Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till a...
mer
Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger.För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:
Arbetsuppgifter
Som lagermedarbetare hos vår kund i Kumla så kommer du att ha varierande arbetsuppgifter där det primära är att köra truck och plocka ordrar.
För tjänsten så ser vi att du kan arbeta självständigt och vara flexibel gentemot arbetsuppgifterna samt vart behov finns på lagret.
Arbetet på lagret är aktivt och fysiskt krävande, med tunga lyft. Det är därför viktigt att du är en person som trivs med att vara i rörelse och arbeta med kroppen under arbetsdagarna.
Arbetstider
Arbetstiderna är förlagt på vardagar, måndag-fredag, under dagtid.
Du kommer primärt att arbeta tiderna 07:00-16:00.
Start för tjänsten är omgående.
Du kommer att vara anställd hos oss på Storesupport by Jobandtalent men jobbar på uppdrag av vår kund.
Personliga egenskaper
Vi söker en person som är redo att ta på sig en fysiskt krävande roll där tunga lyft och snabbt tempo är en del av vardagen. För att lyckas i denna position är det viktigt att vara flexibel och kunna planera sitt arbete noggrant för att vara så effektiv som möjligt. Vi värdesätter noggrannhet och en ödmjuk inställning till både styrkor och svagheter för att trivas i denna roll.
Det är meriterande om du har erfarenhet av att köra truck på ett lager sen tidigare.
Vikt kommer även att läggas vid dina övriga personliga egenskaper.
Krav
Truckkort A1-4 + B1-4.
Eftersom arbetsplatsintroduktion, säkerhetsregler, säkerhetsgenomgångar och övriga instruktioner sker på svenska behöver du behärska svenska språket.
Om oss
Storesupport är en del av Job&Talent, en av de snabbast växande aktörerna inom rekryterings- och bemanningsbranschen globalt, med huvudkontor i Madrid och verksamhet på de största europeiska marknaderna, USA och Sydamerika. Job&Talent erbjuder kvalitativa rekryterings- och bemanningstjänster inom bland annat logistik, industri, bygg, event, administration och detaljhandel. I Sverige sysselsätter vi årligen 10 000 medarbetare och omsätter 1,8 miljarder kronor.
Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att de aktuella kandidaterna inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten.
Är du intresserad?
Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Har du intresse för tjänsten ansöker du via denna sida, vi tar inte emot ansökningar via mejl.
Välkommen!...kort
Workwide.se är Sveriges sajt för utlandsjobb. Vi hjälper dig som söker jobb i utlandet! Hos oss annonserar arbetsgivare lediga jobb runt om i världen där rollerna kräver flytande svenskkunskape...
mer
Workwide.se är Sveriges sajt för utlandsjobb. Vi hjälper dig som söker jobb i utlandet! Hos oss annonserar arbetsgivare lediga jobb runt om i världen där rollerna kräver flytande svenskkunskaper.
Betsson Group är ett ledande företag inom onlinespel som verkar i över 20 länder världen över och erbjuder ett brett utbud av onlinespelprodukter såsom sportsbetting, casinospel, poker och bingo. Företaget grundades 1963 och har varit en pionjär inom onlinespelindustrin sedan det lanserade sin första online-bokmaker år 2002. Betsson är dedikerade till att erbjuda den bästa kundupplevelsen i branschen och har vunnit flera priser för sitt åtagande för excellens.
Betsson har sitt huvudkontor i Stockholm, Sverige, och sysselsätter över 2 000 personer på sina olika kontor världen över. Företaget är licensierat av flera regleringsmyndigheter och är engagerade i ansvarsfulla spelpolicyer.
ROLE:
Rollen som kundtjänstagent hos Betsson Group innebär att hjälpa svenska och engelsktalande kunder via e-post, chatt och telefon. Denna roll kräver starka kommunikationsfärdigheter, förmåga att hantera flera uppgifter samtidigt och god tidsplanering.
Kundtjänstagenterna ansvarar för att översätta marknadsföringstexter och undersökningar samt hantera kundkonton i enlighet med ansvarsfullt spelande. Betsson Group erbjuder en mångkulturell och vänlig arbetsmiljö som uppmuntrar anställda att utveckla sina färdigheter och kunskaper inom iGaming-industrin. Kundtjänstrollen är avgörande för att leverera den bästa möjliga kundupplevelsen.
