Undersköterskor till samplaneringsområdet Norslund/Hälsinggårdens hemtjänst
Falu kommun
Falun
Vill du ha ett meningsfullt arbete och jobba med ett härligt gäng som gillar att arbeta med människor? Då är du välkommen att söka till oss i hemtjänstområdet Norslund/Hälsinggården. Hos os...
mer
Vill du ha ett meningsfullt arbete och jobba med ett härligt gäng som gillar att arbeta med människor? Då är du välkommen att söka till oss i hemtjänstområdet Norslund/Hälsinggården. Hos oss är alla välkomna!
Omvårdnadsförvaltningens arbete bygger på en gemensam värdegrund där trygghet är ett centralt begrepp i arbetet tillsammans med den enskilde kunden. I varje möte med den enskilde ska omvårdnadsförvaltningens verksamheter kännetecknas av ett bemötande som säkerställer respekt, integritet, självbestämmande, gott bemötande, kontinuitet och inflytande för den enskilde.
Vi är nu i behov av ytterligare medarbetare och vi hoppas att just du söker tjänsten hos oss!
Arbetsuppgifter
Att jobba som undersköterska i hemtjänsten ger dig en konkret möjlighet att göra skillnad i någon annans liv. Som undersköterska hos oss kommer du att ge god vård och omsorg till våra kunder som bor i sitt eget hem utifrån de beviljade insatser som finns. Det innebär att vara behjälplig med den personliga omvårdnaden, måltidssituationen, ge olika serviceinsatser, främja sociala aktiviteter och skapa möjligheter till att bibehålla kundens egna resurser. I tjänsten ingår även administrativa uppgifter och dokumentation. Arbetet som undersköterska kan vara fysiskt och psykiskt påfrestande och tunga förflyttningar kan förekomma.
Kvalifikationer
För rollen krävs
- Vi söker i första hand dig som är utbildad undersköterska men du kan också vara intressant för oss om du har erfarenhet från arbete som vårdbiträde
- Tidigare erfarenhet av att ha arbetat som undersköterska/vårdbiträde och väl förtrogen med arbetet, vi ser även att du har goda vitsord från vård- och omsorgsarbete
- God förmåga att uttrycka dig i det svenska språket i tal och skrift
- Erfarenhet av att använda dator och mobil i arbetet
- B-körkort
Vid påbörjad tjänst är medicin- och insulindelegation ett krav.
Personliga egenskaper
Vi söker dig som har ett stort intresse och engagemang för att arbeta med människor. Du behöver även vara lösningsfokuserad, flexibel och ha god samarbetsförmåga. I hemtjänsten används telefonen som ett arbetsverktyg, du taggar in och ut hos kund, du läser och dokumenterar i dator eller telefon. Det är därför bra om du har ett intresse av teknik eller känner att du är öppen för att lära dig. Du ska inte ha icke hanterbara allergier, då vi har kunder där det förekommer parfym, rökning och husdjur.
Stor vikt kommer att läggas vid de personliga egenskaperna.
Meriterande kvalifikationer
- Erfarenhet av att arbeta inom hemtjänst
- Erfarenhet av arbete med demens, geriatrik och palliativ vård
- Erfarenhet av arbete med delegering av hälso- och sjukvårdsuppgifter
Anställningsvillkor
Rekryteringen avser ca 1-4 tjänster. Tjänsterna är tillsvidareanställningar på heltid med tillträde enligt överenskommelse. Falu kommun tillämpar heltidsavtalet vilket innebär att heltid är en rättighet och deltid en möjlighet. Du måste kunna arbeta efter fastlagt schema där dag/kväll och helgtjänstgöring ingår. Falu Kommun har rökfri arbetstid.
Bifoga gärna utbildningsintyg i din ansökan då detta kommer efterfrågas om du blir aktuell för tjänsten. Alternativt lämnas intyg i samband med intervju.
Intervjuer kan komma att ske löpande under ansökningsperioden.
För att få anställning måste du uppvisa utdrag ur misstankeregistret vilket kommer efterfrågas om anställning blir aktuell. Beställ gärna detta i samband med ansökan så att det finns tillgängligt ifall du blir aktuell för tjänsten. Du beställer utdraget direkt från polisens hemsida.
Från och med den 1 juli 2023 är befattningen undersköterska en skyddad titel. För att få vara anställd som undersköterska krävs därför ett bevis från Socialstyrelsen. Du som jobbsökande behöver själv ansöka om beviset via Socialtjänstens e-tjänst. När du visar upp beviset om skyddat titel får du befattningen undersköterska, fram till dess anställs du som vårdbiträde. Du kan läsa mer om reglerna på Socialstyrelsens hemsida: Undersköterska blir en skyddad yrkestitel 1 juli 2023 - Legitimation (socialstyrelsen.se)
Kontaktuppgifter
Emil Alalauri, Enhetschef, 023-869 26, emil.alalauri@falun.se
Maria Höglund, Enhetschef, 023-864 69, maria.hoglund@falun.se
Fackliga företrädare
Kommunal, tlf 010-442 81 69
Övrigt
Inför denna rekrytering har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och därför undanber vi oss ytterligare erbjudanden om kompetensförmedling, annonserings- och rekryteringshjälp.
Vi tar endast emot ansökningar via vårt rekryteringssystem i enlighet med GDPR. Vid problem med att genomföra din ansökan är du välkommen att kontakta rekryteringscenter@falun.se
Kontaktinformation
Emil Alalauri, Enhetschef
Arbetsplats
Falun...
kort
Ingenjör inom kontrollutrustning till Forsmark!
Academic Work Sweden AB
Gävle
En utvecklande och samhällsviktig verksamhet väntar dig som blir ingenjör hos Forsmark! I denna roll får du kombinera praktiskt och strategiskt arbete hos Sveriges största elproducent. Varmt väl...
mer
En utvecklande och samhällsviktig verksamhet väntar dig som blir ingenjör hos Forsmark! I denna roll får du kombinera praktiskt och strategiskt arbete hos Sveriges största elproducent. Varmt välkommen in med din ansökan!
OM TJÄNSTEN
Forsmarks kärnkraftverk är den största elproducenten i Sverige och producerar en sjättedel av den el som förbrukas i Sverige. Forsmarks vision är att leverera fossilfri el varje dag, året runt. I rollen som ingenjör inom kontrollutrustning blir denna vision tydlig då du varje dag ansvarar för att underhållet håller den kvalitet som krävs för en säker och stabil drift.
I denna roll arbetar du både operativt och administrativt med förebyggande och avhjälpande underhållsarbete på enheten Instrumentunderhåll. Varje arbetsdag börjar med ett gemensamt morgonmöte, där du och dina kollegor går igenom inkomna och planerade arbetsordrar. Efter mötet förbereds arbetet tillsammans med dina kollegor innan underhållet i anläggningen genomförs.
Du erbjuds
- En ansvarstagande roll i en samhällsviktig verksamhet
- Att vara en del av ett företag med stora möjligheter till vidareutveckling och utbildning
- Lönetillägg för dig som pendlar minst 5 mil till Forsmark, exempelvis för dig som bor i Uppsala, Gävle eller Tierp
- Kollektivtrafik till och från Forsmark som är anpassade efter dina arbetstider
ARBETSUPPGIFTER
Arbetsuppgifter
* Planera, utföra och utvärdera förebyggande och avhjälpande underhåll
* Felsökning av instrument för bland annat relä, transmitter och omvandlare
* Upprätthålla underhållsplaner, göra provprogram samt åldrings- och händelseanalyser
* Medverka till långsiktig utveckling av underhållsprogrammet och underhållssystemet samt delta i förnyelsearbete som drivs i projektform
VI SÖKER DIG SOM
- Har en eftergymnasial ingenjörsutbildning inom automation, elektroteknik eller energisystem
- Har några års arbetserfarenhet i en teknisk ingenjörsroll, gärna inom el eller automationsområdet
- Är flytande i tal och skrift i svenska och engelska då det krävs för kommunikation och dokumentation
- Har B-körkort
För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Kvalitetsmedveten
- Samarbetsinriktad
- Självgående
- Problemlösande
Tjänsten är säkerhetsklassad vilket innebär att en säkerhetsprövning kommer att genomföras innan anställning. Säkerhetsprövningen omfattar registerkontroll samt säkerhetsprövningssamtal i enlighet med säkerhetsskyddslagen. Utöver säkerhetsprövningen kommer alkohol- och drogtest att genomföras samt en läkarundersökning för arbete med joniserande strålning.
