Farmaceut till Kronans Apotek i Svalöv
Kronans Apotek AB
Svalöv
Junior ekonom till Institutionen för fysiologi och farmakologi
Karolinska Inst
Stockholm
Sjuksköterska till vår akutvårdsenhet Kirurgisk observationsplats, KOP
REGION VÄSTMANLAND
Västerås
Lackea AB söker bilplåtslagare/spacklare
Tillväxt Botkyrka AB
Botkyrka
Lackea AB grundades 2014 och har under åren etablerat ett starkt varumärke som en pålitlig partner för att åtgärda skador på karossen. Vi samarbetarmedbil- och hyrbilsfirmor, försäkringsbolag och vissa privatpersoner.Som företag präglas vårt arbeteav professionalism, kvalitet och en passion för branschen. Vår styrka ligger i vår personalstyrka - ett dedikerat team som brinner för sitt arbete och som ständigt strävar efter att leverera enastående resultat.
Företaget växer, och vi letar efter personer som delar vår passion och vill vara en del av vår resa.Tillsammans formar vi framtiden för fordonsindustrin och skapar nya möjligheter för oss själva och våra kunder.
Som Plåtslagare/Spacklare kommer du att:
- Utföra sedvanliga arbetsuppgifter som bilplåtslagare.
- Ta emotarbetsorder från din gruppledare.
- Utförariktnings och spacklings arbete på bilar.
- Kan förekommademontering och montering av fordonsdelar.
- Samarbeta i grupp för en smidig och strukturerad arbetsprocess.
Hos Lackea erbjuder vi mer än en arbetsplats, vi erbjuder en familj. Vi samlas varje månad för en stor middag där vi stärker våra band och skapar minnen som varar livet ut. Hos oss är du mer än bara en anställd, du är en del av vår gemenskap.
Krav:
- Jobbat minst 2 år i en liknande tjänst.
Vi söker dig som:
Är social och trivs med att samarbeta; eftersom detbidrar till ett positivt arbetsklimat.
Har en stark vilja att lära och växa; eftersom vi gärna ser att du vill vara med och utveckla bolaget. Vi uppskattar dig som tar initiativ.
Meriterande om du har:
- B-körkort
- Mångårig erfarenhet
Övrigt:
Start: Omgående
Arbetstider: Mån-fre 8-17
Placering: Skyttbrink, Tumba
Anställningsform: Tillsvidareanställning med 6 månader provanställning.
Rekryteringen görs i samarbete med Tillväxt Botkyrka. Urvalet sker löpande och dina svar på ansökningsfrågorna ligger till grund för bedömning av din ansökan. På grund av hur annonsplattformen är uppbyggd kan Tillväxt Botkyrka stå som arbetsgivare, men tjänsten som beskrivs ovan är alltid hos den arbetsgivare som omnämns. Arbetsgivaren får rekryteringsstöd av Tillväxt Botkyrka för att hitta just dig.
...kortSommarvikarie sökes till kvinna i Helsingborg
Humana AB
Helsingborg
Projektadministratör Baltic University Programme
Uppsala Universitet
Uppsala
Systemingenjör inom DevOps till Combitech i Linköping
Combitech AB
Linköping
Stensättare. Smågjutningar, specialjobb och plattsättning
Final Touch Sweden AB
Västerås
Vi söker erfarna stensättare för varierande projekt. Sättning av oregel- och regelbundna natur, betong, keramik och skiffer av olika form och tjocklek.
Renovering av betongtrappor, inklädnad av trapp, sätt- och plansteg.
Du förstår och talar flytande svenska.
Förutom din yrkesstolthet och kunskap, lägger vi stor vikt på personligheter.
-du är positiv och snäll, gärna med ledaregenskaper. Självgående eller samarbetsvillig beroende på situation. Du har hög arbetsmoral, är stresstålig, ärlig, serviceinriktad och ansvarsfull med en sund människosyn.
Tidigare erfarenhet är ett krav.
