsultativ försäljning, och tillsammans med kunden ta fram bra lösningar som passar dennes behov. Du kommer att hantera förfrågningar från bostadsrättsföreningar, ta fram erbjudanden och offerter, förhandla och omförhandla avtal samt vara en viktig röst att förmedla kundernas behov och önskemål till företagets produktavdelning. Deras primära målgrupp är bostadsrättsföreningar men över tid kommer tjänsterna även att erbjudas andra kundsegment.
VI SÖKER DIG SOM
- Har goda erfarenhet av försäljning, gärna inom elbils-, energi- eller fastighetsbranschen
- Har ett stort tekniskt intresse för energilösningar och har en förståelse för elkonstruktion
- Gärna har tidigare erfarenhet av att arbeta mot bostadsrättsföreningar eller hyresbostäder
Det är även meriterande om du har en eftergymnasial utbildning som exempelvis ingenjör eller ekonom.
För att lyckas i rollen se vi att du är en självgående person med en förmåga att skapa goda relationer. Du är lyhörd och ser lösningar i stället för problem. Vi tror att du har lätt att ta till dig ny information samt har en stark vilja att hjälpa andra med en samhällsviktig produkt. Framåt i processen kommer vi fokusera på följande personliga egenskaper:
- Strukturerad
- Nätverkande
- Serviceinriktad
- Problemlösande
Vår rekryteringsprocess
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess....
kort
B2B-säljare inom förnybar energi!
Academic Work Sweden AB
Malmö
Let's create energy! Vår kund är en av Nordens största leverantörer inom elbilsladdning och håller nu på att etablera sig på den svenska marknaden med fokus på bostadsrättsföreningar. De let...
mer
Let's create energy! Vår kund är en av Nordens största leverantörer inom elbilsladdning och håller nu på att etablera sig på den svenska marknaden med fokus på bostadsrättsföreningar. De letar efter dig som vill vara med på en hållbar utvecklingsresa - en laddplats i taget!
OM TJÄNSTEN
Nu får du en möjlighet att vara med på en spännande resa att elektrifiera Sveriges bostadsrättsföreningar genom att erbjuda smarta och attraktiva tjänster för elbilsladdning. Samtidigt får du vara med på en tillväxtresa i ett bolag med höga ambitioner som alltid strävar efter att bli marknadsledare inom sitt segment. Med gedigen erfarenhet från den norska marknaden är det ingen tveksamhet över att vår kund har en viktig roll att spela även i Sverige. Som säljare blir du en viktig del i teamet när de bygger upp sin kundportfölj och påbörjar vår etableringsresa.
Vår kund har sitt kontor i Stockholm, men är nu på språng att elektrifiera även Göteborg och Malmö. Du kommer således att bli den första personen i teamet på plats och därmed kommer du få stort eget ansvar att driva ditt arbete framåt.
Arbetsuppgifter
En stor del av arbetet kommer att bestå i att bedriva konsultativ försäljning, och tillsammans med kunden ta fram bra lösningar som passar dennes behov. Du kommer att hantera förfrågningar från bostadsrättsföreningar, ta fram erbjudanden och offerter, förhandla och omförhandla avtal samt vara en viktig röst att förmedla kundernas behov och önskemål till företagets produktavdelning. Deras primära målgrupp är bostadsrättsföreningar men över tid kommer tjänsterna även att erbjudas andra kundsegment.
VI SÖKER DIG SOM
- Har goda erfarenhet av försäljning, gärna inom elbils-, energi- eller fastighetsbranschen
- Har ett stort tekniskt intresse för energilösningar och har en förståelse för elkonstruktion
- Gärna har tidigare erfarenhet av att arbeta mot bostadsrättsföreningar eller hyresbostäder
Det är även meriterande om du har en eftergymnasial utbildning som exempelvis ingenjör eller ekonom.
För att lyckas i rollen se vi att du är en självgående person med en förmåga att skapa goda relationer. Du är lyhörd och ser lösningar i stället för problem. Vi tror att du har lätt att ta till dig ny information samt har en stark vilja att hjälpa andra med en samhällsviktig produkt. Framåt i processen kommer vi fokusera på följande personliga egenskaper:
- Strukturerad
- Nätverkande
- Serviceinriktad
- Problemlösande
Vår rekryteringsprocess
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess....
kort
IT-säkerhetssamordnare till Svenska kyrkan
Academic Work Sweden AB
Uppsala
Är du redo för en meningsfull roll där teknik möter tradition? Svenska kyrkan, en av Sveriges största och äldsta organisationer, söker nu en engagerad och skicklig IT-säkerhetssamordnare till ...
mer
Är du redo för en meningsfull roll där teknik möter tradition? Svenska kyrkan, en av Sveriges största och äldsta organisationer, söker nu en engagerad och skicklig IT-säkerhetssamordnare till teamet. Med mer än fem miljoner medlemmar är Svenska kyrkans mission att skapa en trygg och säker miljö för våra användare och medarbetare, både digitalt och fysiskt. Välkommen med din ansökan!