ANSVARSOMRÅDEN:
Hjälpa svenska och engelsktalande kunder via e-post, chatt och telefon
Samarbeta med ditt team för att uppnå högsta kundnöjdhet och andra KPI:er
Översätta marknadsföringstexter och kundundersökningar till ditt lokala språk
Hantera kundkonton
Följa företagets policys och riktlinjer för spelarsäkerhet, skydd och ansvarsfullt spelande
KRAV:
Starka kommunikationsfärdigheter på svenska och engelska, både skriftligt och muntligt
Kunskaper i Microsoft Office
Bakgrund inom kundtjänst (ansikte mot ansikte, online eller via telefonsamtal)
Förmåga att hantera flera uppgifter samtidigt och effektiv tidsplanering
Ytterligare språkkunskaper ses som en fördel
FÖRMÅNER:
Vi erbjuder en rad spännande förmåner till våra anställda, inklusive:
Lunch på plats mellan måndag och fredag
Välbefinnande-ersättning per år
Arbeta hemifrån-ersättning
Hybridmodell
2 veckors fjärrarbete (utomlands)
Andra utökade ledighetsperioder (sorgeledighet, studier, föräldraledighet, serviceår, bröllopsledighet)
Milstolpsfödelsedag
Privat sjukförsäkring
Tillfällig total arbetsoförmåga & personskade-försäkringar
Gå med i vårt team på Betsson och bli en del av en dynamisk och belönande arbetskultur som värdesätter din tillväxt och utveckling. Ansök nu och ta det första steget mot en givande karriär inom iGaming-industrin.
Älskar du att se både ditt team och affärer växa? Har du en stark ledarskapsbakgrund och en passion för att skapa framgång? Då är detta din möjlighet att ta dig an en roll som erbjuder dig en...
mer
Älskar du att se både ditt team och affärer växa? Har du en stark ledarskapsbakgrund och en passion för att skapa framgång? Då är detta din möjlighet att ta dig an en roll som erbjuder dig en dynamisk och stimulerande miljö inom en växande bransch. Vi letar efter någon som inte bara är skicklig på att leda, utan också har en genuin nyfikenhet för människor och en vilja att ständigt utvecklas tillsammans med organisationen. Om du brinner för att leverera det bästa inom både teknik och mänsklig potential, då är det just dig vi letar efter. Vi ser fram emot din ansökan!
OM TJÄNSTEN
Med över 20 års erfarenhet inom infranätbranschen, är Eltel en pionjär när det gäller att planera, bygga och underhålla samhällsviktiga el- och kommunikationsnät. De står i spetsen för den snabbt växande tekniska utvecklingen inom branschen och deras innovativa lösningar formar grunden för det moderna uppkopplade samhället samtidigt som de främjar en grönare omställning. Som Produktionschef och Teamledare kommer du att ha en avgörande roll i att leda och driva det dagliga arbetet. Ditt ansvar sträcker sig från att säkerställa effektiva arbetsmetoder till att leverera kundnöjdhet och därigenom öka lönsamheten i Eltels projekt. Oavsett om du befinner dig på kontoret eller ute i fält med dina teammedlemmar, förväntas du vara närvarande och synlig som en inspirerande ledare. I din roll kommer du att ha fullt personalansvar, där du inte bara leder ditt team i det dagliga arbetet utan också inspirerar till affärsförståelse och kundfokus. Dessutom ser du till att Eltels höga kvalitets-, miljö- och arbetsmiljöstandarder efterlevs, samtidigt som du skapar och upprätthåller starka relationer både internt och externt. Din förmåga att samla ihop teamet och skapa en positiv teamkänsla är avgörande för din framgång hos Eltel. I den här rollen får du inte bara en stimulerande arbetsplats där du trivs, utan även möjligheten att arbeta tillsammans med kompetenta, hjälpsamma och trevliga kollegor. Tillsammans kommer ni att leverera betydande resultat och samtidigt ha roligt på vägen.
Det här är ett konsultuppdrag vilket innebär att du kommer vara anställd av Academic Work och arbeta som konsult hos Eltel. Uppdraget kommer att vara på heltid och förväntas pågå minst 7 månader framåt. Det kan finnas möjlighet till både förlängning och överrekrytering, förutsatt att utrymme för det finns och att alla parter är nöjda med samarbetet.