...kortLärare i ma, no och tk i åk 4-6 till Rödsleskolan
Oskarshamns kommun
Oskarshamn
Din Bil Sverige AB
Gävle
Produktionstekniker till Villeroy & Boch Gustavsberg
NearYou Sverige AB
Vårgårda
Karolinska Inst
Stockholm
Servicetekniker till Werksta Barkarby
Fordonsakademin Sverige AB
Stockholm
Ett krav för tjänsten är att du har minst 1 års dokumenterad arbetslivserfarenhet i branschen. Vi förutsätter att du som söker även har 3-årig fordonsteknisk utbildning alternativt motsvarande eftergymnasial utbildning. Vi ser att du kan jobba självständigt och självsäkert.
Utöver ditt tekniska kunnande så ska du vara van vid att själv söka information och ta till dig skriftliga instruktioner. Du har god administrativ förmåga och minst B-körkort. Ytterligare en förutsättning för arbetet är att du har god datavana. Tjänsten kräver mycket god svenska i både tal och skrift samt samarbete mellan olika nationaliteter
Du är flexibel, strukturerad, effektiv i ditt arbete och ansvarsfull. Du är stolt i ditt yrkesutövande och värdesätter hög arbetskvalité. Eftersom tjänsten innehåller olika arbetsuppgifter samt såväl interna som externa relationer inser du vikten av att vara socialt utåtriktad och har god samarbetsförmåga, även under tidspress. Du är förändringsbenägen och kan ta till dig nya instruktioner vid förändrade förhållanden. Vi ser det som en självklarhet att du har ett bil-intresse samt en god känsla för kundservice.
...kortVD-assistent/Office Manager till Rico Estate Development (RED)
Wise Professionals AB
Solna
Det här är ett konsultuppdrag via The Pace på 6 månader. Uppdraget är på heltid under kontorstider med start i april. För rätt person finns goda möjligheter till förlängning eller överrekrytering till RED. Du kommer att utgå från RED´s moderna och elegant inredda kontor på Evenemangsgatan, i nära anslutning till Mall Of Scandinavia, Solna, tillsammans med sex andra kollegor.
Ditt uppdrag Som VD-assistent/Office Manager arbetar du serviceinriktat i en bred roll fördelad på 50/50. Du kommer att utgå från kontorets reception men arbetsuppgifterna spänner över hela kontoret samtidigt som du agerar stöd till bolagets VD.
I rollen som VD-assistent arbetar du supporterande och proaktivt för att underlätta dennes vardag och har en naturlig fallenhet för detaljer och det lilla extra. I dina arbetsuppgifter ingår bland annat att sköta bokningar av resor, hotell och restauranger samt rapportera utlägg. Du bokar möten där du planerar och koordinerar VD:s kalender med utgångspunkt att skapa en produktiv och hållbar arbetsdag. Du förväntas även proaktivt planera och bereda för företagsbegivenheter såväl internt som externt.
Som Office Manager är du ytterst ansvarig för trivseln på kontoret och allt vad det innebär. I rollen agerar du kontorets ansikte utåt då du välkomnar gäster såväl som kollegor och får alla i lokalerna att känna sig välkomna. Du arbetar självständigt och tar egna initiativ för att skapa en förstklassig kontorsmiljö samt kommer med idéer för AW’s och andra sammankomster för att fira framgångarna tillsammans. Du håller ordning och reda i konferensrum, kök och allmänna ytor för att säkerställa en representativ arbetsplats. I din roll ingår löpande kontakt med externa parter så som lokalvård, hyresvärd och beställningar av kontorsmaterial, mat, frukt, fika och kaffe.
För rätt person finns möjlighet att utveckla rollen på sikt, därav ser vi gärna att du kommer med egna idéer och förbättringsförslag samt ser hur du på andra och nya sätt kan underlätta vardagen för din chef och dina kollegor.
