Selecta söker Field Client Solution Specialist till Linköping
Selecta AB
Linköping
Gör Karriär med Oss som Field Client Solution Specialist! Tröttnat på traditionell försäljning och priskrig? Vi också! Därför letar vi efter dig som trivs med att erbjuda rätt lösning på ett tydligt behov i stället för att sälja enbart baserat på pris. Vi söker inte en säljare – vi befordrar dig direkt till rollen som Client Solution Specialist!
Om Rollen:
Som Field Client Solution Specialist har du en central och viktig roll där du arbetar i ett starkt team. Dina ansvarsområden inkluderar behovsanalyser, offerthantering, förhandling, samt implementering och affärsutveckling för lokala kunder. Du får även direkt ansvar för en av våra största kedjor.
Du kommer att arbeta med en konsultativ försäljningsapproach där du presenterar olika lösningar och produkter för företag och branscher.
Din Profil:
Vi värderar din personlighet högt och söker dig som är social, ambitiös och har ett starkt driv att lyckas i din roll.
Vi letar efter följande egenskaper:
Affärssinne: Starkt affärssinne, driv och förmåga att bygga långsiktiga affärsrelationer.
Problem Solver: Ser lösningar istället för problem och är skicklig på att hitta optimala lösningar.
Lagspelare: Van att arbeta individuellt men ser vikten av att hjälpa varandra som ett team.
Strukturerad och Nyfiken: En strukturerad, nyfiken och noggrann person.
Språkkunskaper: Flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift.
B-körkort: Ett krav.
Varför Välja Oss?
Vill du vara en del av ett marknadsledande företag som erbjuder premiumprodukter och ger ambitiösa medarbetare möjlighet att växa och kanske till och med göra en internationell karriär?
Här är vad vi erbjuder:
Du kommer att Bli en del av ett internationellt företag där vi värdesätter kreativitet, innovation och gemensamma mål. Premium Arbetsmiljö, Njut av att arbeta i fina lokaler med ett stort utbud av kaffe och rabatterad mat från våra innovativa foodtech-lösningar.
Kontakt: Har du frågor om tjänsten? Kontakta vår Rekryteringsspecialist Sara Tamadon Nejad på sara.tamadonnejad@selecta.com.
Urval och intervjuer pågår löpande. Välkommen med din ansökan redan idag!
Om Selecta:
Selecta är en av Europas ledande företag för innovativa mat-, snacks-, kaffe- och dryckeslösningar, både på kontoret och för dem som är ständigt på språng. Med ett brett utbud av välkända varumärken i världsklass erbjuder vi något för alla. Vårt främsta mål är att sprida glädje och förhöja dagen för alla vi når med våra produkter och tjänster. För det är kring kaffemaskinen det händer. Det är där gemenskap och det sociala kittet kollegor emellan skapas. Selecta finns i 16 länder i Europa, med huvudkontor i Schweiz. I Sverige finns vi på 32 orter med över 400 medarbetare. Läs mer om oss på www.selecta.se
...kortSelecta söker Field Client Solution Specialist till Umeå
Selecta AB
Umeå
Gör Karriär med Oss som Field Client Solution Specialist! Tröttnat på traditionell försäljning och priskrig? Vi också! Därför letar vi efter dig som trivs med att erbjuda rätt lösning på ett tydligt behov i stället för att sälja enbart baserat på pris. Vi söker inte en säljare – vi befordrar dig direkt till rollen som Client Solution Specialist!
Om Rollen:
Som Field Client Solution Specialist har du en central och viktig roll där du arbetar i ett starkt team. Dina ansvarsområden inkluderar behovsanalyser, offerthantering, förhandling, samt implementering och affärsutveckling för lokala kunder. Du får även direkt ansvar för en av våra största kedjor.
Du kommer att arbeta med en konsultativ försäljningsapproach där du presenterar olika lösningar och produkter för företag och branscher.
Din Profil:
Vi värderar din personlighet högt och söker dig som är social, ambitiös och har ett starkt driv att lyckas i din roll.
Vi letar efter följande egenskaper:
Affärssinne: Starkt affärssinne, driv och förmåga att bygga långsiktiga affärsrelationer.
Problem Solver: Ser lösningar istället för problem och är skicklig på att hitta optimala lösningar.
Lagspelare: Van att arbeta individuellt men ser vikten av att hjälpa varandra som ett team.
Strukturerad och Nyfiken: En strukturerad, nyfiken och noggrann person.
Språkkunskaper: Flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift.