OM TJÄNSTEN
Svenska kyrkan finns där människor finns, och består i Sverige av drygt 1200 församlingar. En del utav organisationen är kyrkokansliet som arbetar med frågor som rör hela Svenska kyrkan och på så vis kan stärka kyrkans möjligheter att möta samtidens utmaningar. På kyrkokansliet arbetar cirka 500 anställda fördelat på elva avdelningar, där även IT-sektionen tillhör. IT-sektionen arbetar intensivt med digitalisering och effektivisering av administrationen för att frigöra resurser för Svenska kyrkans kärnverksamhet. Genom detta arbete kan kyrkans tusentals medarbetare arbeta med moderna processer, arbetsredskap och tjänster. Nu söker sektionen sin nästa IT-säkerhetssamordnare.
Som IT-säkerhetssamordnare kommer du att spela en avgörande roll i att skydda organisationens information och system mot cyberhot. Ditt arbete innebär att leda utvecklingen av säkerhetsstrategi, genomföra riskanalyser, hantera säkerhetsincidenter och säkerställa att organisationen ligger i framkant med effektiva och uppdaterade säkerhetsåtgärder. Du är även högst delaktig i det praktiska genomförande i organisationen och är en stöttande part inom IT-säkerhet gentemot dina kollegor. Rollen som IT-säkerhetssamordnare blir således både operativ och strategisk, med stora möjligheter att påverka ditt eget arbete inom ramen för rollen. Om du är redo att göra en verklig skillnad och bidra till säkerheten i en organisation som spelar en viktig roll i många människors liv är det här din chans.
Du erbjuds:
- En unik möjlighet att arbeta i en historisk och värderingsdriven organisation
- Ett engagerat och stöttande team
- Möjligheter till personlig och professionell utveckling
- Konkurrenskraftiga anställningsvillkor och förmåner
ARBETSUPPGIFTER
Arbetsuppgifter
* Förvalta leveransen av säkerhetsövervakning
* Utveckla och underhålla IT-säkerhetspolicys och rutiner i enlighet med gällande lagar och interna styrande dokument
* Stödja verksamheten i det strategiska och taktiska cybersäkerhetsarbetet
* Samordna och leda arbetet med säkerhetsincidenthantering och uppföljning
* Utbilda och höja medvetenheten om IT-säkerhet bland anställda
* Genomföra regelbundna säkerhetsgranskningar, uppföljning och kontroll
* Arbeta nära IT-leverantörer och säkerställa att deras tjänster möter organisationens säkerhetskrav
* Vara delaktig i upphandlingar
* Vara delaktig, drivande och stöttande i det praktiska genomförandet kring cybersäkerhetsarbetet
VI SÖKER DIG SOM
- Har relevant högskoleutbildning inom IT-säkerhet eller motsvarande praktisk erfarenhet
- Besitter gedigen kunskap inom IT-säkerhet, inklusive de senaste trenderna och verktygen
- Har varit delaktig i såväl operativt som strategiskt cybersäkerhetsarbete
- Har erfarenhet av riskhantering och incidentrespons
- Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska, tal och skrift
För att lyckas i rollen är du:
- Ansvarstagande
- Strukturerad
- Kommunikativ och pedagogisk
- Noggrann och kvalitetsmedveten
Utöver det är det viktigt att du delar Svenska kyrkans värderingar som kännetecknas av varje människas lika värde, arbete för fred, försoning, rättvisa och hållbarhet.
Information om rekryteringsprocessen
- Telefonintervju med Academic Work
- Djupintervju med Academic Work + personlighet & problemlösningstest
- Intervjuer med Svenska kyrkan
- Referenstagning + beslut
För att säkerställa en trygg och säker IT-miljö för Svenska kyrkans verksamhet kommer slutkandidaten att genomgå en bakgrundskontroll som en del av rekryteringsprocessen.
Vår rekryteringsprocess
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess....
kort
Ekonom sökes till kund i Örebro!
Academic Work Sweden AB
Örebro
Som redovisningsekonom hos vår kund i Örebro kommer du få arbeta med bokföring & bokslut mot bostadsrättsföreningar inom fastighet. Ta chansen & bygg på din kompetens inom ekonomi med en merite...
mer
Som redovisningsekonom hos vår kund i Örebro kommer du få arbeta med bokföring & bokslut mot bostadsrättsföreningar inom fastighet. Ta chansen & bygg på din kompetens inom ekonomi med en meriterande erfarenhet. Vi arbetar med löpande urval, sök redan idag!
OM TJÄNSTEN
Vår kund är en totalentreprenör inom fastigheter & du välkomnas här till en familjär arbetsplats med respekt för allas lika värde. Vi söker nu dig med erfarenhet av att arbeta inom såväl bokföring som bokslut. Vi tror att du som söker trivs i en roll med stort & spännande ansvar och som kommer från en bakgrund som redovisningsekonom sedan tidigare. Detta är chansen för dig som finner stor motivation i att arbeta med stora delar av hela ekonomiprocessen!
Detta är inledningsvis ett uppdrag som sträcker sig till och med slutet av september men för rätt person finns det goda chanser till förlängning!
VI SÖKER DIG SOM
- Behärskar det svenska språket i tal & skrift då det krävs för arbetsuppgifterna.
- Har erfarenhet av att arbeta med bokföring & bokslut.
För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Självgående
- Problemlösande
- Anpassningsbar
Vår rekryteringsprocess
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess....
kort
IT-Arkitekt till Svenska kyrkan
Academic Work Sweden AB
Uppsala
Du behövs i Svenska kyrkans arbete med digitalisering och effektivisering! Som IT-arkitekt får du en mångfacetterad roll med stora möjligheter att vara delaktig och påverka, i en trygg och presti...
mer
Du behövs i Svenska kyrkans arbete med digitalisering och effektivisering! Som IT-arkitekt får du en mångfacetterad roll med stora möjligheter att vara delaktig och påverka, i en trygg och prestigelös organisation. Välkommen med din ansökan!