Du erbjuds
- Framtidsfokus: Genom att vara en del av Eltel, är du med och formar framtiden. Arbetet påverkar inte bara idag utan också morgondagen. Varje insats du gör bidrar till att göra skillnad och skapa en mer hållbar värld för kommande generationer.
- Variation och frihet: Hos Eltel får du inte bara en mängd olika arbetsuppgifter utan också friheten att utforska och påverka din egen arbetsdag. De tror på att ge sina medarbetare mycket ansvar samtidigt som de skapar en miljö där du kan trivas och utvecklas.
- Tillväxtresa: Eltel är på väg upp i en spännande tillväxtfas under 2024, och vill ha just dig med på resan. De är mitt i en bransch med en hisnande snabb utveckling där deras innovativa lösningar formar grunden för det digitala, uppkopplade samhället samtidigt som de aktivt bidrar till den gröna omställningen.
ARBETSUPPGIFTER
Arbetsuppgifter
* Medarbetaruppföljning för projektstatus
* Skapa affärsförståelse, engagemang och kundfokus hos dina medarbetare
* Genomföra målsamtal, lönesamtal samt aktivt coacha dina medarbetare
* Säkerställa att Eltels kvalité, miljö- och arbetsmiljöriktlinjer efterlevs
* Samarbeta med både interna och externa parter
* Driva frågor för utveckling av organisationen tillsammans med ledningsgruppen
VI SÖKER DIG SOM
- Har en avslutad gymnasieutbildning
- Har arbetat i en ledarskapsroll där du haft ansvar för likande uppgifter tidigare
- Har arbetar målstyrt med fokus på produktion, kvalité och medarbetare
- Har goda datakunskaper
- Innehar B-körkort (manuell)
- Är mycket bekväm med svenska och engelska i både tal och skrift
Det är meriterande, men inget krav, om du har
- Erfarenhet av Telecom och/eller byggbranschen
- Erfarenhet av lönehantering
- Arbetat med ekonomirelaterade frågor kopplat till en ledarskapsroll
Du är en målinriktad individ som brinner för att leverera resultat, inspirera ditt team och driva verksamheten framåt. Din förmåga att skapa och vårda förtroendefulla relationer är en av dina styrkor och du är bra på att betrakta uppgifter med ett helhetsperspektiv. Utöver det är du självgående, lösningsorienterad och prestigelös.
Övrig information
* Start: Omgående
* Omfattning: Heltid, kontorstider
* Placering: Uppsala, Söderforsgatan 23
* Bra att veta: Som en del i processen kommer du behöva genom gå en säkerhetsprocess, där godkänd säkerhetsprövning och svenskt medborgarskap ett krav
Vår rekryteringsprocess
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.
INFORMATION OM FÖRETAGET
Läs mer om hur Eltel presenterar sig på deras hemsida - HÄR!...kort
Att vara en del av en innovativ framtid inom hållbar skönhet är något Maria Nila strävar efter. Vill du vara delaktig i denna utveckling och samtidigt skaffa dig värdefull erfarenhet av kvalitet...
mer
Att vara en del av en innovativ framtid inom hållbar skönhet är något Maria Nila strävar efter. Vill du vara delaktig i denna utveckling och samtidigt skaffa dig värdefull erfarenhet av kvalitetskontroll inom kosmetik med produkter som värnar om djur och miljö? Här är möjligheten för dig att bli en viktig nyckelspelare för Maria Nilas framtida utveckling.
OM TJÄNSTEN
Maria Nila är ett familjeägt företag som för tillfället är ett av det snabbast växande hårvårdsvarumärket i norra Europa. Maria Nila utvecklar och producerar sina egna produkter och har ett eget lager och fabrik i Sverige, här arbetar du med 100% djur- och klimatvänliga hårvårdsprodukter. Genom Maria Nilas värdeord Be Friendly, Act Ambitious och Take Ownership har de skapat en företagskultur som andas positivitet och gemenskap.