B-körkort: Ett krav.
Varför Välja Oss?
Vill du vara en del av ett marknadsledande företag som erbjuder premiumprodukter och ger ambitiösa medarbetare möjlighet att växa och kanske till och med göra en internationell karriär?
Här är vad vi erbjuder:
Du kommer att Bli en del av ett internationellt företag där vi värdesätter kreativitet, innovation och gemensamma mål. Premium Arbetsmiljö, Njut av att arbeta i fina lokaler med ett stort utbud av kaffe och rabatterad mat från våra innovativa foodtech-lösningar.
Kontakt: Har du frågor om tjänsten? Kontakta vår Rekryteringsspecialist Sara Tamadon Nejad på sara.tamadonnejad@selecta.com.
Urval och intervjuer pågår löpande. Välkommen med din ansökan redan idag!
Om Selecta:
Selecta är en av Europas ledande företag för innovativa mat-, snacks-, kaffe- och dryckeslösningar, både på kontoret och för dem som är ständigt på språng. Med ett brett utbud av välkända varumärken i världsklass erbjuder vi något för alla. Vårt främsta mål är att sprida glädje och förhöja dagen för alla vi når med våra produkter och tjänster. För det är kring kaffemaskinen det händer. Det är där gemenskap och det sociala kittet kollegor emellan skapas. Selecta finns i 16 länder i Europa, med huvudkontor i Schweiz. I Sverige finns vi på 32 orter med över 400 medarbetare. Läs mer om oss på www.selecta.se
...kortSjuksköterskor sökes för uppstart av Aleris Endoskopimottganing i Malmö
Aleris Endoskopi & Gastro AB
Malmö
Selecta söker Field Client Solution Specialist till Uppsala
Selecta AB
Uppsala
Gör Karriär med Oss som Field Client Solution Specialist! Tröttnat på traditionell försäljning och priskrig? Vi också! Därför letar vi efter dig som trivs med att erbjuda rätt lösning på ett tydligt behov i stället för att sälja enbart baserat på pris. Vi söker inte en säljare – vi befordrar dig direkt till rollen som Client Solution Specialist!
Om Rollen:
Som Field Client Solution Specialist har du en central och viktig roll där du arbetar i ett starkt team. Dina ansvarsområden inkluderar behovsanalyser, offerthantering, förhandling, samt implementering och affärsutveckling för lokala kunder. Du får även direkt ansvar för en av våra största kedjor.
Du kommer att arbeta med en konsultativ försäljningsapproach där du presenterar olika lösningar och produkter för företag och branscher.
Din Profil:
Vi värderar din personlighet högt och söker dig som är social, ambitiös och har ett starkt driv att lyckas i din roll.
Vi letar efter följande egenskaper:
Affärssinne: Starkt affärssinne, driv och förmåga att bygga långsiktiga affärsrelationer.
Problem Solver: Ser lösningar istället för problem och är skicklig på att hitta optimala lösningar.
Lagspelare: Van att arbeta individuellt men ser vikten av att hjälpa varandra som ett team.
Strukturerad och Nyfiken: En strukturerad, nyfiken och noggrann person.
Språkkunskaper: Flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift.
B-körkort: Ett krav.
Varför Välja Oss?
Vill du vara en del av ett marknadsledande företag som erbjuder premiumprodukter och ger ambitiösa medarbetare möjlighet att växa och kanske till och med göra en internationell karriär?
Här är vad vi erbjuder:
Du kommer att Bli en del av ett internationellt företag där vi värdesätter kreativitet, innovation och gemensamma mål. Premium Arbetsmiljö, Njut av att arbeta i fina lokaler med ett stort utbud av kaffe och rabatterad mat från våra innovativa foodtech-lösningar.
Kontakt: Har du frågor om tjänsten? Kontakta vår Rekryteringsspecialist Sara Tamadon Nejad på sara.tamadonnejad@selecta.com.
Urval och intervjuer pågår löpande. Välkommen med din ansökan redan idag!
Om Selecta:
Selecta är en av Europas ledande företag för innovativa mat-, snacks-, kaffe- och dryckeslösningar, både på kontoret och för dem som är ständigt på språng. Med ett brett utbud av välkända varumärken i världsklass erbjuder vi något för alla. Vårt främsta mål är att sprida glädje och förhöja dagen för alla vi når med våra produkter och tjänster. För det är kring kaffemaskinen det händer. Det är där gemenskap och det sociala kittet kollegor emellan skapas. Selecta finns i 16 länder i Europa, med huvudkontor i Schweiz. I Sverige finns vi på 32 orter med över 400 medarbetare. Läs mer om oss på www.selecta.se
...kortMcDonald's Tuna Park söker nya glada medarbetare
Food Folk Sverige AB
Eskilstuna
Kock sökes till minEgentid i Helsingborg
Malmö Personal AB
Helsingborg
Mauritz Luthström AB
Uppsala
Fr.o.m. Nu, söker vi säljare till Hemglassbilen i Uppsala för säsongen 2024.