OM TJÄNSTEN
Svenska kyrkan finns där människor finns, och består i Sverige av drygt 1200 församlingar. En del utav organisationen är kyrkokansliet som arbetar med frågor som rör hela Svenska kyrkan och på så vis kan stärka kyrkans möjligheter att möta samtidens utmaningar. På kyrkokansliet arbetar cirka 500 anställda fördelat på elva avdelningar. IT-sektionen på kyrkokansliet ansvarar för gemensamma system och den IT-infrastruktur som finns inom hela Svenska kyrkan. Nu söker sektionen sin nästa IT-arkitekt som kommer ha en viktig roll i hur Svenska kyrkan arbetar med ökad digitalisering och intern effektivisering.
Svenska kyrkan har en på många sätt både inspirerande och utmanande IT-miljö som är i en förflyttning mellan lokalt och centralt, mellan egen drift och utveckling till molnmiljöer samt gamla till nya tekniker. Det kräver ett stort IT-arkitekturellt engagemang. I rollen som IT-arkitekt kommer du att ansvara för en överblick och styrning av hur IT-infrastrukturslösningar utformas och samverkar i organisationen. I detta arbete intar du en strategisk roll där du, tillsammans med dina två kollegor, säkerställer att Svenska kyrkans IT-lösningar är ändamålsenliga och effektiva på sikt. Utöver det kommer du även att vara involverad i förändringar och lösningar operativt, där du stöttar exempelvis förvaltningsledare inom IT. Svenska kyrkan arbetar till stor del med leverantörer, och som IT-arkitekt samarbetar du med lösningsarkitekter och experter hos dessa för att granska lösningar och få stöttning kring tekniska detaljer.
För dig som har erfarenhet inom området och är redo för nästa steg är detta en roll där du får chans att påverka, utvecklas och arbeta i en stor organisation som gör skillnad.
Du erbjuds
- Arbete inom en stor, trygg och rikstäckande organisation
- Ett fint förmånspaket såsom årsarbetstid och friskvårdstimme
- En kultur med högt i tak som genomsyras av prestigelöshet
ARBETSUPPGIFTER
Arbetsuppgifter
* Ansvara för överblick och övergripande styrning av hur IT-infrastrukturslösningar utformas och samverkar
* Granska leverantörers lösningsförslag där du säkerställer att IT-arkitekturen har en ändamålsenlig helhet
* Delta i projekt såsom förstudier, roadmap och teknikskiftesprojekt
* Stötta i pågående arbete med masterdatamodeller, integrationsstyrning, metodutveckling och sourcingval
* Leda arbetsmöten och dokumentera i Svenska kyrkans arkitekturbibliotek
* Tvärfunktionellt arbete där du stöttar internt i lösningar och genomförande
VI SÖKER DIG SOM
Har kunskap om och förståelse för hur en teknisk plattform bör hänga ihop samt hur strategier kring integration och styrande arkitekturprinciper kan leda till bättre lösningar för användaren och minskad komplexitet och kostnad inom IT. Denna kompetens har du fått genom:
* En relevant akademisk examen eller motsvarande alternativt väger upp med mer relevant arbetslivserfarenhet
* Erfarenhet av att arbeta som IT-utvecklare
* Erfarenhet av att arbeta som IT-, lösnings- eller verksamhetsarkitekt i olika typer av verksamhet
* Vana från modelldrivet arkitekturarbete
Utöver det ser vi att du har mycket goda kunskaper i svenska och goda kunskaper i engelska, tal och skrift.
Det är meriterande om du har
- Erfarenhet av att arbeta med IT-infrastrukturstjänster
Som person är du:
- Ansvarstagande
- Lösningsorienterad
- Kommunikativ och pedagogisk
- Strukturerad
Utöver det är det viktigt att du delar Svenska kyrkans värderingar som kännetecknas av varje människas lika värde, arbete för fred, försoning, rättvisa och hållbarhet.
Information om rekryteringsprocessen
- Telefonintervju med Academic Work
- Djupintervju med Academic Work + personlighet & problemlösningstest
- Intervjuer med Svenska kyrkan
- Referenstagning + beslut
För att säkerställa en trygg och säker IT-miljö för Svenska kyrkans verksamhet kommer slutkandidaten att genomgå en bakgrundskontroll som en del av rekryteringsprocessen.
Vår rekryteringsprocess
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess....
kort
Förvaltningsansvarig till Svenska kyrkan
Academic Work Sweden AB
Uppsala
För dig som vill arbeta med verksamhetsutveckling inom förvaltning finns nu chansen att kliva in i en stabil och trygg organisation, på en sekion med sann framåtanda. Som förvaltningsansvarig kom...
mer
För dig som vill arbeta med verksamhetsutveckling inom förvaltning finns nu chansen att kliva in i en stabil och trygg organisation, på en sekion med sann framåtanda. Som förvaltningsansvarig kommer du att få en nyckelroll i hur organisationen arbetar med sin förvaltningsmodell, där du får möjlighet att såväl leda som utveckla arbetet framåt, på organisationens expansiva IT-sektion. Låter det spännande? Välkommen med din ansökan!