Exempel på andra arbetsuppgifter:
- Driver, koordinerar och planerar både interna och externa events
- Förbereder mötesrum och supporterar under möten med luncher, fika och övrig service
- Vidareutveckling av kontoret där du identifierar nya behov och förbättringsområden
- Kontakt med investerare och andra intressenter över mejl och telefon
- Övrig ad-hoc administration och support till kollegor
- Administrerar bolaget pool bil/ar och hämtar i mån av behov upp kunder eller kollegor
- Powerpoint presentationer samt inbjudningar
Din bakgrund För att lyckas i rollen som VD-assistent/Office Manager ser vi att du har ca 5-8 års erfarenhet från en liknande roll. Du är strukturerad, noggrann och drivs av att få supportera och leverera bra service med kvalitet i fokus. Du trivs i en roll där du självständigt kan driva ditt arbete framåt och strävar alltid efter att ligga steget före. Du är inkännande, social och nyfiken och vill hela tiden utvecklas och lära dig nya saker. Rollen kräver att du är prestigelös och hugger tag där det behövs. Detta gör du på eget initiativ och har ett gott öga för detaljer och ser vad som behöver göras.
Du besitter en hög servicenivå där du alltid bjuder på energi och bidrar till en god och varm stämning på kontoret, mot både gäster och bland dina kollegor. Du har en känsla för detaljer och förstår vikten i att du inger ett gott första intryck för hela bolaget genom ett professionellt bemötande. Du är flexibel, lösningsorienterad och bra på att prioritera och kan snabbt ställa om i ditt arbete.
Du är flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift, detta då du kommer bemöta investerare från andra länder. Vidare ser vi att du tidigare arbetat i Office-paketet och behärskar det väl. Du har B-Körkort.
Om RED RED är ett privat fastighetsutvecklingsbolag som är specialiserat på externa handelsplatser. Vi utvecklar och hyr ut kommersiella fastigheter och är i dag landets främsta aktör på externa handelsområden.
RED investerar framför allt i egna utvecklingsprojekt, men även i projekt i samarbete med andra. Oavsett vilket är bolagets målsättning att alltid skapa stabila och långsiktigt hållbara handelsplatser som genererar många nya arbetstillfällen.
REDs ägare och grundare har från starten haft en tydlig ambition att vara det ”lilla bolaget med stort hjärta”. Ett framgångsrikt projekt för RED innebär att vi kan följa upp det med ett socialt engagemang. RED har fram till i dag samarbetat med bland andra SOS Barnbyar, Hand in Hand, Röda Korset, Amnesty, Rädda Barnen och Barncancerfonden.
Välkommen till en modern och familjär arbetsplats där du omges av drivna och proffsiga kollegor.
När du blir en av oss Som konsult hos The Pace erbjuds du alltid en marknadsmässig lön, friskvårdsbidrag, pensionsavsättning och anslutning till vårt kollektivavtal – inget är viktigare för oss än att du känner dig trygg i din anställning. På samma sätt som vi ställer höga krav på dig som konsult förväntar vi oss också att du ställer höga krav på oss som arbetsgivare. Oavsett vart du befinner dig i din karriär så ska konsultrollen hos The Pace ge dig kunskap och erfarenhet som du kan bära med dig på vägen till nästa spännande utmaning.
Om du vill veta mer Du får gärna kontakta oss om du har frågor om tjänsten eller undrar hur processen ser ut framöver. Vi som arbetar med detta uppdrag är kandidatansvarig Elin Eriksson (elin.eriksson@thepace.se) och Konsultchef Philip Alfredsson (philip.alfredsson@thepace.se) .
Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum så vänta därför inte med att skicka in din ansökan!
Vi ser fram emot att höra från dig!
...kortVestas Northern Europe AB
Trollhättan
Do you want to work in a role where your leadership can further evolve and thrive? Do you have technical experience and an optimistic attitude? Then this position is for you!