Vad säger du om att träffa dina kunder genom att säga: ”Hej! Vad roligt att du kommer ut till mig igen” , ”Vem får bestämma glassinköpet idag?” och med rak ton påpeka ”nu är det dags att bestämma vilken glass du är sugen på”..? Vad bra!
Vi söker dig som är en ”upplevelsesäljare”.
Ja du ska kunna köra bil, lasta glass och hålla tider, men framför allt handlar det om att Kajsa 4 år, Erik 82 år och alla däremellan strålar av glädje när Hemglassbilen kommer. Vi brukar kalla det att vara en glädjespridare.
Vi söker dig som är rapp, verkligen gillar människor, inte är rädd för regn en tisdagskväll och som fattar att det blir knas av att tanka bensin i dieseltanken.
Det är också viktigt att du gillar jobba självständigt eftersom du i praktiken kommer lära dig driva en egen butik på hjul.
Hos oss jobbar du eftermiddagar, kvällar och helger. Och ja, B körkort är ett krav.
Vi vill skapa en upplevelse för våra kunder, framförallt för mindre barn, men även för föräldrar och äldre. En viktig del i jobbet är att både kunna göra sig förstådd och att förstå. God svenska är därför vårt andra krav.
17 år inom servicebranschen eller pluggar på kommunens kulturskola – spelar INGEN roll det viktigaste är att du gillar dina kunder, service och försäljning. Centralt för oss är att du är glad, vänlig och engagerad.
Hos oss får du möjlighet att visa din förmåga till initiativ, eget ansvar och social kompetens.
Passar det här in på dig säger vi kör bara kör (i dubbel bemärkelse 😉).
Ansök direkt (anställningar sker löpande) genom att klicka här och fylla i dina uppgifter (https://hemglass.se/jobba-hos-oss/).
Välkommen med din ansökan.
...kortIT Support & Systems Specialist
Monocl AB
Göteborg
At Definitive Healthcare, our passion is to transform data, analytics and expertise into healthcare commercial intelligence. We help clients uncover the right markets, opportunities and people, so they can shape tomorrow’s healthcare industry. Our SaaS platform creates new paths to commercial success in the healthcare market, so companies can identify where to go next. We are on an incredibly exciting trajectory with over 700 employees across three continents.
The Monocl product was launched in 2016, and the majority of the development is made in Sweden, with Gothenburg as the European Definitive Healthcare HQ. The Monocl product team is growing steadily, with over 90 employees spanning three continents, 53 of whom are in Sweden.
The Monocl products’ mission is to connect all stakeholders in life sciences and healthcare through software - thereby enabling our customers to target and engage the right opinion leaders, medical experts, and customers anywhere in the world. We are guided by a strong vertical focus on life sciences and healthcare, combined with a relentless drive to address great customer challenges. We truly believe that software eats the world.
Are you passionate about technology and solving complex challenges? Look no further and join our amazing global team!
At our office in Gothenburg, Sweden, we are now looking for an IT Support and Systems Specialist. If you thrive in a collaborative environment and enjoy tackling diverse challenges, this might be the role for you. As a valued member of our global IT Support Services team, you'll set the gold standard for end-user support. With a strong focus on customer service, your investigative drive to solve tech issues and collaborate within the IT team will significantly impact our support team's success within the organization.
What You’ll Do
- Provide high-quality customer support with a customer-first mentality.
- Use advanced knowledge and troubleshooting skills to resolve escalated, complex issues with computers, applications, domains, and device management.
- Participate and/or lead assigned projects to ensure high-quality processes for users.
- Refine and improve automation processes and scripts.
- Assist the networking, systems, and security operations teams.
Who You Are
We believe you have the experience and technical knowledge to work in this highly autonomous role where you will have full responsibility for our quickly evolving user base. You strive to always deliver gold standard customer service and have the ability to communicate clearly with teammates, end users, and leadership.
Furthermore, you have:
- 3+ years of experience working in a systems administrator or desktop systems specialist role.