OM TJÄNSTEN
Svenska kyrkan finns där människor finns, och består i Sverige av drygt 1200 församlingar. En del utav organisationen är kyrkokansliet som arbetar med frågor som rör hela Svenska kyrkan och på så vis kan stärka kyrkans möjligheter att möta samtidens utmaningar. På kyrkokansliet arbetar cirka 500 anställda fördelat på elva avdelningar, där även IT-sektionen tillhör. IT-sektionen arbetar intensivt med digitalisering och effektivisering av administrationen för att frigöra resurser för Svenska kyrkans kärnverksamhet. Genom detta arbete kan kyrkans tusentals medarbetare arbeta med moderna processer, arbetsredskap och tjänster. Nu söker IT-sektionen sin nästa förvaltningsansvariga.
Som förvaltningsansvarig kommer du att ha en koordinerande roll i Svenska kyrkans förvaltningsorganisation. Du kommer att ansvara för förvaltningsmodellen PM3, och säkerställa att berörda inom organisationen har den kunskap och stöd som behövs för att följa modellen på rekommenderat sätt. Du kommer även att arbeta med att utveckla modellen och implementera förändringar löpande. Du kommer att tillhöra IT-sektionen, men verka organisationsövergripande. För dig som har erfarenhet inom området och är redo för nästa steg är detta en roll där du får chans att påverka, utvecklas och arbeta i en stor organisation som arbetar för ett bättre samhälle.
Utöver det erbjuds du:
- Arbete inom en stor, trygg och rikstäckande organisation
- Ett fint förmånspaket såsom årsarbetstid och friskvårdstimme
- Enkultur med högt i tak som genomsyras av prestigelöshet
ARBETSUPPGIFTER
Arbetsuppgifter
* Stödja verksamheten i arbetet med förvaltningsmodellen PM3
* Driva utvecklingen av förvaltningsmodellen och dess implementation i organisationen
* Stödja chefer och ledningsgrupp med exempelvis rapporter, dokumentation och rådgivning
* Omvärldsbevaka förändringar och uppdateringar i förvaltningsmodellen
* Samordna det gemensamma arbetssättet inom organisationen där du verkar stöttande och utbildande
* Arbeta aktivt mot fastställda mål där du säkerställer att förvaltningsverksamheten är ändamålsenlig och kostnadseffektiv
VI SÖKER DIG SOM
- Har en eftergymnasial utbildning alternativt väger upp med relevant arbetslivserfarenhet
- Har erfarenhet av förvaltning av IT-system
- Har erfarenhet av att arbeta utifrån uppsatta planer och mål
- Är van vid att utforma arbetsrutiner, mallar och stödmaterial som ska användas av andra
- Har erfarenhet av att arbeta med avtal och leverantörsuppföljning
- Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska, tal och skrift
Det är meriterande om du har
- Erfarenhet av förvaltningsstyrningsmodellen PM3
För att lyckas i rollen är du:
- Relationsskapande
- Ansvarstagande
- Strukturerad
- Kommunikativ
Utöver det är det viktigt att du delar Svenska kyrkans värderingar som kännetecknas av varje människas lika värde, arbete för fred, försoning, rättvisa och hållbarhet.
Information om rekryteringsprocessen
- Telefonintervju med Academic Work
- Djupintervju med Academic Work + personlighet & problemlösningstest
- Intervjuer med Svenska kyrkan
- Referenstagning + beslut
För att säkerställa en trygg och säker IT-miljö för Svenska kyrkans verksamhet kommer slutkandidaten att genomgå en bakgrundskontroll som en del av rekryteringsprocessen.
Vår rekryteringsprocess
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och Svenska kyrkans önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess....
kort
Processledare till Svenska kyrkan
Academic Work Sweden AB
Uppsala
Drivs du av att arbeta med kontinuerlig förbättring och utveckling utav processer? I rollen som processledare hos Svenska kyrkan får du tillsammans med dina kollegor vara med och bidra i ett mening...
mer
Drivs du av att arbeta med kontinuerlig förbättring och utveckling utav processer? I rollen som processledare hos Svenska kyrkan får du tillsammans med dina kollegor vara med och bidra i ett meningsfullt och samhällsviktigt uppdrag, varje dag. Välkommen med din ansökan!
OM TJÄNSTEN
”Som processledare på Svenska kyrkan erbjuds du en unik möjlighet att påverka och göra ditt avtryck i en operativ och stöttande roll med massor av utvecklingspotential. Ta ledningen i att förvalta vår nyimplementerade problem process och ansvara för att utveckla vår CMDB i en roll som innebär att driva förbättringsarbeten, säkerställa god datakvalitet och stödja förvaltningsledare IT på vår IT-sektion. Om du är redo att utmana dig själv och bidra till en meningsfull och samhällsviktig organisation varje dag, då är detta din chans att göra verklig skillnad." - Malin Ylander, Enhetschef på Svenska kyrkan.
Svenska kyrkan finns där människor finns, och består i Sverige av cirka 1200 församlingar. En del utav organisationen är kyrkokansliet som arbetar med frågor som rör hela Svenska kyrkan och på så vis kan stärka kyrkans möjligheter att möta samtidens utmaningar. På kyrkokansliet arbetar cirka 500 anställda fördelat på elva avdelningar.