Vår rekryteringsprocess
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.
INFORMATION OM FÖRETAGET
Läs mer om Forsmark här...
kort
Junior ingenjör inom kontrollutrustning till Forsmark!
Academic Work Sweden AB
Gävle
En utvecklande och samhällsviktig verksamhet väntar dig som startar din karriär som ingenjör hos Forsmark! I denna roll får du kombinera praktiskt och strategiskt arbete hos Sveriges största elp...
mer
En utvecklande och samhällsviktig verksamhet väntar dig som startar din karriär som ingenjör hos Forsmark! I denna roll får du kombinera praktiskt och strategiskt arbete hos Sveriges största elproducent. Varmt välkommen in med din ansökan!
OM TJÄNSTEN
Forsmarks kärnkraftverk är den största elproducenten i Sverige och producerar en sjättedel av den el som förbrukas i Sverige. Forsmarks vision är att leverera fossilfri el varje dag, året runt. I rollen som ingenjör inom kontrollutrustning blir denna vision tydlig då du varje dag ansvarar för att underhållet håller den kvalitet som krävs för en säker och stabil drift.
I denna roll arbetar du både operativt och administrativt med förebyggande och avhjälpande underhållsarbete på enheten Instrumentunderhåll. Varje arbetsdag börjar med ett gemensamt morgonmöte, där du och dina kollegor går igenom inkomna och planerade arbetsordrar. Efter mötet förbereds arbetet tillsammans med dina kollegor innan underhållet i anläggningen genomförs.
Du erbjuds
- En ansvarstagande roll i en samhällsviktig verksamhet
- Att vara en del av ett företag med stora möjligheter till vidareutveckling och utbildning
- Lönetillägg för dig som pendlar minst 5 mil till Forsmark, exempelvis för dig som bor i Uppsala, Gävle eller Tierp
- Kollektivtrafik till och från Forsmark som är anpassade efter dina arbetstider
ARBETSUPPGIFTER
Arbetsuppgifter
* Planera, utföra och utvärdera förebyggande och avhjälpande underhåll
* Felsökning av instrument för bland annat relä, transmitter och omvandlare
* Upprätthålla underhållsplaner, göra provprogram samt åldrings- och händelseanalyser
* Medverka till långsiktig utveckling av underhållsprogrammet och underhållssystemet samt delta i förnyelsearbete som drivs i projektform
VI SÖKER DIG SOM
- Har en eftergymnasial ingenjörsutbildning inom automation, elektroteknik eller energisystem. Alternativt något års arbetserfarenhet inom el eller automation
- Är flytande i tal och skrift i svenska och engelska då det krävs för kommunikation och dokumentation
- Har B-körkort
Meriterande är om du har arbetserfarenhet som industrielektriker.
För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
* Kvalitetsmedveten
* Samarbetsinriktad
* Självgående
* Problemlösande
Tjänsten är säkerhetsklassad vilket innebär att en säkerhetsprövning kommer att genomföras innan anställning. Säkerhetsprövningen omfattar registerkontroll samt säkerhetsprövningssamtal i enlighet med säkerhetsskyddslagen. Utöver säkerhetsprövningen kommer alkohol- och drogtest att genomföras samt en läkarundersökning för arbete med joniserande strålning.
Vår rekryteringsprocess
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.
INFORMATION OM FÖRETAGET
Läs mer om Forsmark här...
kort
Maskiningenjör till vår ett globalt teknikbolag i Västerås!
Academic Work Sweden AB
Västerås
Vill du bli en del av ett stort internationellt teknikföretag i Västerås? Vi söker en Maskiningenjör, som trivs i en fartfylld och internationell miljö. Du är en problemlösare, en snabblärand...
mer
Vill du bli en del av ett stort internationellt teknikföretag i Västerås? Vi söker en Maskiningenjör, som trivs i en fartfylld och internationell miljö. Du är en problemlösare, en snabblärande och har utmärkt kommunikationsförmåga. Här erbjuds du inte bara en spännande arbetsmiljö utan även stora utvecklingsmöjligheter. Om detta låter som din nästa utmaning, låt oss veta och ansök idag!
OM TJÄNSTEN
I rollen ansvarar du för att designa tillverkningsverktyg och fixturer optimerade för produktionsprocessen, du kommer även att ansvara för teknisk dokumentation såsom Arbetsinstruktioner som ska användas av operatörer i monteringsprocessen.
Som maskiningenjör kommer du att arbeta i nära samarbete med produktionsteknik, stödja den dagliga driften vid tillverkningslinjen samt pågående utvecklingsprojekt. Du kommer att ansvara för att ta fram designlösningar utifrån aktuella behov, hela vägen från konceptgenerering till slutritning. Du kommer även att stötta Produktionsteknik vid upphandling och verifiering av den utvecklade lösningen.
Tjänsten är i första hand på plats, med möjlighet till distansarbete i viss utsträckning!
Du erbjuds
- En engagerad konsultchef under hela uppdragsperioden.
- Samarbete med erfarna kollegor i en internationell miljö.
- Tillgång till personlig utveckling och utbildningsmöjligheter.
ARBETSUPPGIFTER
Arbetsuppgifter
* Designa tillverkningsverktyg för produktionsprocesser.
* Samarbeta med produktionsteknik för daglig drift och pågående utvecklingsprojekt.
* Utveckla designlösningar från konceptgenerering till slutritning.
VI SÖKER DIG SOM
- En utbildning inom maskinteknik eller arbetslivserfarenheter inom en liknande roll.
- Kunskaper i SolidWorks och SolidWorks Composer.
- Kännedom om SAP eller liknande programvara för affärsresursplanering.
- Flytande i både svenska och engelska, både i tal och skrift.
Meriterande om du har:
- Kunskap om CE-regler, processer och krav, med särskild tonvikt på att hantera beräkningsmoduler inom SolidWorks.
- Arbetslivserfarenhet av produktionsteknik, och en stark förståelse för tillverkningsprocesser.
Kunskap kan erhållas genom utbildning, erfarenhet eller självlärd.
För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Självgående
- Problemlösare
- Kommunikativ
Vår rekryteringsprocess
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess....
kort
Junior IT-tekniker som vill få in en fot på stort bolag?
Academic Work Sweden AB
Stockholm
Vill du vara med och forma framtidens IT-landskap? Som IT-tekniker får du chansen att arbeta i ett dynamiskt team och utforska den spännande världen av teknik. Oavsett om du är ny i branschen elle...
mer
Vill du vara med och forma framtidens IT-landskap? Som IT-tekniker får du chansen att arbeta i ett dynamiskt team och utforska den spännande världen av teknik. Oavsett om du är ny i branschen eller redan har erfarenhet, erbjuder vi en plattform där du kan utvecklas och växa. Ta steget in i IT-världen och låt din karriär ta fart – ansök idag och bli en del av vårt team!
OM TJÄNSTEN
I rollen som System Engineer kommer du att vara ansvarig för att förvalta och hantera olika systemkomponenter, såsom Windows server och klient, SQL, kravställning och testning med verktyg som Jira eller HP ALM. Tillsammans med ditt team kommer du att arbeta nära både interna och externa leverantörer för att fastställa och uppfylla funktionalitetskrav. Dessutom kommer du att fungera som den primära kontaktpersonen för vår interna supportorganisation och delta i testprocessen för att säkerställa att våra applikationer är av hög kvalitet innan de implementeras. Du kommer också att vara delaktig i utrullningen av nya funktioner och vara den som har direktkontakt med användarna under denna process. Detta arbete kräver nära samarbete med andra teammedlemmar och andra delar av verksamheten och infrastrukturen.
Du erbjuds
- En fot in på ett bolag där du har stora utvecklingsmöjligheter
VI SÖKER DIG SOM
- God datorvana och förståelse för teknik
- Erfarenhet inom IT, förslagsvis som IT-tekniker eller inom IT support
- Kunskap och erfarenhet inom Windows server och klient.