- Extensive experience in Linux and Mac OSes.
- Advanced skills in the standard tools, concepts, and practices of IT technical support and incident management.
- A strong ability to analyze root cause and troubleshoot technical issues independently.
- Advanced level of knowledge in scripting.
- Extensive experience with endpoint vulnerability remediation.
- Advanced knowledge of Active Directory including management, securities, permissions, and Group Policies.
- Extensive experience with Remote Monitoring and Management Tools.
- Knowledge and understanding of network principles including but not limited to VLANs, routing, and security.
- Ability to thrive in a fast paced and dynamic environment, with ever changing priorities and tasks.
- Experience from JAMF or other MDM tools and Kaseya.
For this position, it is required that you have residency in Gothenburg, Sweden, or within a reasonable distance from Gothenburg. Fluency in English and Swedish is also a requirement.
Why we love being a part of the Monocl product suite team, and why you will too!
- Industry-leading products
- High focus on work-life balance
- Brand new office in the center of Gothenburg
- Fast growth means limitless opportunity
- Flexible and dynamic culture created with multicultural teams
- Work alongside some of the most talented and dedicated teammates
- Definitive Cares Europe, our initiative, which aims to give us a chance to give back to our local communities
- Competitive benefits package including 32 vacation days, 4000 SEK/year personal wellness grant (friskvårdsbidrag) etc.
If you don’t fit all of these qualifications, but believe you’re still a great fit, feel free to apply and tell us why.
How do I apply?
This position will remain open as long as this ad remains on our website. When submitting your application, make sure to highlight and demonstrate past relevant achievements that you are proud of and make sure to include relevant experience. We continuously look through applications and the applicants that best match our requirements will be contacted.
Definitive Hiring Philosophy
Definitive Healthcare is an equal opportunity employer that celebrates diversity and is committed to creating an inclusive workplace with equal opportunity for all applicants and teammates. Our goal is to recruit the most talented people from a diverse candidate pool regardless of race, color, religion, age, gender, gender identity, sexual orientation or any other status. If you’re interested in working in a fast growing, exciting working environment – we encourage you to apply!
Privacy
Your privacy is important to us. Please review our Candidate Privacy Notice which tells you how we use and process your personal information
...kortStora Höga Läkarhus AB
Stenungsund
Stora Höga Läkarhus & Rehab startade 1 oktober 2022 i helt nyrenoverade lokaler centralt i Stora Höga.
Vi är en mindre vårdcentral under uppbyggnad och vi kan nog säga att det finns en unik glädje i arbetslaget att bli världens bästa vårdcentral och rehab.
Vi söker nu en medicinsk fotvårdsterapeut som vill bli en del av vårt härliga team på vårdcentralen.
Samarbete och stöd mellan kollegor i teamet är viktigt för att vi tillsammans ska kunna ge våra patienter en riktigt bra upplevelse av oss.
För denna tjänst krävs att du har undersköterskeutbildning och vidareutbildning till medicinsk fotvårdsterapeut.
Är du det minsta intresserad att prova ett nytt arbete skall du höra av dig och komma och besöka oss.
Tjänstgöringsgrad enligt överenskommelse, stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Vi vill gärna visa dig vår fina mottagning och berätta mer om vår verksamhet och hur vi tillsammans kan skapa en unik utvecklingsmöjlighet för dig.
Intervjuer kommer ske löpande varför anställning kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Tillträdesdag 240701 eller enl överenskommelse.
Vi undanber oss vänligen men bestämt kontakt med annonssäljare eller rekryteringsföretag.
...kortComibri söker Redovisningsassistent
Comibri Consultings AB
Uppsala
Om jobbet
Vi söker dig som är i början av din karriär inom ekonomi och vill utvecklas inom redovisning. Vi vill att du förstår grunderna i redovisning och har några års praktisk erfarenhet inom ekonomi. Vi söker dig som är positiv, tar initiativ och tar ansvar för ditt arbete.
Vem söker vi?
• Eftergymnasial utbildning inom ekonomi
• Något års praktisk erfarenhet inom ekonomiarbete
• Grundkunskaper inom Excel
• Svenska och engelska obehindrat i tal och skrift
• Grunder i bokföring, 1-2 års praktiskt erfarenhet
• Meriterande med erfarenhet från ekonomisystem.
Vad innebär rollen?