I Maria Nilas laboratorie i Helsingborg skapas djurvänliga produkter till hela världen. Det nybyggda laboratoriet vill positionera sig som banbrytande pionjär inom vegansk och hållbar skönhet. Som Quality Control Lead kommer du vara en del av att säkerställa säkra produkter av god kvalité når marknaden. Du kommer tillhöra R&D teamet som består av kollegor med roller inom bland annat QC och produktutveckling. Din chef blir också din närmsta mentor och är mån om att du ska komma in i ett team som stöttar och lär sig av varandra.
I rollen som QC Lead ansvarar du för alla processerna inom kvalitetskontroll. Du leder det dagliga arbetet och arbetar med avvikelsehantering och grundorsaksanalys samt kvalitetskontroll av råvaror, emballage, batcher och slutlig produkt. Du driver även arbetet med stabilitetskontroller och att säkerställa att våra produktionsprocesser och produkter uppfyller gällande GMP krav.
ARBETSUPPGIFTER
Arbetsuppgifter
* Leda och fördela arbetet för att säkerställa att analyser och övriga arbetsuppgifter är klara i tid och med rätt kvalitet
* Spåra avvikelser, arbeta med orsaksanalys, initiera korrigerande och förebyggande åtgärder samt övervaka deras framsteg
* Utföra kontroll på produktionsbatcher för att säkerställa att de lever upp till fastställda kvalitetsmål
* Utföra kontroll på inkommande råvaror samt emballage för att säkerställa att de lever upp till fastställda kvalitetsmål
* Utföra kontroll på färdig produkt för att försäkra att den lever upp till de fastställda kvalitetsmålen
* Att löpande underhålla de instrument som behövs för att utföra kvalitetskontroller
* Kalibrera instrument och se till att de är i gott skick
* Blanda produkter enligt recept
* Kunna upprätthålla och uppdatera SOP:ar
* Driva kontinuerligt förbättringsarbete i laboratoriet
* Bidrar till att kvalitetssäkra laboratoriet så att det följer GMP:s riktlinjer
VI SÖKER DIG SOM
- Har en avslutad eftergymnasial utbildning inom kemi med relevant inriktning
- Har arbetat med kvalitetsmetod för grundorsaksanalyser
- Har erfarenhet av att arbeta med kvalitetsledningssystem
- Har ett stort intresse för skönhetsbranschen
- Är obehindrad i svenska och engelska, både i tal och skrift
- Du värdesätter att aktivt delta i förbättringsarbete och tar gärna initiativ för att driva och slutföra projekt
- Du arbetar strukturerat och har en förmåga att snabbt sätta dig in i rådande rutiner och regler
- Du är ansvarstagande och känner ett starkt ansvar inte bara gentemot gruppen och dess medlemmar, utan också för helheten i verksamheten
- Du har en utmärkt förmåga att samarbeta, är lyhörd för andra men visar också beslutsamhet
- Du är en god och tydlig kommunikatör
Det är meriterande om du har
- Tidigare arbetslivserfarenhet som kvalitetskontrollant
- Har arbetat enligt GMP
- Erfarenhet av att arbeta med metoder för kvalitetsgranskning
För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Problemlösande
- Initiativtagande
- Ansvarstagande
- Samarbetsvillig
Vår rekryteringsprocess
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.
INFORMATION OM FÖRETAGET
Här kan du läsa med om Maria Nila!...kort
Vi på Academic work söker nu åt kunds räkning en IT samordnare till Jokkmokk för ett kortare uppdrag på deltid. Har du tidigare erfarenhet av arbete med It support eller ett brinnande intresse ...
mer
Vi på Academic work söker nu åt kunds räkning en IT samordnare till Jokkmokk för ett kortare uppdrag på deltid. Har du tidigare erfarenhet av arbete med It support eller ett brinnande intresse för IT? Ansök idag, vi arbetar med löpande urval!
OM TJÄNSTEN
I Rollen som IT-samordnare kommer du att arbeta med samordning samt uppföljning med leverantör. Du kommer att arbeta hos en myndighet i Kiruna, Jokkmokk eller Tärnaby. Uppdraget stäcker sig från 2024-04-15 till och med 2024-06-20 med möjlighet till förlängning efter semesterperioden. Du kommer att arbeta halvtid, 4 timmar per dag alternativt 8 timmar varannan dag.
Du kommer att vara anställd som konsult för Academic Work här erbjuds du stora möjligheter att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.