Region NCE > Service Sweden > Norra Götaland
Vestas Northern and Central Europe is a business unit responsible for sales, projects, installation, and service for wind farms in these regions. Vestas Northern and Central Europe aspires to be the highest performing business unit within Vestas, regarding modern energy and customer satisfaction as well as being the most attractive workplace. With these standards, Vestas Service Field Supervisor is responsible for carrying out the company strategy in once area. Preparing for the future as well as ensuring performance and a professional mindset in the team today are required to succeed as a leader in this role. The Vestas values and leadership behaviours Simplicity, Collaboration, Accountability and Passion are something you want to be part of promoting through leading by example. We are now looking for a Field Supervisor for the region Norra Götaland, that comes with being the immediate manager for a group of 22-25 Service technicians located at warehouses in Skara, Mariestad, Tanumshede, Trollhättan, Årjäng and Ulricehamn.
Responsibilities
The Field Supervisor has the operational responsibility for their area which include performance and budget targets. Activities affecting the operational part of the business is the responsibility of the Field Supervisor with the goal to develop the business becoming more efficient in close cooperation with the Dispatcher. The Field Supervisor has the people management responsibility of their employees. One is also part of a group of Field Supervisors who are sharing the work of improving cross-functional collaboration and improvements in our field work.
- A Field Supervisor is occasionally delegated tasks or projects by the Area manager. Field Supervisor position is one of the organisational leadership pipelines into Area manager position in Sweden, but also prepares for leadership work elsewhere in the organisation as well
- Coordinate the most efficient execution of the plan that was made. Setting operational expectations and creating effective routines for technicians, following up performance by assuring safety, quality and timeliness of work and reporting conducted by technicians and constantly looking for ways to optimize and improve on safety, quality and cost
- Be responsible for hiring of and performance discussions with technicians
- Proactively cooperate and communicate with other stakeholders in Service Sweden/Nordic and externally as well as other internal departments, such as other Field Supervisors, planning, lean, admin, projects, PFO, technical support, Special Task and QSE functions
Qualifications
- To be an excellent people leader and motivator and to lead by delegating appropriate responsibility
- Be loyal to decisions taken by the Company, to follow processes that are adequate for the service business and take part in developing a learning organization
- Minimum of 2 years' experience leading teams of at least 10 people
- Educational or work background that has provided readiness for working with numbers and complex problem solving
- Comfortable with achieving and knowing how to get results through others as well as skilled in taking the tough discussions to achieve what you expect from your team
- Have a good business sense and good economical understanding in order to ensure results and proven history with having had own economical responsibility, such as a budget, an income target, a utilization factor etc.
- Minimum basic Swedish communication skills
Competencies
- Openness to being questioned on your thinking and receiving constructive criticism and feedback
- Structured and able to keep yourself accountable
- Ability to effectively communicate in written and spoken English
- Open mindset to change, regarding workload as well as working hours
- Good physical condition, since the workload will include you being able to handle heavy lifts and work on heights
- High level of safety awareness
What we offer
We offer an exciting job with great opportunities for professional and personal development in an inspiring, hard-working, and international work environment in the renewable energy sector. We highly value initiative, responsibility and the right balance between creativity and quality in all solutions. You will have good opportunities to build your career in Vestas, when demonstrating aspiration, capacity, and potential.
Additional information
Your primary work location will be either Trollhättan, Skara or Mariestad, Sweden. You should expect some travel activity within the area of Västergötland and connecting areas, approximately 100 days per year.
If the above match your skills and qualifications, please apply no later than 25.05.2024. Please note: We do amend or withdraw our jobs and reserve the right to do so at any time, including prior to the advertised closing date.
For additional information about the position, please contact: Recruiter Rebecka Thorell at rbthr@vestas.com
...kortVestas Northern Europe AB
Mariestad
Do you want to work in a role where your leadership can further evolve and thrive? Do you have technical experience and an optimistic attitude? Then this position is for you!