• Löpande bokföring
• Ankomst registrera fakturor
• Bankavstämningar
• Internfakturering
• Leverantörsreskontra
I rollen som redovisningsassistent får du en viktig roll där du tillsammans med resten av vårt team är med och utvecklar, bygger upp ekonomiavdelningen på ett innovativt och internationellt företag. Tillsammans med Redovisningschefen kommer du att arbeta med löpande bokföring, registrera ankomst av fakturor, bankavstämningar, leverantörsreskontra och certifikatflöden. Det ekonomisystem du kommer att arbeta i är Fortnox.
Heltids lön är 28 000, 50% erbjuder med god chansar till heltid. Ansöka idag!
...kortFasadglas Bäcklin Produktion AB
Hultsfred
Fasadglas produktionsanläggning är drygt 21 000 kvm och är belägen i Hultsfred – mitt i klustret för svensk träindustri. Vår anläggning är optimerad för en effektiv process med en digitaliserad produktionsstyrning som styr en avancerad maskinpark. Vi förädlar bland annat limträ, isolering, stål och diverse ytskikt fram till färdiga fasadelement som sedan levereras direkt till byggarbetsplats för installation.
Vi arbetar nära Fasadglas projekt- och systemutvecklingsgrupp för att säkerställa en kontinuerlig utveckling och produktionsprocess – vilket är mycket viktigt då en stor del av vår produktion är dedikerad till unika projekt med specifika krav. En egen produktion ger oss flexibilitet och kvalitativ process.
ARBETSUPPGIFTER / DIN PROFIL
Produktionen har ett flertal inplanerade projekt och det innebär att vi är i behov av att utöka vårt härliga gäng med ytterligare medarbetare som kan stärka vårt team. Du blir erbjuden ett varierande och stimulerande arbete på vår avdelning Tillverkning där limträ bearbetas och ytbehandlas för att forma vårt egna fasadsystem bARK.
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av träbearbetning och har en stor vilja att lära dig vår produkt.
Följande är krav för att vara aktuell för tjänsten:
- Industrivana med erfarenhet av kvalité, ritningsläsning och mätningskunskap
- Erfarenhet inom tillverkningsindustrin
- Datorvana
- Ett ordnings- och ansvarstagande arbetssätt
OM TJÄNSTEN
Tjänsten är en provanställnings på 6 månader med möjlighet till tillsvidareanställning.
Rekrytering sker löpande.
Tillträde sker efter överenskommelse
Frågor om tjänsten besvarar
Produktionschef, Tillverkning
Robert Johansson 070 848 19 59
...kortComibri Consultings AB
Uppsala
Deltid Handledare till Uppsala - med chans till heltidsarbete på sikt
Jobbcoach/Utbildningscoach
Korta fakta om jobbet
Anställningsform: Behovsanställning
Kvalifikationer
Utbildning
Krav
Eftergymnasial utbildning kortare än två år
Språk
Meriterande
Ukrainska
Somaliska
Albanska
Persiska (Farsi)
Arabiska
Dari
Turkiska
Kurdiska
Om jobbet
Nu söker vi en ny kollega i Uppsala till vårt team. Vi söker en person som vill utmanas och utvecklas i en roll som handledare. För att lyckas i rollen är det viktigt att du brinner för att stötta och motivera andra att nå sina mål och att komma ut i sysselsättning.
En av de främsta uppgifterna som handledare är att skapa gedigna ansökningshandlingar till sina deltagare. Vi förutsätter därför att dina ansökningshandlingar är väl genomarbetade och tilltalande.
Arbetsuppgifter:
I arbetet som handledare har du kontakt med arbetssökanden som behöver extra hjälp med att komma ut på arbetsmarknaden. Ditt jobb kommer bestå av tre huvudsakliga delar. Den första delen är att skapa kontakter med arbetsgivare och matcha ut lämpliga kandidater i jobb eller studier. Den andra delen består i att stötta och rusta arbetssökande att bli mer konkurrenskraftiga på arbetsmarknaden. Den tredje delen av arbetet är administrativt, då deltagarnas utveckling regelbundet ska redovisas till Arbetsförmedlingen. I dina arbetsuppgifter ingår bland annat:
Coachande samtal
Vägledning mot arbete eller studier
Administration, såsom journalföring och rapportering till Arbetsförmedlingen
Planering av det egna arbetet samt deltagarnas aktiviteter
Hålla i föreläsningar och seminarier
Matcha arbetssökande med arbetsgivare
Ständigt arbeta med att utöka dina arbetsgivarkontakter
Tjänsten:
Tjänsten är 50% med goda chanser att på sikt gå upp till heltid. Arbetstider är vardagar under kontorstider. Du kommer att vara placerad i Uppsala och ha ansvar över bemanning av våra öppettider på våra kontor.