Nu söker enheten för IT-support och utbildning en processledare som kommer arbeta med de ITIL-processer som Svenska kyrkan implementerat, med fokus på problem- och configuration management. Ditt huvudsakliga ansvarsområde kommer att vara att leda och förbättra processerna, samt utbilda exempelvis förvaltningsledare. Du har såväl förmågan att arbeta med förbättringar på lång sikt samtidigt som du agerar stöttande och drivande i att aktiviteter genomförs och följs upp på. Tillsammans med din kollega inom processledning kommer du att spela en avgörande roll i att driva stödprocesser framåt för att uppnå en effektiv och värdeskapande tjänsteleverans, på en IT-sektion med stark framåtanda.
Du erbjuds
- Arbete inom en stor, trygg och rikstäckande organisation
- Ett fint förmånspaket såsom årsarbetstid och friskvårdstimme
- En kultur med högt i tak som genomsyras av prestigelöshet
ARBETSUPPGIFTER
Arbetsuppgifter
* Utveckla, implementera och förbättra processer inom problem- och configuration management där du driver och koordinera problemutredningar samt arbetar med att hålla en god datakvalitet i CMDB
* Agera stöttande och utbildande för förvaltningsledare IT för att säkerställa att metoder efterföljs
* Genomföra kvalitetskontroller på ärenden
* Publicera temporära lösningar och informera berörda supportgrupper
VI SÖKER DIG SOM
- Har tidigare arbetslivserfarenhet utav processledning för problem management eller configuration management
- Har en eftergymnasial utbildning inom IT, alternativt motsvarande arbetslivserfarenhet
- Har erfarenhet/kunskap i pm3 eller annan förvaltningsstyrningsmodell
- Har goda kunskaper och arbetserfarenheter av ITIL. Certifiering är meriterande
- Har goda kunskaper i svenska och engelska, tal och skrift
Det är meriterande om du har
- Erfarenhet av processledning inom knowledge management
För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Pedagogisk och kommunikativ
- Självständig
- Initiativtagande
- Ansvarstagande
Utöver det är det viktigt att du delar Svenska kyrkans värderingar som kännetecknas av varje människas lika värde, arbete för fred, försoning, rättvisa och hållbarhet.
Information om rekryteringsprocessen
- Telefonintervju med Academic Work
- Djupintervju med Academic Work + personlighet & problemlösningstest
- Intervjuer med Svenska kyrkan
- Referenstagning + beslut
För att säkerställa en trygg och säker IT-miljö för Svenska kyrkans verksamhet kommer slutkandidaten att genomgå en bakgrundskontroll som en del av rekryteringsprocessen.
Vår rekryteringsprocess
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess....
kort
Konstruktionsansvarig till ledande läkemedelsföretag!
Academic Work Sweden AB
Stockholm
Gillar du att vara i en drivande roll där du får komma med förslag till förändringar, variationer och förbättringar kommer du trivas bra i rollen som konstruktionsansvarig. I rollen kommer du v...
mer
Gillar du att vara i en drivande roll där du får komma med förslag till förändringar, variationer och förbättringar kommer du trivas bra i rollen som konstruktionsansvarig. I rollen kommer du vara företagets råvaruexpert och arbeta med att säkerställa definierad kvalitét genom råvarornas livstid från industrialisering till avveckling. Ansök redan idag!
OM TJÄNSTEN
Academic Work söker nu en konstruktionsansvarig till ett globalt, marknadsledande företag specialiserat på klinisk nutrition, infusionsterapi och medicinsk teknik. De står för framsteg och kvalitet i utvecklingen av innovativa produkter och tjänster för terapi och vård av kroniskt och svårt sjuka människor - på och utanför sjukhus. Deras produkter och tjänster räddar och skyddar liv samt bidrar till att förbättra människors livskvalitet. De sätter människan i centrum, oavsett om det rör sig om en patient, kund och medarbetare. Anläggning i Brunna är en av världens modernaste produktionsanläggningar för intravenösa näringslösningar med en högteknologisk produktionsprocess.
Som konstruktionsansvarig arbetar du i en varierad och ansvarstagande roll där du kommer vara företagets expert för råvaror. Du kommer säkerställa definierad kvalitét genom råvarornas livstid från industrialisering till avveckling genom att utforma och upprätthålla internspecifikation, tillverkningsmetod och övriga styrande dokument. Det innebär att säkerställa att innehållet i dessa styrande dokument överensstämmer med externa specifikationer, farmakopéer och guidelines.
Anställningen är ett vikariat på ett år med chans till förlängning. Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.