Region NCE > Service Sweden > Norra Götaland
Vestas Northern and Central Europe is a business unit responsible for sales, projects, installation, and service for wind farms in these regions. Vestas Northern and Central Europe aspires to be the highest performing business unit within Vestas, regarding modern energy and customer satisfaction as well as being the most attractive workplace. With these standards, Vestas Service Field Supervisor is responsible for carrying out the company strategy in once area. Preparing for the future as well as ensuring performance and a professional mindset in the team today are required to succeed as a leader in this role. The Vestas values and leadership behaviours Simplicity, Collaboration, Accountability and Passion are something you want to be part of promoting through leading by example. We are now looking for a Field Supervisor for the region Norra Götaland, that comes with being the immediate manager for a group of 22-25 Service technicians located at warehouses in Skara, Mariestad, Tanumshede, Trollhättan, Årjäng and Ulricehamn.
Responsibilities
The Field Supervisor has the operational responsibility for their area which include performance and budget targets. Activities affecting the operational part of the business is the responsibility of the Field Supervisor with the goal to develop the business becoming more efficient in close cooperation with the Dispatcher. The Field Supervisor has the people management responsibility of their employees. One is also part of a group of Field Supervisors who are sharing the work of improving cross-functional collaboration and improvements in our field work.
- A Field Supervisor is occasionally delegated tasks or projects by the Area manager. Field Supervisor position is one of the organisational leadership pipelines into Area manager position in Sweden, but also prepares for leadership work elsewhere in the organisation as well
- Coordinate the most efficient execution of the plan that was made. Setting operational expectations and creating effective routines for technicians, following up performance by assuring safety, quality and timeliness of work and reporting conducted by technicians and constantly looking for ways to optimize and improve on safety, quality and cost
- Be responsible for hiring of and performance discussions with technicians
- Proactively cooperate and communicate with other stakeholders in Service Sweden/Nordic and externally as well as other internal departments, such as other Field Supervisors, planning, lean, admin, projects, PFO, technical support, Special Task and QSE functions
Qualifications
- To be an excellent people leader and motivator and to lead by delegating appropriate responsibility
- Be loyal to decisions taken by the Company, to follow processes that are adequate for the service business and take part in developing a learning organization
- Minimum of 2 years' experience leading teams of at least 10 people
- Educational or work background that has provided readiness for working with numbers and complex problem solving
- Comfortable with achieving and knowing how to get results through others as well as skilled in taking the tough discussions to achieve what you expect from your team
- Have a good business sense and good economical understanding in order to ensure results and proven history with having had own economical responsibility, such as a budget, an income target, a utilization factor etc.
- Minimum basic Swedish communication skills
Competencies
- Openness to being questioned on your thinking and receiving constructive criticism and feedback
- Structured and able to keep yourself accountable
- Ability to effectively communicate in written and spoken English
- Open mindset to change, regarding workload as well as working hours
- Good physical condition, since the workload will include you being able to handle heavy lifts and work on heights
- High level of safety awareness
What we offer
We offer an exciting job with great opportunities for professional and personal development in an inspiring, hard-working, and international work environment in the renewable energy sector. We highly value initiative, responsibility and the right balance between creativity and quality in all solutions. You will have good opportunities to build your career in Vestas, when demonstrating aspiration, capacity, and potential.
Additional information
Your primary work location will be either Trollhättan, Skara or Mariestad, Sweden. You should expect some travel activity within the area of Västergötland and connecting areas, approximately 100 days per year.
If the above match your skills and qualifications, please apply no later than 25.05.2024. Please note: We do amend or withdraw our jobs and reserve the right to do so at any time, including prior to the advertised closing date.
For additional information about the position, please contact: Recruiter Rebecka Thorell at rbthr@vestas.com
...kortBUTIKSSÄLJARE - SOMMAREXTRA - UPPSALA - GRÄNBY
Rituals Cosmetics Sweden AB
Uppsala
Jobbeskrivning
Snart är den här.. sommaren!
Vi på Rituals söker nu säljare på visstid under sommaren som vill se till att våra kunder får en fantastisk upplevelse ute i butik!
DIN ROLL
I rollen som sommarextra söker vi dig som älskar försäljning och service. Vi på Rituals vill ge alla våra kunder en fantastisk upplevelse ute i butik och nu söker vi dig som vill vara med i vårt team.