Tillträde sker när vi har hittat rätt kandidat för tjänsten. Vi lägger stor vikt vid personlighet, då vi letar efter en person som förutom att göra ett bra arbete även passar in i vår personalstyrka.
Om dig:
Vi tror att du är en målinriktad person, som älskar att stötta och hjälpa andra människor. Du bör vara flexibel, ordningsam och gilla att arbeta både självständigt och i grupp. Du värdesätter olikheter och har förståelse för att människor har olika förutsättningar och kommer från olika kulturer.
För att lyckas som handledare behöver du även ha förmågan att inspirera och motivera andra, samt vara insatt i hur det svenska arbetsmarknadssystemet fungerar. Arbetet är till viss del säljande, så har du även en säljande personlighet kommer du vara perfekt för jobbet. Det är meriterande om du har ett stort nätverk, kännedom om den lokala arbetsmarknaden och ett etablerat kontaktnät med arbetsgivare.
Som person trivs du att arbeta med människor och har god förmåga att planera och organisera ditt dagliga arbete. Du har god kommunikationsförmåga och det är meriterande med erfarenhet av coachning sedan tidigare.
Krav för tjänsten
Flytande kunskaper i svenska, i både tal och skrift
Goda kunskaper i Microsoft Office-paketet
Eftergymnasial utbildning och arbetslivserfarenheter enligt nedanstående krav från Arbetsförmedlingen
Meriter
Ytterligare språkkunskaper
Körkort och tillgång till bil
Goda kunskaper av Microsoft Teams
Tidigare arbetat inom programmen STOM, KROM eller ROM2
Kandidatexamen i företagsekonomi är önskat.
Arbetslivserfarenhet av försäljning
För att vara aktuell för tjänsten måste du uppfylla något av följande krav nedan, antingen enligt alternativ 1 eller alternativ 2:
Alternativ 1
Du har tillämpad högskoleutbildning eller motsvarande yrkeshögskoleutbildning där du läst minst 180hp.
Du har även minst två (2) års sammanlagd arbetslivserfarenhet på heltid.
Alternativ 2
Du har minst ett (1) års heltidsstudier på eftergymnasial nivå (60hp eller motsvarande) med minst godkänt resultat.
Du har även minst tre (3) års sammanlagd arbetslivserfarenhet på heltid inom något av följande yrken eller arbetsuppgifter:
- Arbetsledning med personalansvar.
- Rekrytering.
- Omställningsarbete för arbetssökande.
- Studie- och yrkesvägledning.
- Handläggning i personalfrågor (ej enbart personaladministration).
- Arbete med arbetslivs- och arbetsmarknadsfrågor.
- Arbete med social- och grupp-psykologi.
- Karriärvägledning.
Var vänlig och skicka med ditt utbildningsintyg i din ansökan. Förtydliga gärna vilket alternativ ovan som du uppfyller.
Heltids lön är 28 000, 50% erbjuder med god chansar till heltid. Ansöka idag!
...kortFasadglas Bäcklin Produktion AB
Hultsfred
Fasadglas produktionsanläggning är drygt 21 000 kvm och är belägen i Hultsfred – mitt i klustret för svensk träindustri. Vår anläggning är optimerad för en effektiv process med en digitaliserad produktionsstyrning som styr en avancerad maskinpark. Vi förädlar bland annat limträ, isolering, stål och diverse ytskikt fram till färdiga fasadelement som sedan levereras direkt till byggarbetsplats för installation.
Vi arbetar nära Fasadglas projekt- och systemutvecklingsgrupp för att säkerställa en kontinuerlig utveckling och produktionsprocess – vilket är mycket viktigt då en stor del av vår produktion är dedikerad till unika projekt med specifika krav. En egen produktion ger oss flexibilitet och kvalitativ process.
ARBETSUPPGIFTER / DIN PROFIL
Produktionen har ett flertal inplanerade projekt och det innebär att vi är i behov av att utöka vårt härliga gäng med ytterligare medarbetare som kan stärka vårt team. Du blir erbjuden ett varierande och stimulerande arbete i vår Assembly-avdelning där montering av vårt egna fasadsystem bARK växer fram till en komplett bARK-modul.
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av tillverkningsindustrin och har en stor vilja att lära dig vår produkt.