Du erbjuds
- Att få vara en del av ett team med engagemang och patienten i fokus
- En arbetsplats med högt i tak där klimatet beskrivs som öppet och hjälpsamt
- Chansen att få värdefull erfarenhet hos ett företag i framkant
ARBETSUPPGIFTER
Arbetsuppgifter
* Ansvarar för att utfärda, granska och godkänna CMC- och extern dokumentation som ingår i registreringsfiler enligt gällande guidelines
* Ansvara för att koordinera arbetet för att generera dokument rörande API och excipients i Modul 3 samt QOS för råvaror vid registreringsärenden såsom nyregistreringar
* Ansvara för utvärdering, kvalificering och implementering av nya råvaror till fabrikerna i Brunna och Uppsala
* Vara avdelningens representant i olika projektgrupper
* Delta i industrialiseringsprojekt vid uppskalning och validering
* Bedöma CC-ärenden utifrån produktkvalitet/ta in regulatorisk bedömning samt i samråd med lämplig CC-gruppering eller PQRB
VI SÖKER DIG SOM
- Högskoleutbildning inom kemi/naturvetenskap alternativt apotekare
- Erfarenhet av läkemedelsproduktion, råvaror och kvalitetsarbete inom läkemedelsindustri, GMP
- Erfarenhet av regulatorisk dokumentation
- Mycket goda kunskaper i engelska och svenska både muntligt och skriftligt
För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Lätt för att samarbeta och kommunicera
- Kvalitetsmedveten och noggrann
- Initiativtagande
Vår rekryteringsprocess
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess....
kort
Vendor Manager/Leverantörsansvarig till Svenska kyrkan
Academic Work Sweden AB
Uppsala
Trivs du i en mångsidig roll med fokus på relationer, strategi och affärsnytta? Som leverantörsansvarig blir du en viktig del i IT-sektionens fortsatta expansion, i en organisation som arbetar fö...
mer
Trivs du i en mångsidig roll med fokus på relationer, strategi och affärsnytta? Som leverantörsansvarig blir du en viktig del i IT-sektionens fortsatta expansion, i en organisation som arbetar för ett bättre samhälle. Välkommen med din ansökan!
OM TJÄNSTEN
Svenska kyrkan finns där människor finns, och består i Sverige av cirka 1200 församlingar. En del utav organisationen är kyrkokansliet som arbetar med frågor som rör hela Svenska kyrkan och på så vis kan stärka kyrkans möjligheter att möta samtidens utmaningar. På kyrkokansliet arbetar cirka 500 anställda fördelat på elva avdelningar. Många nya initiativ kommer att tas kommande år för att digitalisera och effektivisera administrationen, varpå leverantörshantering blir en avgörande del i det arbetet. Nu söker därför IT-sektionen två leverantörsansvariga som kommer att bidra med stort värde i organisationen framåt.
I rollen som leverantörsansvarig kommer du ditt huvudsakliga ansvarsområde vara att skapa, upprätthålla och hantera långsiktiga relationer med IT-sektionens leverantörer. Du kommer att sätta en struktur och strategi för leverantörshantering och arbetar sedan aktivt för att det efterföljs. Detta innebär att du kommer att vara delaktig i allt från upphandlingar, avtalsskrivningar och utvärdering av leverantörer löpande, där du arbetar tvärfunktionellt tillsammans med kollegor från bland annat IT-sektionen, rättsavdelningen och inköp. Rollen är ny i organisationen, vilket innebär att du kommer att kunna påverka rollens utformning framåt och bli en viktig del i hur organisationen arbetar nationellt med leverantörer och avtal. För dig som har erfarenhet inom området och är redo för nästa steg är detta en roll där du får chans att påverka, utvecklas och arbeta i en stor organisation som gör skillnad.
Du erbjuds:
* En chans att forma din arbetsroll
* Arbete inom en stor, trygg och rikstäckande organisation
* Ett fint förmånspaket såsom årsarbetstid och friskvårdstimme
* En kultur med högt i tak som genomsyras av prestigelöshet
ARBETSUPPGIFTER
Arbetsuppgifter
* Som leverantörsansvarig är ditt huvudsakliga ansvarsområde att utveckla och genomföra strategier för leverantörshantering. I detta arbete kommer du exempelvis att...
* Förhandla och hantera avtal
* Övervaka, identifiera och hantera risker i leverantörskedjan
* Arbeta tvärfunktionellt med andra avdelningar för att säkerställa att leverantörernas produkter och tjänster uppfyller önskat behov
* Bygga och upprätthålla långsiktiga relationer med leverantörer
VI SÖKER DIG SOM
- Har erfarenhet av att arbeta strategiskt och strukturerat med leverantörsstrategier, samt ansvarat för dess genomförande
- Har erfarenhet av förhandling och avtalsförvaltning
- Har erfarenhet av att arbeta med ekonomiska data för att underbygga beslut
- Har en eftergymnasial utbildning inom ekonomi, inköp, juridik eller liknande, alternativt väger upp med relevant arbetslivserfarenhet
- Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska, tal och skrift
Det är meriterande om du har
- Erfarenhet/kompetens inom IT-området
- Erfarenhet av upphandlingar
För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Kommunikativ
- Strukturerad
- Affärsinriktad
- Självgående
Utöver det är det viktigt att du delar Svenska kyrkans värderingar som kännetecknas av varje människas lika värde, arbete för fred, försoning, rättvisa och hållbarhet.
Information om rekryteringsprocessen
- Telefonintervju med Academic Work
- Djupintervju med Academic Work + personlighet & problemlösningstest
- Intervjuer med Svenska kyrkan
- Referenstagning + beslut
För att säkerställa en trygg och säker IT-miljö för Svenska kyrkans verksamhet kommer slutkandidaten att genomgå en bakgrundskontroll som en del av rekryteringsprocessen
Vår rekryteringsprocess
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess....
kort
Systemtestare till Husqvarna Group!