Du spelar en viktig roll för att säkerställa att våra kunder får en trevlig och härlig stund hos oss. Genom att erbjuda te, introducera Rituals filosofi och svara på frågor om våra produkter ger du kunderna en betydelsefull upplevelse med en personlig touch.
ARBETSUPPGIFTER
Som säljare hos oss under sommaren informerar du våra kunder om produkterna och Rituals filosofi. I dina arbetsuppgifter ingår det att, tillsammans med ditt team, ständigt driva försäljningen och att se till att butiken är ren, städad och ordentligt påfylld hela tiden. Du rapporterar till Butikschefen, som är din mentor och som hjälper dig med din utveckling.
KVALIFIKATIONER
- Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av butiksarbete och är genuint intresserad av skönhet och kosmetik.
- Du har erfarenhet av att ge god service och utmanas av att jobba med höga försäljningssiffror.
- Har du försäljningserfarenhet inom hudvård och/eller make-up är det ett stort plus.
- Flexibel gällande arbetstider (både vardagar, kvällar, helger).
- Du är en ärlig person med integritet.
- Du är 18 år.
Du strävar efter att bli ”best in class” inom din position. Du är flexibel, engagerad och drivs av att skapa meningsfulla stunder för våra kunder. Förutom det så är du en teamplayer som finns tillgänglig för din butik, du kan arbeta kvällar & helger och under intensiva perioder.
VAD HAR VI ATT ERBJUDA?
Rituals erbjuder en visstidstjänst över sommarperioden hos Rituals, dvs. att du kontaktas vid behov. Du kommer bli en del av ett team med entusiastiska kollegor i vår butik på Kungsgatan. Vi erbjuder dig en inspirerande och serviceinriktad arbetsmiljö. För att introducera dig till Rituals har vi ett välkomstprogram som heter Get Ritualized, det hjälper dig att komma i gång när du börjar din karriär hos oss.
TIMMAR PER VECKA
0 (timmar vid behov) timmar.
VI ÄR RITUALS
“Vi är inte här för att sälja skönhet, vi är här för att du ska må bra!” Raymond Cloosterman, CEO Rituals.
Rituals vill hjälpa dig att slå ner på takten i ditt stressiga liv, att skapa meningsfulla stunder och att påminna dig om att uppleva dessa stunder med glädje.
Vår ambition är att bli världens främsta varumärke inom kosmetik. Och för det behöver vi passionerade, energiska, ambitiösa och drivna människor som hjälpa oss att uppnå våra mål. Det här kan kännas som en paradox, men inom vårt företag kompletterar meningsfullhet och prestation varandra som yin och yang.
Människor är de ultimata ambassadörerna för vårt varumärke.
INTRESSERAD?
Om du är intresserad av tjänsten och din profil matchar den profil vi söker, ser vi fram emot din ansökan via vårt rekryteringssystem. Skicka gärna in din ansökan redan idag då intervjuer kan ske löpande.
Att hitta kandidater med rätt kompetens och värderingar är väldigt viktigt för oss. Därför gör vi vårt urval baserat på frågor som du får svara på under ansökningsprocessen. Vi önskar att du beskriver på ditt personliga sätt varför du vill jobba hos oss i samband med att du svarar på våra urvalsfrågor i ansökningsprocessen.
För att dina personuppgifter ska behandlas korrekt tar vi endast emot ansökningar via vårt rekryteringssystem. Ansökningar via mail kommer inte med i vårt urval pga GDPR-rutiner. Vänligen notera att om du har intresse av andra butiker i Stockholm så kommer du att kunna välja vilka butiker du är intresserad av i ansökningsprocessen. Du kan inte söka via olika annonser med samma inloggningsuppgifter.
...kortJönköpings kommun
Jönköping
Large Accounts Manager till Moog!