Följande är krav för att vara aktuell för tjänsten:
- Industrivana med erfarenhet av kvalité, ritningsläsning och mätningskunskap
- Erfarenhet inom tillverkningsindustrin
- Datorvana
- Ett ordnings- och ansvarstagande arbetssätt
Har du erfarenhet utav arbetsledning och fönster-/hustillverkning är detta meriterande.
OM TJÄNSTEN
Tjänsten är en provanställnings på 6 månader med möjlighet till tillsvidareanställning.
Rekrytering sker löpande.
Tillträde sker efter överenskommelse
Frågor om tjänsten besvarar
Produktionschef, Assembly
Fredrik Ek 070 211 03 31
...kortRetile AB
Göteborg
Company Description:
We are a modular housing development company dedicated to creating innovative and sustainable living solutions. With a focus on quality and efficiency, we strive to revolutionize the housing industry.
Job Responsibilities:
Develop and implement staffing strategies to meet the company's manpower needs.
Source, recruit, and onboard talented individuals for various roles within the organization.
Manage the entire recruitment process, from job postings to candidate selection.
Collaborate with department heads to understand staffing requirements and devise effective hiring plans.
Conduct interviews and assessments to evaluate candidates' qualifications and fit for the organization.
Build and maintain relationships with universities, recruitment agencies, and other talent sources.
Ensure compliance with employment laws and company policies throughout the hiring process.
Oversee employee retention initiatives and address any staffing-related issues promptly.
Qualifications:
Proficiency in English and Chinese languages.
Bachelor's degree or higher in a relevant field.
Proven experience in recruitment and staffing management.
Strong interpersonal and communication skills.
Ability to work effectively in a fast-paced environment.
Knowledge of employment laws and regulations.
Excellent organizational and problem-solving abilities.
Join us in shaping the future of housing! If you're passionate about talent acquisition and want to make a difference in the modular housing industry, we'd love to hear from you. Please submit your resume and cover letter detailing your relevant experience and skills to hr.service@bestone.se.
...kortHelgarbete | Personlig assistent i Örebro
Livsam Personlig Assistans AB
Örebro
Crossfit coach/personlig tränare
Meet a Group international AB
Härryda
Meet a Group international AB
Stockholm
- Avloppsrenoveringar
- Teknisk kompetens
- Hantering av utrustning och material
- Dokumentation
- Kundkommunikation
- Kommunikationsförmåga: God kommunikationsförmåga är avgörande för att kunna interagera professionellt med både teammedlemmar och kunder.
- Erfarenhet: Vi förväntar oss att du ska ha erfarenhet av att jobba med relining.
- Säkerhetsmedvetenhet: Du måste vara väl medveten om och strikt följa säkerhetsföreskrifter och branschstandarder för att säkerställa en trygg arbetsmiljö.
- Rent mjöl i påsen: Vi förväntar oss att du kan uppvisa goda personliga referenser och saknar tidigare brott som kan kännas otrygga för kunden.
- Erfarenhet av reliningsteknik och avloppsrenoveringar: Du behöver inte ha erfarenhet av att arbeta som reliningstekniker och vara bekant med processer som rör avloppsrenovering, däremot är det meriterande.
- Erfarenhet av att arbeta i team: Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av att effektivt samarbeta i team och leda projekt tillsammans med kollegor.
- Flexibilitet och problemlösningsförmåga: Förmågan att vara flexibel och lösa problem på ett effektivt sätt under arbetsprocessen är meriterande.
- Engagemang för fortsatt lärande: Vi ser gärna att du har en stark vilja att växa och utvecklas inom reliningstekniken och branschen i stort.
Kundtjänstmedarbetare till Elgiganten i Göteborg
Meet a Group international AB
Göteborg
Har du någonsin tänkt dig själv i en kundsupport roll?
Vi kommer att lära dig allt annat du behöver veta.
I denna tjänsten kommer du ta samtalen på svenska medan de talar norska. De är ingen fara att du inte talar flytande norska. För att bemästra rollen kommer du stöttas av dina ledare som har erfarenhet av tjänsten samt ha tillgång till verktyg för att kunna bemöta kunderna på bästa sätt. Här har du chansen och bredda ditt CV med erfarenhet av kundtjänst på ett annat nordiskt språk! Varför jobba med oss? På Concentrix + Webhelp tror vi starkt på vikten av att skapa en miljö där våra medarbetare trivs och kan lyckas i sina roller. Hos oss blir du en del av ett energifullt team i ett öppet kontorslandskap med nära kontakt till dina kollegor och ledare. Vi kan med stolthet säga att hos oss har du förmånen att ta del av:
- En bonusmodell baserad på din prestation
- Ett årligt friskvårdsbidrag om 3500:-
- En chans att utveckla din karriär med hjälp av vårt interna karriärutvecklingsprogram "Get Ready!"