Det är meriterande om du har
- Färdigheter i SQL, erfarenhet av kravställning, erfarenhet av Jira eller annat system samt ITIL-ramverk.
För att lyckas i denna roll krävs erfarenhet inom IT och en god förståelse för systemhantering. Som person bör du vara ansvarsfull, serviceinriktad och ha förmågan att kommunicera effektivt. Du bör vara socialt kompetent och skicklig på att bygga och upprätthålla relationer. Dessutom bör du vara en positiv och driven individ som tar initiativ och ansvar. Det är viktigt att du trivs med att arbeta i team och är motiverad att bidra till att skapa en positiv arbetsmiljö.
Vår rekryteringsprocess
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess....
kort
Ekonomiassistent på heltid inom leverantörsreskontra
Academic Work Sweden AB
Stockholm
Nu söker vi dig som är i början av din karriär och vill utvecklas inom leverantörsreskontra för vår kunds räkning; ett ledande företag inom fastighetsbranschen. Denna tjänst erbjuder inte ba...
mer
Nu söker vi dig som är i början av din karriär och vill utvecklas inom leverantörsreskontra för vår kunds räkning; ett ledande företag inom fastighetsbranschen. Denna tjänst erbjuder inte bara arbete med leveranstörsreskontra utan också möjligheten att arbeta tillsammans med omtänksamma och kompetenta kollegor. Läs mer nedan och ansök idag, då start är omgående!
OM TJÄNSTEN
Vi söker för vår kunds räkning en Ekonomiassistent inom leverantörsreskontra. Uppdraget är på heltid med start i augusti och sträcker sig till årsskiftet med chans till förlängning. Här ges möjligheten att kliva in i ett dynamiskt företag med tillväxt och förändring i fokus. De är dedikerade till att skapa effektiva och innovativa lösningar inom fastighetsbranschen och strävar alltid efter att vara i framkant när det gäller affärsutveckling och processoptimering.
I rollen som ekonomiassistent tillhör du redovisningsavdelningen om 25 kollegor där du kommer att hantera leverantörsreskontra inom koncernen. Detta genom att samla och registrera inkommande leverantörsfakturor och supportera organisationen med konteringsfrågor och attestering av fakturor.
VI SÖKER DIG SOM
- Har mycket goda kunskaper i svenska och goda kunskaper i engelska, i så väl tal som skrift, då det används i det dagliga arbetet
- Har eftergymnasial examen inom ekonomi
- God system- och datavana
Det är meriterande om du:
- Har arbetslivserfarenhet av leverantörsreskontra sedan tidigare
För rollen värderar vi dina personliga egenskaper högt och söker dig som är självgående, fokuserad på att hitta lösningar och trivs med att samarbeta i team i en föränderlig arbetsmiljö. Du bör vara driven och ödmjuk, samt ha förmågan att ta ansvar för ditt arbete och vara självständig.
Övrig information:
- Start: Augusti
- Uppdrag: Till årsskiftet med chans till förlängning
- Omfattning: Heltid, 40 h/v
- Placering: Stockholm, centralt
- Bakgrundskontroll: UC-kontroll kommer genomföras i denna rekryteringsprocess
Vår rekryteringsprocess
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess....
kort
Product Manager till Haugen-Gruppen
Academic Work Sweden AB
Stockholm
Har du ett intresse för retail marketing och förståelse för portfolio management? Vi söker nu för Haugen-Gruppens räkning en Product Manager till deras marknadsavdelning. Om du lockas av en bre...
mer
Har du ett intresse för retail marketing och förståelse för portfolio management? Vi söker nu för Haugen-Gruppens räkning en Product Manager till deras marknadsavdelning. Om du lockas av en bred roll där du får stort ansvar över produktportföljen kan detta vara rollen för dig! Ansök redan idag då vi tillämpar löpande urval.
OM TJÄNSTEN
Haugen-Gruppen är ett av Skandinaviens starkaste dagligvarubolag som marknadsför och säljer både egna och internationellt välkända varumärken. De berikar matkulturen i Sverige, Norge, Danmark och Finland med internationella smaker och trender och har som målsättning att vara ledande i att introducera samt vidareutveckla spännande varumärken för både dagligvarumarknaden, restaurang och storhushåll.
I rollen som Product Manager är ditt ansvar att ta hand om produktportföljen och sätta en plan för tillväxt på den svenska marknaden. Rollen är bred och kommer ge dig en god affärsförståelse genom dina nära samarbeten med övriga marknadsteamet, finans, supply chain, säljorganisationen, samt varumärkesägare.
Du erbjuds
- En roll där du får kommersiell erfarenhet och får vara delaktig i att utveckla portfölj- och sortimentstrategin samt driva tillväxt för dina kategorier
- En dedikerad konsultchef som stöttar och guidar dig i din karriär
ARBETSUPPGIFTER
Arbetsuppgifter
* Utveckla portfölj- och sortimentsstrategin för dina kategorier samt optimera befintligt sortiment
* Delaktig i att sätta marknads- och aktiveringsplan i syfte att driva tillväxt för dina kategorier
* Agera kontaktperson gentemot Haugen-Gruppens varumärkesägare (principaler) i det dagliga arbetet
* Genom marknadsanalys identifiera nya möjligheter på marknaden
* Ansvara för nyhetslanseringar – hela vägen från business case ända ut till aktivering i butik
* Bygga kundpresentationer, både vid nyhetslanseringer och vid sortimentsoptimering
* Ansvara för analys och insikter som grund för att skapa solida business case
* Löpande uppföljning och analys av lanseringar och aktiveringar/kampanjer
VI SÖKER DIG SOM
- Har en avklarad akademisk utbildning (minst kandidatexamen)
- Har förståelse inom portfolio management
- Erfarenhet av affärsanalys och genomgående förståelse för hur man tar fram och analyserar olika typer av data
- Har goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift då arbetsuppgifter sker på båda språken
- Har god PC-vana samt goda kunskaper i Office, framför allt Excel och Powerpoint
Det är meriterande om du har
* En akademisk utbildning inom ekonomi eller marknadsföring
* 1-3 års erfarenhet inom FMCG
* Erfarenhet av Nielsen och POS-data i analys- och insiktsarbete
* Erfarenhet av distributörssamarbeten, likväl att driva långsiktiga och framgångsrika projekt
* Tidigare erfarenhet av att jobba kommersiellt med uppdragsgivare (principaler)
Kunskap kan erhållas genom utbildning, erfarenhet eller att vara självlärd.
För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
* Självgående
* Nätverkande
* Anpassningsbar
* Kommunikativ
För att gå vidare till nästa steg i rekryteringsprocessen behöver du genomföra Assessio-tester via denna länk
Vår rekryteringsprocess
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.
INFORMATION OM FÖRETAGET
Läs mer om Haugen-Gruppen här....
kort
Diagnostics engineer within the automotive industry!
Academic Work Sweden AB
Göteborg
Join a dynamic team shaping fault tracing innovation! Drive product architecture and optimize end-to-end workflows for Service Providers. Collaborate across the product lifecycle and adapt solutions t...
mer
Join a dynamic team shaping fault tracing innovation! Drive product architecture and optimize end-to-end workflows for Service Providers. Collaborate across the product lifecycle and adapt solutions to evolving demands. Ready to make an impact? Explore global opportunities and dedicated support for your career growth. Shape the future with us!
OM TJÄNSTEN
Join our clients dynamic team as a key member of the Fault Tracing and Development team! We're seeking innovative minds to drive the design of product architecture and establish the necessary requirements for an optimized end-to-end fault tracing workflow for Service Providers.
As part of the team, you'll collaborate cross-functionally throughout the entire product lifecycle, from concept inception to post-market support. Your role will be pivotal in grasping end-user product performance through advanced Fault Tracing methods and tools, allowing you to apply your expertise to shape architecture, system, and product design.
What sets you apart is your ability to stay ahead of the curve, adapting solutions to meet the demands of the ever-evolving landscape of connectivity, electrification, mobility, and autonomous drive solutions.
If you're ready to make a tangible impact and thrive in a fast-paced, innovative environment, join this team in shaping the future of fault tracing and development!