ARBETSUPPGIFTER
Arbetsuppgifter
* Ansvar för IT-drift med stöd av driftleverantör
* Ansvar för att hantera avvikelser inom IT-drift genom att belysa och lyfta frågor och händelser som inte följer rutiner och riktlinjer
* Uppföljningsmöten med leverantörer inom IT-området
* Beställning, kravställning, koordinering, uppföljning och utveckling inom IT-drift och infrastruktur tillsammans med verksamhetsansvariga
* Delta i arbetet med upphandlingsunderlag för IT-tjänster och -produkter tillsammans med verksamhetsansvariga
* Tillse att IT-säkerheten efterhålls och medvetandegöra medarbetarna om IT-riske
* IT-samordning mellan avdelningarna
* Medverkan och stöd i införande och utveckling av digitala verktyg och hjälpmedel
VI SÖKER DIG SOM
- Har tidigare arbetslivserfarenhet av arbete inom It support, service desk eller liknande.
- Har avklarad gymnasieutbildning eller likvärdig utbildning
- Har goda kunskaper om datorer, kringutrustning, operativsystem, nätverk, kommunikation samt informationssäkerhet
- Har grundkunskaper i MS Office eller likvärdigt
- Har kunskaper om ärendehanteringssystem (exempelvis Easit BPS eller Artologik Helpdesk)
- Kan kommunicera obehindrat på svenska, såväl i tal som skrift. Då uppdraget startar omgående ses det som meriterande om du bor på någon av ovan nämnda arbetsorter.
För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Serviceinriktad
- kommunikativ
- Initiativtagande
Vår rekryteringsprocess
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess....kort
Calderys söker nu en inköpare till att bli en del av deras viktiga funktion för att samverka med sälj, projektörer och övriga funktioner i organisationen. Det här är en ypperlig chans för dig...
mer
Calderys söker nu en inköpare till att bli en del av deras viktiga funktion för att samverka med sälj, projektörer och övriga funktioner i organisationen. Det här är en ypperlig chans för dig som vill bli en del av en global organisation och ta nästa steg i din karriär. I denna roll är det viktigt att du har en god förståelse för inköpsrollen och tillhörande processer. Viktiga egenskaper i den här rollen är att du är analytisk lagd, öppensinnad och en lagspelare med positiv inställning. Varmt välkommen med din ansökan, vi arbetar med löpande urval.
OM TJÄNSTEN
Calderys är en ledande leverantör för industrier som arbetar under höga temperaturförhållanden. Koncernen specialiserar sig på termisk skydd för industriell utrustning med ett brett utbud av ugnmaterial och avancerade lösningar för att förbättra stålgjutning, metallurgiska fluxer och formsprutningsprocesser.
Till kontoret i Höganäs söker vi just nu en operativ inköpare för ett omgående uppdrag fram till hösten. Du kommer bli en del av inköp där teamet just nu består av ett fåtal personer. Rollen kommer att innebära är att leverera förstklassig service genom samarbeten med projektörer och försäljare för att kunna avgöra ordervolymer. Företagets kultur kännetecknas av högt i tak, hjälpsamhet och öppenhet.
Tjänsten är ett konsultuppdrag. Du kommer vara anställd via Academic Work och arbeta som konsult hos Calderys. Uppdraget är på heltid och sträcker sig fram till hösten.
Du erbjuds
- Att bli del av ett företag som alltid strävar mot att bli bättre där höga ambitioner och mål är en självklarhet
- Att bli del av ett ledande bolag inom sin bransch med ett tydligt hållbarhetsfokus
- Att som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden.
ARBETSUPPGIFTER
Arbetsuppgifter
* Orderläggning av färdiga produkter inom området installation i linje med företagets KPI:er och behov, exmepelvis beställning av tegel och fibrer
* Kontinuerlig uppföljning av leveranser med fokus på bland annat leveranstider, tillgänglighet, ledtider, planering, buffertlager och kapacitet
* Nära kontakt med företagets interna funktioner såsom installation, produktion och lager
* Bibehålla goda relationer och förse företagets leverantörer med information
* Hålla en nära kontakt med företagets andra avdelningar - exempelvis planering, produktion, installationsverksamhet, lager och kunder
VI SÖKER DIG SOM
- Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska då du kommer arbeta globalt
- Har tidigare erfarenhet av en operativ inköpsroll
- Har goda kunskaper i affärssystem & Excel
- Har kapacitet för att hantera stora mängder Inköpsordrar
Det är meriterande om du har arbetat inom tillverkningsindustri eller med eftermarknad samt om du har kunskap inom SAP.