- Möjligheten att skaffa erfarenhet och färdigheter inom norsk kundservice
- Teamaktiviteter för att göra arbetet roligare
- En snygg kontorsmiljö med bra kommunikationsförbindelser
- Kollektivavtal med Unionen
Varmt välkommen att ansöka! Vi ser fram emot din ansökan!
START: 2024-05-13 PLACERINGSORT: Göteborg, Kontoret ligger på Johan Willins gata 8 ANSTÄLLNINGSFORM: Heltid, 6 månaders provanställning ARBETSTIDER: Varierande under vardagar mellan kl. 08.00-22.00
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2024-05-06 (Vi tillämpar löpande rekrytering och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum)
We are proudly one team, one company. We are committed to equal employment opportunities for all candidates and a work environment free from discrimination and harassment. All our recruitment practices are based on business needs, job requirements, and professional qualifications, without regard to race, age, gender identity, sexual orientation, religion, ethnicity, family or parental status, national origin, disability, or any other classification protected by applicable national laws. ...kort
Kronans Apotek söker kundservicemedarbetare!
Meet a Group international AB
Kalmar
Bli en del av vårt team i Kalmar!
Tycker du om att hjälpa andra? Är du social och lösningsorienterad samt gillar att jobba mot uppsatta mål? Då är det dig som vi söker! Nu söker vi på Kronans Apotek härliga medarbetare för start 2024-05-06! Om tjänsten: Till vår kundservice för Kronans Apotek söker vi nu dig som har en positiv attityd, tycker om att lära dig nya saker, är resultatorienterad och som har lätt för att anpassa sig till nya situationer. Du är proaktiv till naturen, brinner för att hjälpa andra och är lyhörd för kundens behov. I rollen kommer du exempelvis att få besvara frågor från våra kunder gällande våra produkter, tjänster och leveranser. All kommunikation med kunder kommer ske via telefon, e-mail och chatt. Som nyanställd kommer dina första fyra veckor vara dedikerade till en grundutbildning. Under utbildningen ligger fokus på att förbereda dig som nyanställd så att du känner dig trygg i din arbetsroll. Vad vi kan erbjuda dig På Concentrix + Webhelp och Kronans Apotek genomsyras kulturen av teamwork och gemensamma aktiviteter vilket bidrar till vårt positiva arbetsklimat. Hos oss kommer du snabbt bli en del av teamet och få chans att träffa flera nya kollegor. Vi erbjuder även stora möjligheter till utveckling och olika karriärmöjligheter på Concentrix + Webhelp. Flera av våra ledare och coacher har påbörjat sin karriär som just kundservicemedarbetare här, så ta chansen du också! Vi söker dig som Tar stort ansvar för dina arbetsuppgifter, har en positiv attityd samt lätt att lära dig nya saker. Vi ser gärna också att du är resultatorienterad, har lätt att hantera förändringar, gillar varierande arbetsuppgifter och har förmågan att lyssna aktivt. Vi vill att du uppfyller följande: 🗸 Har grundläggande datorkunskap 🗸 Godkända betyg i svenska A eller 1 och engelska A eller 5 🗸 Talar flytande Svenska och känner dig bekväm med samtal på engelska. 🗸 Fyllt 18 år 🗸 Finns ej med i belastningsregister 🗸 Kan arbeta mellan 80% - 100% under sommaren 🗸 Meriterande med tidigare erfarenhet inom servicebranschen START: 2024-05-06 PLACERINGSORT: Kalmar ANSTÄLLNINGSFORM: Timanställning, flexibel anställningsform på 50% - 100% efter överenskommelse. ARBETSTIDER: Varierande under öppettiderna: Måndag-Fredag 08:00-18:00 samt Lördag 09:00-14:00 SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2024-04-29 Sök jobbet redan idag! Vi gör löpande rekryteringar och urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.We are proudly one team, one company. We are committed to equal employment opportunities for all candidates and a work environment free from discrimination and harassment. All our recruitment practices are based on business needs, job requirements, and professional qualifications, without regard to race, age, gender identity, sexual orientation, religion, ethnicity, family or parental status, national origin, disability, or any other classification protected by applicable national laws. #swedish...kort
Grundskollärare till Nyhemsskolan, Nässjö
Nässjö kommun
Nässjö
Jobb annonser i hela sverige.