You are offered
- A role within a large global company with great development opportunities
- A dedicated consultant manager who looks after your well-being in the workplace and supports you in your career
ARBETSUPPGIFTER
Work tasks
* Define test cases and set up the template of verification for fault tracing products
* Design the end-to-end workflow in terms of products and capabilities
* Assist in the design of on-board and off-board diagnostic capabilities for specific functions or systems
VI SÖKER DIG SOM
- You who has a degree in electrical engineering or mechatronics
- You who have work experience from a similar role, or worked as a mechanic which gave you experience with hardware and its functions
- You who are fluent in English because this is used daily, both in speech and writing
It is meritorious if you have
- Experience in using tools like CarWeaver, Confluence, JIRA, MIRO
Knowledge can be gained through education, experience or self-taught.
To succeed in the role, your personal skills are:
- Collaborative
- Structured
- Problem solving
Our recruitment process
This recruitment process is handled by Academic Work and it is our client’s wish that all questions regarding the position is directed to Academic Work.
Our selection process is continuous and the advert may close before the recruitment process is completed if we have moved forward to the next phase. The process includes two tests: one personality test and one cognitive test. The tests are tools to find the right talent for the right position, to enable equality, diversity, and a fair process....
kort
Kundtjänstmedarbetare till Edwards Lifesciences Nordic AB
Academic Work Sweden AB
Malmö
Vill du bli en del av ett företag som är globalt ledande inom patient-fokuserad medicin för hjärtsjukdomar? Då kan du vara personen vi letar efter! Edwards Lifesciences söker nu du som är stude...
mer
Vill du bli en del av ett företag som är globalt ledande inom patient-fokuserad medicin för hjärtsjukdomar? Då kan du vara personen vi letar efter! Edwards Lifesciences söker nu du som är studerande och som vill jobba som kundtjänstmedarbetare. Rollen kommer fokusera på att hjälpa Edward Lifesciences kunder med deras ärenden samt ansvara för de inkommande ordrarna. Sök redan idag då tjänsten ska tillsättas omgående!
OM TJÄNSTEN
1958 grudndes Edwards Lifesciences med målet att tillsammans med läkare utveckla produkter designade med målet att få människor att leva längre, hälsosammare och mer produktiva liv. Edwards Lifesciences är ett företag med sunda värderingar där du får möjlighet att bidra till ett företag som räddar liv.
I rollen som kundtjänstmedarbetare kommer du att ansvara över orderprocesser och följa upp med deras kunder. Du kommer vara en viktig nyckelspelare för deras kundtjänst och orderavdelning.
Edwards Lifesciences letar nu efter en student som tar examen tidigast under 2026 och som har möjlighet att arbeta cirka 12 timmar i veckan vid sidan av studierna. Arbetstiderna är måndag till fredag 8-16. Vi söker dig som också har möjlighet att arbeta heltid under ca 5-6 veckor av sommaren när företaget behöver mer täckning av personal vid semestertider.
ARBETSUPPGIFTER
Arbetsuppgifter
* Hantering av ordrar under hela processen.
* Kommunikation med kunder och internt.
* Hantering av lager och inventering.
* Arkivering och dokumentering av dokument.
* Hantering av klagomål.
VI SÖKER DIG SOM
- Är studerande på högskola/universitet och tar examen tidigast januari 2026.
- Talar flytande engelska samt ett nordiskt språk såsom danska, norska, svenska. Det förekommer omfattande kommunikation mellan de nordiska länderna, vilket då är centralt för rollen att det finns en grundläggande förståelse för dessa språk.
- Har goda datorvana och goda kunskaper inom Office-paketet
- Har erfarenhet inom kundtjänst/service
Det är meriterande om du har
- Kunskap gällande ERP software (e.g. JDE) är meriterande.
- Är flytande i finska, norska eller danska.
För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Noggrann
- Kommunikativ
- Problemlösare
Vår rekryteringsprocess
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.
INFORMATION OM FÖRETAGET
Edwards Lifesciences arbetar för att skapa en enhetlig gemenskap mellan patienter, kollegor och kunder med målet att förbättra livskvalitén över hela världen. Deras resultat gynnar kunder, patienter, kollegor och aktieägare. Edward Lifesciences firar framgång och arbetar ständigt med att utmana gränserna.
Läs mer om Edwards Lifesciences här: Who We Are | Edwards Lifesciences...
kort
Jobb som logistikmedarbetare vid sidan av studierna i vår? Varför inte!
Academic Work Sweden AB
Karlstad
Är du student och vill tjäna lite extrapengar inför sommaren? Då ska du läsa vidare! Servicon arbetar med att städa ur och reparera hårdvara kopplat till IT och elektronik. Låter detta som ett...
mer
Är du student och vill tjäna lite extrapengar inför sommaren? Då ska du läsa vidare! Servicon arbetar med att städa ur och reparera hårdvara kopplat till IT och elektronik. Låter detta som ett jobb för dig? Sök redan idag - tjänsten startar i maj!
OM TJÄNSTEN
Servicon är ett fristående företag grundat 1998 som erbjuder tekniska och logistiska tjänster till IT- och elektronikindustrin. Tjänsterna de erbjuder inkluderar kundsupport, reparationer, uppgraderingar, återanvändning och återvinning av olika elektronikprodukter. De har huvudkontor och verksamhet i Kongsvinger samt en verkstad och logistikcenter i Karlstad. För den här rollen söker vi en person till deras verkstad i Karlstad.
Du startar i mitten av maj och arbetar i princip heltid resterande del av maj samt i juni. Troligtvis finns inget mer behov under sommaren, men eventuellt finns det chans att få hoppa in och stötta upp under terminen därpå.
Rollen är enkel och manuell och ställer krav på att du som söker inte har ett behov av alltför varierade arbetsuppgifter.
Det finns två stationer där du kan få komma att täcka upp - en packstation samt en rekondstation.
Servicon erbjuder en trevlig arbetsmiljö och uppdrag hos ett företag där personalomsättningen är låg för att medarbetare trivs.
Du erbjuds
- Anställning hos Academic Work på uppdrag hos Servicon
- Bekväma kontorstider med viss flexibilitet
- Chans att få lyssna på ljudböcker och poddar samtidigt som du tjänar extrapengar
ARBETSUPPGIFTER
Arbetsuppgifter
* Packa varor i kartonger
* Syna och bedöma varor
VI SÖKER DIG SOM
- Har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50% som kan styrkas (exempelvis genom registreringsintyg)
- Har goda kunskaper i svenska för kommunikation med kollegor
Det är meriterande om du har
- Arbetat i liknande roll tidigare
För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Självgående
- Kvalitetsmedveten
Vår rekryteringsprocess
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess....
kort
Stort tekniskt intresse och nyexad högskoleingenjör?
Academic Work Sweden AB
Stockholm
Du har precis avslutat dina universitetsstudier och vill ta ett första kliv i din karriär, in i ett spännande bolag som jobbar med innovativa lösningar. Du är kreativ och älskar teknik. Utöver ...
mer
Du har precis avslutat dina universitetsstudier och vill ta ett första kliv i din karriär, in i ett spännande bolag som jobbar med innovativa lösningar. Du är kreativ och älskar teknik. Utöver det värdesätter du frihet under ansvar och vill vara med och driva projekt i en bransch som är i snabb rörelse. Stämmer du in på beskrivningen - fortsätt läsa och sök tjänsten redan idag!
OM TJÄNSTEN
ITS Future har sedan 2004 jobbat med strategier, rådgivning och projektledning inom intelligent infrastruktur, smarta städer och stora infrastrukturprojekt. De är Sverigeledande på komplexa system inom trafikstyrning och smart city. De tillför specialistkunskap i projekt och tar totalansvar för utveckling av kompletta lösningar. De är experter inom IT arkitektur, produktkontroll och integration, test av tekniska system, funktionstest till integrations- och systemtest.
Du kommer i den här rollen få jobba ute hos ITS Futures kund som är en statlig förvaltningsmyndighet.
Du erbjuds
* Långsiktighet och en trygg anställning i en stabil bransch
* Möjligheten att ta stort ansvar, vilket också innebär goda utvecklingsmöjligheter
* En fot in i en spännande bransch
* Flexibilitet när det kommer till arbetstider och vart man jobbar
Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.