Level Recruitment AB
Helsingborg
Rollen
Gå med i ett ledande internationellt ingenjörsföretag i en av de viktigaste rollerna i Skandinavien, Large Account Manager. Detta är en nyckelroll för en erfaren, målinriktad säljingenjör med minst 5 års försäljningserfarenhet med ingenjörsexamen i bagaget. Där minst 3 av dessa år är med ansvar för stora konton, troligen i roller som KAM eller Senior KAM. Den framgångsrika kandidaten kommer sannolikt att ha tidigare erfarenhet av försäljning inom industriell försäljning, helst inom området hydraulik och rörelsestyrningslösningar.
Du kommer att ansvara för många av våra största och viktigaste kunder baserade i södra Sverige och norra Danmark. Dessutom kommer du att tillämpa kunskap för att öka försäljningen i befintliga OEM- och slutkunder på den svenska marknaden.
Du kommer även att ha ett starkt samarbete tillsammans med våra applikationsingenjörer baserade i Tyskland.
Positionens omfattning:
- Hantera och utveckla din region försäljningsmässigt med lämpliga utvecklingsstrategier
- Sätt försäljningsstrategier, implementera och genomföra dessa
- Utöka befintliga och nya konton i den överenskomna regionen med fokus på rörelsestyrningslösningar.
- Utveckla systematiska synergier inom den tillgängliga produktportföljen
- Planera och genomföra försäljningsaktiviteter för att uppnå identifierade försäljningsmål. Säkra lönsam försäljning inom den överenskomna prispolicyn och hantera den kommersiella konkurrensen
- Utveckla och upprätthålla korrekt information om försäljningsprognoser och rapportera regelbundet till ledningen om segmentets resultat. Förstå och övervaka kunder, applikationsmarknader och konkurrenter.
- Använda CRM som ett kärnverktyg för att planera, följa upp och redovisa resultat
- Ständigt utveckla egna färdigheter med fokus på försäljning och affärsutveckling
- När det behövs, supportkollegor i säljteamet för att uppnå teamets försäljningsmål
Är det du?
I denna rekrytering kommer dina personliga egenskaper att vara av stor betydelse! Du är kommunikativ i din natur och strävar alltid efter en hög nivå av lösningsorientering. Du kan arbeta på egen hand och organiserar ditt arbete självständigt. Eftersom Moog är en global organisation söker de nya teammedlemmar som är öppna för att utvecklas på internationella marknader.
Du har minst 5 års tillgångserfarenhet inom en liknande roll från relaterad bransch. Vi tror att minst 3 av dessa år har roller som KAM eller Senior KAM. Vi kräver att du har flera års erfarenhet av att hantera stora konton på egen hand. Kunskaper i hydraulik och elektromekanik skulle vara att föredra men inte nödvändigt. Det är meriterande om du har kunskap och erfarenhet av distributörs- och OEM-verksamhet.
Du har en kandidatexamen i ingenjörsvetenskap eller närliggande område, även om tidigare relevant försäljnings- och teknisk erfarenhet är lika viktig. Du har hög analytisk förmåga, men vi värdesätter också ditt kommersiella tänkesätt, tillsammans med en stark förhandlingsskicklighet och ett affärsorienterat förhållningssätt när det gäller att se kopplingen mellan affärs- och riskhändelser. Dessutom har du en stark problemlösningsförmåga och förmåga att avsluta affären. Du är lika bekväm i både affärs- och tekniksammanhang, interagerar med chefer och tekniker på ett naturligt vis.
Utmärkta kunskaper i engelska och svenska, både muntliga och skriftliga, är avgörande. Dessutom förväntar vi oss att du har utmärkta presentationsförmåga.
Vill du veta mer?
I denna process samarbetar Moog Industrial Group med Level Recruitment. För att ansöka, klicka på knappen Ansök. Om du har några frågor, vänligen kontakta rekryteringskonsult Stina Koskijev på 08-120 50 421 eller stina.koskijev@levelrecuritment.se, observera att inga CV kommer att tillåtas via e-post.
Nyckelord: Teknisk försäljning, KAM, Senior KAM, stora konton, säljare, ingenjör, teknik, tillverkning
...kort
Vi söker plocktruckförare över sommaren till Torsvik!
Aditro Logistics Staffing AB
Jönköping
Jobb annonser i hela sverige.