Academic Work Sweden AB
Jönköping
Nu söker vi dig med testerfarenhet som vill ta dig an din nästa roll inom området. Som systemtestare på Husqvarna Robotics får du arbeta i en miljö fylld av innovation mot avancerade robotar, v...
mer
Nu söker vi dig med testerfarenhet som vill ta dig an din nästa roll inom området. Som systemtestare på Husqvarna Robotics får du arbeta i en miljö fylld av innovation mot avancerade robotar, världsledande i sitt område. Välkommen in med din ansökan!
OM TJÄNSTEN
Att arbeta som systemtestare på Husqvarna Group Robotics innebär inte bara arbete med riktigt coola produkter. Här får du till stor del äga och forma ditt arbete och tillsammans med dina kollegor arbetar ni för att ta kvaliteten på produkterna till nästa nivå. Teamet arbetar samarbetsinriktat där alla idéer välkomnas och i denna miljön både stöttar, utmanar och utvecklar ni varandra för bästa möjliga utfall.
Du kommer i rollen arbeta med regressionstest, acceptanstest samt kontinuerlig verifiering av buggfixar. Du kommer genomföra WIFI-, radar- och GPS-tester. I din roll ingår också arbete med förbättringsområden i nära samarbete med utvecklingsteamet.
Testningen sker både i Husqvarnas labb och ute på fält runt om i regionen. Under vintertid sker testningen under en tid på varmare breddgrader i Europa och du behöver därför vara öppen för samt räkna med resor i tjänsten, ca 3 veckor om året.
Du erbjuds
Vi förstår att alla har individuella mål och drömmar i sina karriärer. Som konsult hos oss får du stöttning i att forma din karriär i den riktning som lockar just dig. Kanske drömmer du om att en dag ha en ledande position, eller vill du istället bli specialist på ditt område? Vårt mål är att utefter din önskade riktning ge dig de rätta förutsättningarna att växa! Läs mer om vårt konsulterbjudande.
VI SÖKER DIG SOM
- Har erfarenhet och goda kunskaper i testning av fysiska produkter, gärna med kunskap inom mjukvara och/eller inbyggda system
- Har en utbildningsbakgrund inom test, mjukvaruutveckling, elektronik eller mekatronik
- har mycket goda kunskaper i engelska då arbetet sker på detta språk
- Har B-körkort, då resor till testfält kommer förekomma
Det är meriterande om du har
- ISTQB-certifiering eller liknande
För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Kvalitetsmedveten
- Affärsinriktad
- Självgående
Vår rekryteringsprocess
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.
INFORMATION OM FÖRETAGET
Husqvarna Group har över 330 år av innovation i bagaget och identifierar sig själva som världens äldsta start up. Ett stort och världsledande företag sett till omsättning men ett litet och familjärt bolag i väggarna. Allas idéer välkomnas och uppskattas. Det är nära mellan avdelningarna och utvecklingsambitioner flödar i koncernen. Vad gör Husqvarna då i det dagliga arbetet? Jo de levererar skogs-, park- och trädgårdsprodukter för professionella användare. De för samman hög prestanda, användarvänlighet och säkerhet och erbjuder ett brett och växande sortiment med produkter och tillbehör, där allt från motorsågar och kapmaskiner till robotgräsklippare ingår....
kort
Projektadministratör till CWP-Kraft!
Academic Work Sweden AB
Stockholm
CWP-Kraft expanderar och letar nu efter passionerade projektadministratörer till deras team i Stockholm. Här erbjuds du en mångsidig och dynamisk arbetsmiljö där varje dag bjuds nya utmaningar oc...
mer
CWP-Kraft expanderar och letar nu efter passionerade projektadministratörer till deras team i Stockholm. Här erbjuds du en mångsidig och dynamisk arbetsmiljö där varje dag bjuds nya utmaningar och möjligheter till personlig tillväxt. Som en del av CWP-Krafts team kommer du inte bara att hantera administrativa uppgifter, utan även få chansen att vara med och forma strategier för framgång. Ansök idag och bli en del av CWP-Krafts resa mot framgång - Urval sker löpande!
OM TJÄNSTEN
CWP-Kraft är ett infrastrukturbolag som är experter på telekommunikationskabel installationer och erbjuder skräddarsydda lösningar för installation av moderna kommunikationsnätverk. De planerar hela fiberstrukturen från att de kommer ner till marken tills att det driftsätts. De finns idag i Sverige, Danmark och Tyskland är just nu i en expansionsfas.
I denna spännande roll som Projektadministratör kommer du att ingå i ett team om 5 personer där den ena dagen inte kommer att vara den andra lik. Du kommer till en början att stötta Tyskland i ett infrastrukturprojekt, men du kommer även att agera stöd till övriga i verksamheten och arbeta parallelt i olika projekt. Din roll kommer att växa och variera längs tiden eftersom CWP-Kraft är snabbrörliga, men alltid med fokus mot administration. Dina vardagliga arbetsuppgifter kommer till en början att handla om att inhämta information ifrån olika system som sedan ska omvandlas till ekonomi, detta är ett unikt arbetssätt där du kommer att få all den utbildning och support du behöver för att lyckas. Exempel på arbetsuppgifter:
- Göra bildanalyser genom att inhämta en mängd bildmaterial som ska utläsas och verifieras.
- Inhämta adresser och informationsstatus ifrån olika kunder då varje adress har olika status där CWP-Kraft har byggt fiber.
- Göra prognosuppföljning genom att ha kommunikation med projektledare på plats om vad som har gjorts och vad som ska göras så att allt går enligt plan. Detta ska sedan rapporteras vidare till andra delar i organisationen på veckobasis.