ARBETSUPPGIFTER
Arbetsuppgifter
* ITS Future jobbar med att föra tekniken framåt inom infrastruktur på svenska vägar. I samband med att tekniken överlag utvecklas så kommer kundens system också behöva utvecklas. Du kommer främst jobba i system för motorvägskontroll.
* Driftstöd och utveckling av vägsidessystem för trafikstyrning och trafikinformation.
* ITS-lösningar för interaktion mellan vägsystem och fordon t.ex. för säkrare kollektivtrafik, säkrare vägarbetsplatser, trafikledningssystem för motorvägar.
* Delta i möten och bl.a. föra protokoll.
* Felsökning och konfiguration i IT system.
VI SÖKER DIG SOM
- Nyligen examinerad högskoleingenjör inom t.ex. maskinteknik eller datateknik eller har en utbildning inom systemvetenskap eller programmering.
- Flytande svenska och engelska i tal och skrift
Det är meriterande om du tidigare jobbat i en liknande roll efter examen. Har du kunskap inom nätverk och Linux är även det meriterande för den här tjänsten.
I den här rekryteringsprocessen kommer vi värdera de personliga egenskaperna högst eftersom att det kommer avgöra huruvida du är rätt match för tjänsten. Vi ser gärna att du är självgående och alltid vill driva dina arbetuppgifter framåt, samtidigt som du inte drar dig för att ställa frågor i syfte att lära dig. Vidare ser vi att du är noggrann. driven och känner dig trygg med att jobba i en stor organisation och inte räds att söka kontakt med andra. Eftersom att det är en bransch där det händer mycket inom tekniken bör du som person vara kreativ och nyfiken.
Övrig information
* Start: Augusti
* Omfattning: heltid, tillsvidare
* Placering: Stockholm
Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
Vår rekryteringsprocess
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess....
kort
Juniora systemutvecklare till välkänt telekombolag!
Academic Work Sweden AB
Sundsvall
Nu har du som är nyutexaminerad inom IT möjlighet till en drömstart på karriären! Vill du vara med och utveckla innovativa lösningar och leverera produkter av världsklass? Då kan detta vara r...
mer
Nu har du som är nyutexaminerad inom IT möjlighet till en drömstart på karriären! Vill du vara med och utveckla innovativa lösningar och leverera produkter av världsklass? Då kan detta vara rätt tjänst för dig. Vår kund erbjuder en internationell arbetsplats med mycket goda utvecklingsmöjligheter i en kreativ miljö på deras kontor i Sundsvall. Sök redan idag då urval sker löpande!
OM TJÄNSTEN
Vår kund är ett ledande telekombolag som ständigt arbetar för att privatpersoner och företag enkelt ska kunna kommunicera med varandra på ett effektivt och miljövänligt sätt. Du kommer att få arbeta i en föränderlig miljö som aldrig står still, hos vår kund fokuserar de på dig som vill växa i en kultur där alla är ansvariga för sin egen och företagets utveckling.
Vi söker nu dig som är nyutexaminerad systemutvecklare och som vill vara med och utveckla affärskritiska IT-system inom vår kunds mobila affär. Ditt kommande arbetsteam består idag av ett kompetent gäng som gärna välkomnar nya kollegor. Som ny i rollen blir du tilldelad en mentor för att ge dig bästa förutsättningarna till att snabbt komma in i arbetet. Vi ser att du som söker är en person som tar för dig, driver ditt arbete självständigt och inte räds för att testa dig fram.
Som junior systemutvecklare arbetar du i hela processen, från nyutveckling till testning och drift där tonvikten framförallt ligger i att programmera i Java. På sikt finns det goda möjligheter att gå mot en mer projektledande roll som scrummaster.
Du erbjuds:
- Att bli en del av ett stort internationellt företag i framkant av den senaste teknologin
- En dedikerad konsultchef från Academic Work som kommer att stödja och coacha dig i din framtida karriär
- Ett långsiktigt uppdrag med möjlighet till direktrekrytering av vår kund om alla parter nöjda med samarbetet
ARBETSUPPGIFTER
Arbetsuppgifter
* Programmera i Java - inkluderar full devOps
* Jobba med API:er och mikrotjänster
* Utveckling, testning och produktionssättning
VI SÖKER DIG SOM
- Är nyutexaminerad med inriktning mot systemvetenskap alternativt en för tjänsten relevant utbildning
- Har mycket goda kunskaper i både svenska och engelska då båda språken används för kommunikation i det dagliga arbetet
Det är meriterande om du har:
- Erfarenhet av en roll inom systemutveckling
- Läst kurser inom scrum som agil metod
För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Självgående
- Självutvecklande
- Problemlösande
Övrig information:
- Start: Slutet av augusti 2024
- Omfattning: Heltid 6 månader, med goda möjligheter till förlängning eller överrekrytering
- Placering: Sundsvall
- Arbetstid: 8-17 med möjlighet till delvis distansarbete
Vår rekryteringsprocess
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess....
kort
Upphandlare till Institutet för mänskliga rättigheter
Academic Work Sweden AB
Lund
Har du tidigare erfarenhet av arbete som upphandlare och är sugen på nya utmaningar? Vill du få chansen att vara en del av en myndighet som arbetar med att främja mänskliga rättigheter? Urval sk...
mer
Har du tidigare erfarenhet av arbete som upphandlare och är sugen på nya utmaningar? Vill du få chansen att vara en del av en myndighet som arbetar med att främja mänskliga rättigheter? Urval sker löpande, så passa på att ansöka redan idag.
OM TJÄNSTEN
Vi på Academic Work söker nu en upphandlare som vill vara en del av en växande statlig myndighet, med placering i Lund. Detta är en unik möjlighet att lägga en grund för en myndighet under uppbyggnad och vara stöttande i processen. Som medarbetare på institutet får du möjlighet att arbeta för dessa viktiga värden i en organisation där dialog och engagemang är av högsta vikt.
Institutet för mänskliga rättigheter i Sverige har som uppdrag att bevaka och främja de mänskliga rättigheterna i Sverige. Instituet verkar i enlighet med de så kallade Parisprinciperna, vilka utgör en global standard för nationella institutioner för mänskilga rättigheter.
Du erbjuds
- En arbetsplats i nya och tillgängliga lokaler med goda kommunikationsmöjligheter
- Ett konsultuppdrag på ca fem månader
ARBETSUPPGIFTER
Arbetsuppgifter
* Formulera underlag i upphandlingar av olika art
* Utvärderingar av inkomna anbud
* Gransking av avtal
* Rådgivning/info inom egna verksamheten
* Granskning och utvecklingsarbete samt framtagande av interna mallar och rutiner för inköp och upphandling
VI SÖKER DIG SOM
* Har en högskoleutbildning inom juridik, ekonomi eller liknande och har erfarenhet från liknande roll
* Har goda kunskaper inom LOU
* Har erfarenhet av att självständigt ha genomfört avrop, direktupphandlingar och upphandlingar av ramavtal
* Har erfarenhet av arbete inom offentlig sektor
* Har god datorvana och vana av Office-paketet
* God förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på både svenska och engelska, då det krävs i det dagliga arbetet
Det är meriterande om du har
- Erfarenhet av olika typer av upphandlingar (med egna ramavtal)
- Erfarenhet från TendSign
För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Samarbetsinriktad
- Kvalitetsmedveten
- Självgående
Vår rekryteringsprocess
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.
INFORMATION OM FÖRETAGET
Läs mer om Institutet för mänskliga rättigheter här....
kort
Junior Account Manager till Gibon!
Academic Work Sweden AB
Stockholm
Brinner du för försäljning och att bygga kundrelationer? Har du ett starkt driv, tidigare B2B erfarenhet och vill vara en del av en grupp som tillsammans driver deras verksamheter mot högre lönsa...
mer
Brinner du för försäljning och att bygga kundrelationer? Har du ett starkt driv, tidigare B2B erfarenhet och vill vara en del av en grupp som tillsammans driver deras verksamheter mot högre lönsamhet och tillväxt? Då kan den här rollen som Junior Account Manager hos Gibon vara något för dig. Deras härliga säljteam växer och de söker nu någon som kommer vill vara med och ansvara för deras viktiga kunder. Här erbjuds du ett omväxlande arbete med en tydlig utvecklingsplan. Ansök redan idag - urval sker löpande!