- Göra sammanställningar av protokoll och se till att allt uppfylls för att kunna skicka iväg fakturering.
CWP-Kraft är ett företag i tillväxt och erbjuder spännande möjligheter till lärande och utveckling. Som en del av CWP-Krafts växande team kommer du inte bara att få chansen att lära dig mycket, utan också möjligheterna till personlig utveckling och få åka på en läroresa till Tyskland om framfötterna visas. CWP-Kraft tror på att investera i deras medarbetare och skapa en arbetsmiljö som främjar tillväxt och framgång där de vill se sina medarbetare växa inom organisationen.
VI SÖKER DIG SOM
- Har tidigare arbetslivserfarenhet av liknande roller inom administration med tonvikt på att organisera och prioritera mellan arbetsuppgifter i en dynamisk miljö.
- Har goda kunskaper i Office-paketet, främst erfarenhet av beräkningar i Excel.
- Har mycket goda kunskaper i det svenska och engelska språket i tal och skrift då koncernspråket hos CWP-Kraft är engelska.
Det är meriterande om du:
- Har en eftergymnasial inom projektledning eller ekonomi med förståelse för flöden och processer.
- Har minst grundläggande kunskap i det tyska språket då du kommer vara involverad i projekt för den tyska verksamheten.
- Har arbetat inom bygg- eller fiberbranschen.
För att lyckas i rollen ser CWP-Kraft att du som person: Har en stark administrativ ådra och är detaljorienterad. Deras arbete är dynamiskt och varierande, vilket gör att du ska trivas med ett flexibelt arbete där du har lätt för att anpassa dig till nya förändringar. Du ska vara självgående och initiativtagande då du förväntas kunna prioritera och planera ditt arbete på ett effektivt sätt. Vidare ser CWP-Kraft att du har en affärsförståelse, är kommunikativ och ansvarstagande.
Vår rekryteringsprocess
Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och CWP-Krafts önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. Tjänsten är en direktrekrytering till CWP-Kraft!...
kort
Redovisningsekonom till fastighetsbolag i centrala Stockholm
Academic Work Sweden AB
Stockholm
Nu söker vi dig som är redo att ta nästa steg i karriären. Vi söker en redovisningsekonom för kunds räkning; ett ledande företag inom fastighetsbranschen. I rollen som redovsiningsekonom får ...
mer
Nu söker vi dig som är redo att ta nästa steg i karriären. Vi söker en redovisningsekonom för kunds räkning; ett ledande företag inom fastighetsbranschen. I rollen som redovsiningsekonom får du möjlighet att utvecklas inom ekonomiområdet då du själv ansvarar för ett antal bolag inom koncernen och dess rapportering. Denna tjänst erbjuder inte bara arbete med redovisning & rapportering utan också möjligheten att arbeta tillsammans med omtänksamma kollegor. Urvalet sker löpande, välkommen in med din ansökan redan idag!
OM TJÄNSTEN
Nu ges möjligheten att kliva in i ett dynamiskt företag med tillväxt och förändring i fokus. De är dedikerade till att skapa effektiva och innovativa lösningar inom fastighetsbranschen och strävar alltid efter att vara i framkant när det gäller affärsutveckling och processoptimering.
I denna roll kommer du att ha helhetsansvar för den löpande redovisningen och ekonomihanteringen för flertalet bolag inom koncernen. Du kommer att arbeta i ett dynamiskt team och ha möjlighet att påverka och driva förändringar i syfte att effektivisera och förbättra de ekonomiska processerna. Du kommer också att delta i effektiviserings- och förbättringsprojekt både inom processer och system.
ARBETSUPPGIFTER
Arbetsuppgifter
* Löpande redovisning och ekonomihantering för flertalet bolag.
* Skattehantering och deklarationer.
* Fakturering och hantering av mellanhavanden.
* Vecko- och månadsavstämningar.
* Upprättande av månadsbokslut och ekonomiska rapporter.
* Implementering av processer och strukturer för att optimera arbetsflöden.
* Förändringsledning och deltagande i strategiska initiativ och projekt.
VI SÖKER DIG SOM
* Har tidigare erfarenhet av att arbeta med löpande bokföring, bokslutsarbete och årsredovisningar.
* Akademisk examen inom relevant område alternativt en gymnasieutbildning med flera års dokumenterad arbetslivserfarenhet från ekonomiområdet.
* Talar och skriver flytande på svenska.
* Har mycket god system- och datavana samt goda kunskaper i Officepaket, med tyngdpunkten på Excel.
Om du även har erfarenhet inom fastighetsbranschen, erfarenhet av redovisningsarbete inom en större koncern och tidigare har arbetat med systemimplementeringar och utveckling av processer och rutiner, är det starkt meriterande. Det är också en stor fördel om du har tidigare erfarenhet av att arbeta med Unit4/Agresso.
Personlighetsmässigt bör du vara självgående, fokuserad på att hitta lösningar och trivas med att samarbeta i team i en föränderlig arbetsmiljö. Du bör vara driven och ödmjuk, samt ha förmågan att ta ansvar och vara självständig.
Vår rekryteringsprocess
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess. Läs gärna mer om våra tester här: Tester i rekryteringsprocessen | Academic Work...
kort
Jobb annonser i hela sverige.