OM TJÄNSTEN
I rollen som junior account manager hos Gibon kommer du att tillhöra ett säljteam med 5 andra fältsäljare. Du välkomnas in i ett glatt gäng och till en arbetsplats som växer både geografiskt och kompetensmässigt. I din roll förväntas du inspirera och utmana andra företag inom IT. Ditt fokus blir till en början försäljning av IT-lösningar till mindre och medelstora företag inom Stockholmsområdet. Du kommer att arbeta med frihet under ansvar där du själv planerar dina arbetsveckor. Du förväntas prospektera, generera nya affärsmöjligheter, ringa kalla samtal och boka och utföra möten med nya och befintliga kunder där din förmåga att förstå kundens drivkrafter och målet med deras verksamheter är avgörande. Med dina kunskaper om Gibons produkt- och tjänsteportfölj presenterar du unika kunderbjudanden som skapar värde för kunden så att de blir framgångsrika i sina verksamheter.
Rollen är omväxlande och det finns det stora möjligheter till att ta ett stort ansvar, utmana dig själv och utvecklas. Du kommer att ha en viktig roll i försäljningsprocessen genom att fylla på pipelinen med potentiella affärsmöjligheter för att driva försäljningsteamet vidare. Du kommer att följas upp efter tydliga KPIer om vad som förväntas av dig i rollen och genom hårt arbete för att nå dina mål kommer du att kunna nå nya höjder. Gibon kommer att erbjuda dig en miljö där du har deras engagemang och stöd till 100% för att bli en framgångsrik säljare!
Du erbjuds:
- Bra underlag för att bära ut Gibons tjänsteerbjudande till marknaden.
- Bredda och utveckla affären hos befintliga och nya kunder.
- Kontinuerlig utbildning, både internt och externt, inom försäljning, produkter och tjänster.
- Ett kul gäng att dela din vardag med, det är viktigt för oss att trivas på jobbet och lyfta varandra.
VI SÖKER DIG SOM
- Har tidigare erfarenhet av B2B-försäljning och som genuint har ett starkt intresse och förståelse för att skapa kundrelationer.
- Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift.
- B-Körkort.
Det är meriterande om du har:
- CRM-vana, Gibon använder sig utav Microsoft Dynamics.
- Eftergymnasial utbildning inom relevant område.
- Produkt- och tjänstekompetens inom IT-marknaden så du har en teknisk förståelse.
För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper: du är ansvarstagande, pålitligt och har en stark drivkraft och en vilja att ständigt lära dig och utvecklas i din roll. Du ser långsiktigt på den här tjänsten och vet att hårt arbete kommer att löna sig i slutändan. Du är engagerad och drivs av att skapa och utveckla kundrelationer. Du är en doer som motiveras av att arbeta mot tydliga mål och trivs i en självständig roll med stort eget ansvar.
Vår rekryteringsprocess
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag.
INFORMATION OM FÖRETAGET
Gibon är en entreprenörsdriven företagsgrupp med stort kundfokus. Organisationen genomsyras av drivkraft, kreativitet, ansvarsfullhet och engagemang. De erbjuder innovativa lösningar för digitala miljöer till små och medelstora företag runt om i Sverige. Vi finns på 18 orter, är 230 medarbetare och omsätter ca. 500 MSEK....
kort
Administrativt sommarjobb för maskinstuderande!
Academic Work Sweden AB
Malmö
Söker du ett sommarjobb och studerar maskinteknik? Vill du stötta administrativt kring byte av underhållssystem på världsledande läkemedelsbolag? Då är detta tjänsten för dig!
OM TJÄNSTEN ...
mer
Söker du ett sommarjobb och studerar maskinteknik? Vill du stötta administrativt kring byte av underhållssystem på världsledande läkemedelsbolag? Då är detta tjänsten för dig!
OM TJÄNSTEN
Underhållsavdelningen på PolyPeptide genomför nu ett byte av underhållssystem och har i samband med detta jobbat fram mycket data som behöver struktureras och kompletteras med ytterligare information. Detta för att flytta över i det nya systemet, där dokumenten däremellan sorterats i Sharepoint-mappar. Vi söker dig som är noggrann, strukturerad och redo att hugga tag i detta i sommar!
Du erbjuds
- Sommarjobb på underhållsavdelningen på ett världsledande läkemedelsföretag
- Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.
ARBETSUPPGIFTER
Arbetsuppgifter
* Sköta administration och hantering av data från Sharepoint in i nya underhålssystemet
* Hämta mer information, scanna in dokument
* Bygga upp i Excel för att i slutändan skapa relationsdatabaser enligt mall från underhållsleverantör
VI SÖKER DIG SOM
- Läser på eftergymnasial utbildning inom maskinteknik eller liknande
- God Excel-vana
- Är tillgänglig för jobb på heltid i cirka 4 veckor, kan eventuellt bli längre
- Har mycket god kommunikativ förmåga i svenska engelska i tal och skrift för att kunna hantera datan och genomföra arbetsuppgifterna
Det är meriterande om du
- Har erfarenhet av liknande uppdrag med datahantering sedan tidigare, från arbetslivet eller studierna
För att trivas och lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Strukturerad
- Noggrann
- Kommunikativ
Vår rekryteringsprocess
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.
INFORMATION OM FÖRETAGET
Om du är nyfiken och vill läsa mer om PolyPeptide och deras verksamhet kan du göra det här!...
kort
Studerande marknadsassistent till dSPACE Nordic
Academic Work Sweden AB
Göteborg
Om du studerar inom marknadsföring och vill ta dig an en roll där du får agera expert inom området, ska du söka den här tjänsten. På dSPACE kommer du tillhöra ett engagerat team som sitter mi...
mer
Om du studerar inom marknadsföring och vill ta dig an en roll där du får agera expert inom området, ska du söka den här tjänsten. På dSPACE kommer du tillhöra ett engagerat team som sitter mitt i centrala Göteborg. Du kommer arbeta med frihet under ansvar och tillsammans med övriga kollegor hitta rätt väg framåt för att arbeta med och utveckla företagets marknadsstrategi. Vi tillämpar löpande urval, sök redan idag!
OM TJÄNSTEN
Hos dSPACE jobbar det flera ingenjörsteam där medarbetarna jobbat länge tack vare en sund företagskultur, mycket humor och nära till skratt med kollegorna. dSPACE har kontor både i Stockholm och Göteborg, med 10 medarbetare på kontoret på Östra hamngatan. Företaget har vuxit till att bli en viktig spelare i fordonsbranschen genom att erbjuda hård- och mjukvara, kursverksamhet och konsultarbete inom modellbaserad utveckling och testning av inbyggda styrsystem. Det handlar bland annat om styrsystem för självkörande bilar och kunderna är stora fordonstillverkare som bland annat Volvo, CEVT, Scania och NEVS.
dSPACE behöver fortsatt stärka sitt brand gentemot deras kunder, och du kommer in som en expert för att hitta rätt väg. Främsta fokus kommer vara att arbeta med deras marknadsföring och skapa content till digitala kanaler. Tjänsten passar dig som brinner för marknadsföring och redan under studierna vill ta möjligheten att ansvara för ett helt marknadsprojekt. Du har dessutom ett intresse för teknik då företaget är verksamma inom området och för att på bästa sätt kunna lyckas i din roll.
Detta är ett konsultuppdrag. Du kommer vara anställd av Academic Work och arbeta som konsult hos dSPACE. Du kommer arbeta mellan 8-16h/veckan med flexibilitet för att anpassa arbetstid utefter dina studier.
Du erbjuds
- En flexibel och utvecklande tjänst
- Stora möjligheter att påverka och sätta dina egna idéer till verket
- Ett långvarigt samarbete under din studietid
- Möjlighet att knyta kontakter och utbyta erfarenheter med leverantörers marknadsföringsavdelningar
ARBETSUPPGIFTER
Arbetsuppgifter
* Skriva artiklar i marknadssyfte att publicera på Linkedin
* Komma med idéer på marknadsaktiviteter
* Utveckla marknadsmaterial som syftar till att fronta företagets monter på mässor
* Designa presentationer och skapa grafiskt och rörligt material
* Arbeta med nyhetsbrev och pressreleaser
VI SÖKER DIG SOM
- Studerar en eftergymnasial utbildning inom Media- och kommunikation/marknad, med minst två år kvar till examen
- Skriver och talar obehindrat såväl svenska som engelska. En stor del av materialet du kommer skapa är på engelska
- Har erfarenhet och kunskap av att arbeta med sociala medier
Det är meriterande om du har
- Har tidigare arbetslivserfarenhet
- Har erfarenhet av något video-redigeringsprogram och har klippt och redigerat videos sedan tidigare
- Har goda kunskaper i Indesign, Photoshop/ Adobe Creative Suite eller andra bildbehandlingsprogram
- Har goda kunskaper i Wordpress
För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Innovativ
- Självgående
- Resultatinriktad
- Kommunikativ
Vår rekryteringsprocess
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.
INFORMATION OM FÖRETAGET
Läs mer om företaget här!...
kort
Supply Planner till Semper!
Academic Work Sweden AB
Stockholm
Vill du ansvara för att effektivt hantera varuflödet från leverantör till centrallager och säkerställa hög leveransservice och optimala lagernivåer? Är du en flexibel och kommunikativ problem...
mer
Vill du ansvara för att effektivt hantera varuflödet från leverantör till centrallager och säkerställa hög leveransservice och optimala lagernivåer? Är du en flexibel och kommunikativ problemlösare med en hög analytisk förmåga? Då kan detta vara rollen för dig - Semper söker nu en Supply Planner till kontoret i Sundbyberg. Här erbjuds du goda utvecklingsmöjligheter och en arbetsplats med varm och familjär stämning. Om du vill arbeta med FMCG i en internationell miljö är detta din chans. Ansök redan idag - urval sker löpande!
OM TJÄNSTEN
I rollen som Supply Planner hos Semper kommer du tillhöra Team Planning & Logistics, och jobba i nära samarbete med 3 andra Planner-kollegor. Du kommer också ha tät kontakt med andra funktioner på bolaget så som Customer- & Logistics Service, Demand Planning, inköp, försäljning, kategori, kvalitet och ekonomi. Du rapporterar till Head of Logistics Nordics. Du ansvarar självständigt för att säkerställa leveranser inom utlovad ledtid från leverantörer inom eget scope till Sempers lager. Du lägger avropsorder, delar prognoser och bokar löpande transporter. Du deltar också i produktutvecklingsprojekt tillsammans med kategori och inköp och du ansvarar för korrekta planeringsparametrar och säkerhetslagerinställningar i affärssystemet SAP. Avdelningens viktigaste mål är hög leveransservice till kund, samtidigt som lagernivåer och bäst-före-datum ska optimeras. Denna specifika position i teamet kommer ha ett utökat ansvar som analytiker på viss % inom Planning & Logistics.
Övriga arbetsuppgifter kommer bland annat att vara:
- Proaktivt informera angående risker för potentiella bristsituationer eller framtida överlager.
- Arbeta för minimal kassation av varor i färdigvarulager med hjälp av lagerstyrning i SAP: analyser av optimal batchstorlek kontra hållbarhet och produktionsfrekvens, försäljning kontra prognos etc.
- Äga kvoteringsprocessen för eget sortiment vid bristsituationer (säkra allokering av volym till kunder enligt fare share).
- Ta fram exit- och entry-prognoser till leverantör vid produktförändringar och följa upp kvarvarande saldon på packmaterial.
- Följa upp logistikavvikelser på inkommande leveranser veckovis och säkra att leverantörer vidtar nödvändiga åtgärder enligt branschens regler.
- Självständigt planera och genomföra olika stora analyser av data i Excel och BI i samråd med Head of Logistics och skapa tillhörande presentationsmaterial i PPT. Förväntat resultat är en förbättrad och automatiserad KPI-rapporteringsmodell.
VI SÖKER DIG SOM
- Är färdigutbildad civilekonom/civilingenjör alternativt att du har en annan eftergymnasial utbildning ifrån högskola/universitet med specialisering inom logistik, teknik, ekonomi eller liknande.
- Har du en kortare högskoleutbildning ser vi att du också att du har minst 2 års arbetslivserfarenhet från motsvarande befattning, eller annan relevant roll inom supply chain, inköp eller logistik.
- Är avancerad användare av Office-paketet, framförallt Excel och Powerpoint.
- Talar och skriver flytande på svenska och engelska. Sempers koncernspråk är engelska och du kommer kommunicera dagligen med internationella leverantörer.
Det är meriterande om du har:
- Erfarenhet av att arbeta i affärssystemet SAP.
- Tidigare analyserfarenhet/vana av att jobba med stora datamängder.
- B-körkort.
- Erfarenhet av leverantörskontakter - gärna internationella.
För att lyckas i rollen ser Semper att: Du är en driven och målinriktad individ som är trygg i dig själv och inte tvekar att ta initiativ till förbättringar eller lösa problem på egen hand. Med din strukturerade approach har du inga svårigheter att leverera med kvalitet enligt deadlines, samtidigt som du kan prioritera i en snabbrörlig miljö med föränderliga krav. Samarbetsförmågan med alla berörda intressenter och din utmärkta kommunikationsförmåga är nyckelfaktorer för din framgång.
Vår rekryteringsprocess
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work, vilket innebär att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag.
INFORMATION OM FÖRETAGET
Om Semper AB: Det välkända varumärket Semper borgar för samma höga kvalitet som det gjort sedan starten 1939. Idag är Semper AB ledande aktör i Norden inom barnmat, modersmjölksersättning och hälsosamma snacks. Huvudkontoret ligger i Sundbyberg.
Om Hero Group: Sedan 2006 ingår Semper AB i den internationella livsmedelskoncernen Hero Group, som har drygt 4 000 medarbetare i 19 länder. Företaget grundades 1886 i Lenzburg, Schweiz, där huvudkontoret fortfarande ligger. Inom Hero Group är huvudkategorier barnmat & modersmjölksersättning, sylt och marmelad samt hälsosamma snacks. Produktportföljen består av flera välkända internationella och lokala varumärken. Missionen för Hero Group är “conserving the goodness of nature”....
kort
Sales Executive till Cuebid
Academic Work Sweden AB
Stockholm
Vill du ta nästa steg i din karriär inom försäljning och bli en viktig del av Cuebids framgångssaga inom cybersäkerhet? Som Sales Executive har du möjlighet att skapa och stärka långsiktiga a...
mer
Vill du ta nästa steg i din karriär inom försäljning och bli en viktig del av Cuebids framgångssaga inom cybersäkerhet? Som Sales Executive har du möjlighet att skapa och stärka långsiktiga affärsrelationer, samtidigt som du utvecklas tillsammans med dina kunder! Cuebid befinner sig just nu på en spännande tillväxtresa och utökar därför säljteamen i Stockholm, Malmö och Göteborg med ytterligare säljare.
OM TJÄNSTEN
Cuebid är en marknadsledande aktör inom tekniklösningar och erbjuder avancerade tjänster inom cybersäkerhet, kommunikation, datacenter och molnlösningar. Bolaget arbetar nära sina kunder för att förstå aktuellt behov och därefter leverera skräddarsydda lösningar som hjälper dem att skydda sin infrastruktur och möjliggöra framgång i den digitala eran. För att trivas i rollen kan du vara både i början av din karriär eller besitta gedigen erfarenhet, Cuebid anpassar rollen efter dig. Däremot ser vi oavsett att du motiveras av goda resultat, relationer och att utvecklas tillsammans med dina kunder. Du blir en del av ett sammansvetsat team hos en framstående aktör inom cybersäkerhet.
Givetvis delar du Cuebids värderingar och vill verka enligt deras varumärkeslöfte; att erbjuda säker infrastruktur till innovativa och förändringsbenägna företag på ett modigt, ärligt och utmanade sätt i en ödmjuk & hjälpsam ton. Cuebid får deras kunder att känna sig hörde och hjälpta samt att "blomma ut" till sin fulla potential.
Du erbjuds
- God möjlighet att utvecklas i din yrkesroll genom bl.a. individanpassade utbildningsprogram inom området och en långsiktig intern karriärresa
- En trygg anställning med en generös grundlön och en provisionsbaserad del
- Frihet under ansvar
Som Sales Executive hos Cuebid kommer du att spela en nyckelroll i att bygga och bibehålla starka relationer med både nya och befintliga kunder. Du kommer att arbeta med hela säljcykeln; från prospektering och mötesbokning till avtalssignering och uppföljning av dina kunder. För att lyckas i rollen behöver du hålla dig uppdaterad kring de produkter och tjänster Cuebid erbjuder, samt inom området cybersäkerhet för att leverera bästa kvalité till kunden.
ARBETSUPPGIFTER
Arbetsuppgifter
* Proaktivt söka nya affärsmöjligheter och potentiella kunder via telefon och digitala kanaler
* Boka och genomföra möten för att ta fram en behovsanalys, där du identifierar och presenterar lösningar baserat på kundens aktuella utmaningar och behov
* Bygga nya och utveckla befintliga kundrelationer genom regelbundna samtal och möten
* Agera konsultativt mot dina kunder och löpande utvärdera kundens framsteg och säkerställa att de är fullständigt nöjda och får full nytta av aktuella tjänster och lösningar
* Arbeta ihop med Cuebids digitala säljare och konvertera leads till affärsmöjligheter
VI SÖKER DIG SOM
- Har relevant arbetslivserfarenhet inom teknisk försäljning
- Är flytande i det svenska språket, då det förekommer i det dagliga arbetet
- Har god kunskap i Office-paketet
- Trivs med att arbeta mot uppsatta mål och KPI:er
- Innehar B-körkort
Det är meriterande om du har
- Teknisk förståelse för cybersäkerhet, datacenter och/eller molnlösningar
- Eftergymnasial utbildning inom relevant område
I den här rekryteringsprocessen kommer vi att lägga stor vikt vid din potential och personliga egenskaper. För att lyckas som Sales Executive hos Cuebid är du självgående och driver ditt egna arbete framåt, affärsinriktad, resultatinriktad och har en stark kommunikativ förmåga som du anpassar utefter aktuell motpart samt är serviceminded ut i fingerspetsarna.
Vår rekryteringsprocess
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess....
kort
Business Development Representative till Cuebid
Academic Work Sweden AB
Stockholm
Som Business Development Representative hos Cuebid blir du en viktig nyckelspelare för företagets fortsatta framgångssaga inom cybersäkerhet! I rollen kommer du fokusera på att identifiera och sk...
mer
Som Business Development Representative hos Cuebid blir du en viktig nyckelspelare för företagets fortsatta framgångssaga inom cybersäkerhet! I rollen kommer du fokusera på att identifiera och skapa nya affärsmöjligheter, du kommer tillhöra ett sammansvetsat team som alla jobbar mot gemensamma mål. Ta chansen och sök redan idag - vi tillämpar löpande urval!
OM TJÄNSTEN
Cuebid är en marknadsledande aktör inom tekniklösningar och erbjuder avancerade tjänster inom cybersäkerhet, kommunikation, datacenter och molnlösningar. Bolaget arbetar nära sina kunder för att förstå aktuellt behov och därefter leverera skräddarsydda lösningar som hjälper dem att skydda sin infrastruktur och möjliggöra framgång i den digitala eran. För att trivas i rollen som Business Development Representative (BDR) ser vi gärna att du är i början av din karriär, där du motiveras av att få in nya affärer, relationer och att utvecklas tillsammans med ett sammansvetsat team hos en framstående aktör inom cybersäkerhet.
Givetvis delar du Cuebids värderingar och vill verka enligt deras varumärkeslöfte; att erbjuda säker infrastruktur till innovativa och förändringsbenägna företag på ett modigt, ärligt och utmanade sätt i en ödmjuk & hjälpsam ton. Cuebid får deras kunder att känna sig hörde och hjälpta samt att "blomma ut" till sin fulla potential.
Du erbjuds
- God möjlighet att utvecklas i din yrkesroll genom bl.a. individanpassade utbildningsprogram inom området och en långsiktig intern karriärresa
- En trygg anställning med en generös grundlön och en provisionsbaserad del
- Frihet under ansvar
ARBETSUPPGIFTER
Arbetsuppgifter
* Identifiera och skapa nya affärsmöjligheter genom att prospektera potentiella kunder och initiera första kontakten
* Generera intresse, kvalificera leads och boka möten för säljavdelningen
* Bygga och upprätthålla generationer med prospekt genom regelbunden uppföljning
* Hantera och svara på förfrågningar från prospekts
* Löpande dokumentera och uppdatera CRM-systemet
VI SÖKER DIG SOM
- Har erfarenhet av försäljning och/eller kundtjänst
- Har utmärkta kommunikationsfärdigheter i svenska och engelska, både skriftligt och muntligt
- Har kunskap om CRM-system och övriga försäljningsverktyg
Det är meriterande om du har
- Har en eftergymnasial utbildning inom företagsekonomi, marknadsföring eller annat relevant område
- Erfarenhet av att arbeta med kundrelationer eller försäljning inom B2B-segmentet
- Teknisk förståelse för cybersäkerhet, datacenter och/eller molnlösningar
I den här rekryteringsprocessen kommer vi att lägga stor vikt vid din potential och personliga egenskaper. För att lyckas som Business Development Representative (BDR) hos Cuebid är du självgående och driver ditt egna arbete framåt, affärsinriktad, resultatinriktad och har en stark kommunikativ förmåga som du anpassar utefter aktuell motpart samt är serviceminded ut i fingerspetsarna.
Vår rekryteringsprocess
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess....
kort
Sommarjobb som transportledare hos MaserFrakt i Borlänge!
Academic Work Sweden AB
Borlänge
Vill du ha ett utvecklande sommarjobb där du tillsammans med kollegor jobbar för att leverera så smidiga transportlösningar som möjligt till företagets kunder? Här har du chansen att vara spind...
mer
Vill du ha ett utvecklande sommarjobb där du tillsammans med kollegor jobbar för att leverera så smidiga transportlösningar som möjligt till företagets kunder? Här har du chansen att vara spindeln i nätet och fortsätta utveckla dina kompetenser och erfarenheter inom service, logistik och planering! Vi jobbar med löpande urval, ansök redan idag.
OM TJÄNSTEN
Till MaserFrakt i Borlänge söker vi dig som vill sommarjobba som transportledare. Tillsammans med dina engagerade och hjälpsamma kollegor kommer ni att lösa kunders behov rörande transporter. Du kommer att introduceras genom att gå bredvid en kollega under din upplärning innan du sedan förväntas arbeta självgående med kollegor nära tillhands. Du välkomnas in i en familjär och öppen miljö där arbetet bygger på ett lagspel mellan medarbetarna på avdelningen. Du kommer att vara anställd av Academic Work och arbeta som konsult hos MaserFrakt.
Du erbjuds
- Ett varierande arbete där en dag inte är den andra lik
- En plats i ett drivet team, där närhet, ansvar, förtroende och framtid står i fokus
ARBETSUPPGIFTER
Arbetsuppgifter
* Agera spindeln i nätet mellan företagets kunder, chaufförer, åkeriägare och medarbetare
* Hitta de bästa lösningarna för effektiva transporter vilket innebär planering och säkerställande av att leveranser och transporter skickas och når sin destination i tid
* Svara på frågor och bistå med service och support via mail och telefon
* Kontinuerligt arbeta med förbättringar och utveckling av rutiner och arbetssätt
VI SÖKER DIG SOM
- Tidigare har arbetat med service, det är även meriterande om du har arbetat med- eller har studerat logistik eller transport
- Har goda kunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift då det krävs i det dagliga arbetet
- Har grundläggande kunskaper i Officepaketet, framför allt Word och Excel
- Besitter goda kunskaper om den lokala geografin
- Är tillgänglig för arbete hela sommarperioden
Det är meriterande om du har
- Kunskap om maskiner och anläggning
För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Problemlösande
- Serviceinriktad
- Ansvarstagande
- Samarbetsinriktad
Vår rekryteringsprocess
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.
INFORMATION OM FÖRETAGET
MaserFrakt startades 1939 och är med sina 350 delägare, cirka 900 fordon och 700 maskiner, ett av Sveriges största maskin- och transportförmedlingsföretag. Verksamheten drivs via affärsområdena Anläggning och Distribution. MaserFrakts huvudkontor finns i Borlänge där även en av deras distributionsterminaler finns....
kort
Jobb annonser i hela sverige.