Kunskap kan erhållas genom utbildning, erfarenhet eller att vara självlärd.
Vi ser att du är en person som uppskattar att arbeta självständigt likväl som i team och är trygg i dig själv. Vi ser dessutom att du som person är:
- Strukturerad
- Samarbetsvillig
- Självutvecklande
Vår rekryteringsprocess
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.
INFORMATION OM FÖRETAGET
För att läsa mer om Calderys, klicka här!...kort
Vill du komplettera dina studier med ett meriterande extrajobb hos oss på Academic Work? För att fortsätta ha branschens nöjdaste kunder utökar vi nu vårt Staffing Service-team! Vi söker dig...
mer
Vill du komplettera dina studier med ett meriterande extrajobb hos oss på Academic Work? För att fortsätta ha branschens nöjdaste kunder utökar vi nu vårt Staffing Service-team! Vi söker dig som älskar problemlösning, kundkontakt och vill leverera service i världsklass. Trivs du med att ha mycket eget ansvar och många bollar i luften i ett energiskt och ambitiöst företag? Sök då tjänsten som Staffing Service Assistant redan idag!
OM TJÄNSTEN
Ditt team och ansvarsområde
I rollen som Staffing Service Assistant kommer du att tillhöra vårt bemanningsteam på 4 personer. Teamet arbetar med våra studentpooler och bemannar för några av våra största kunder. Det är en roll med mycket eget ansvar där du direkt ser resultatet av ditt arbete. Även om mycket arbete sker självständigt är du tillsammans med teamet engagerad i era gemensamma mål, resultat och studentpoolernas fortsatta utveckling och tillväxt.
Din chef och din utveckling
Din chef är Cecilia Bloch och hon arbetar också som Staffing Service Manager. I dialog med din närmsta chef planerar ni dina arbetstider utifrån kontorets behov. Vi har valt att ha operativa chefer för att du ska få bästa stöd i din roll. Vi har ett dedikerat utvecklingsprogram där du i din roll som Staffing Service Assistant har en tydlig utvecklingsplan på årsbasis för att utveckla dina förmågor och vässa dina kompetenser. Vårt utbildningsprogram heter Career Steps och programmet följs upp löpande av din chef.
ARBETSUPPGIFTER
Arbetsuppgifter
* Ansvara för bemanning av befintliga konsulter utifrån våra kunders behov
* Arbeta proaktivt tillsammans med kund för att planera behov framåt och kartlägga konsulters tillgänglighet
* Boka in personal och lösa schemaluckor vid sjukanmälningar, avhopp samt förseningar av konsulter.
* Ansvara för ett antal kundpooler. I det ingår att tillsammans med ansvarig Consultant Manager och Account Manager utveckla affären genom att följa upp poolerna samt initiera och utföra åtgärder för att nå fullständigt nöjda kunder och konsulter.
* Arbeta med dokumentation över aktiviteter som rör poolerna för att säkerställa kvalitativa processer internt.
VI SÖKER DIG SOM
- Är student och tar examen tidigast HT 2025, gärna inom personal, ekonomi eller liknande. Eftersom vi ser långsiktigt på denna tjänst är det också ett krav att du inte åker på utlandstermin innan dess
- Har tidigare erfarenhet av service och kundkontakt
- Talar och skriver obehindrat på svenska och har en god engelska, eftersom arbetsuppgifterna innebär mycket kontakter med kunder och konsulten på båda språken
Vad är önskvärd erfarenhet?
- Erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter
För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Strukturerad
- Självgående
- Serviceinriktad
- Problemlösande
Vår kultur #weareacademicwork
* Vår kultur & våra värderingar
* Vår mission – We make people grow
* Instagram@academicwork
* Facebook
Dina förmåner
We reward ambition. Det betyder att i din roll som Staffing Service Assistant kommer du att utvecklas genom vårt utbildningsprogram Career Steps. Dina karriärvägar hos oss styr du själv och vi ger dig förutsättningarna.
ÖVRIG INFORMATION
* Start: September
* Omfattning: Deltid, 2-3 pass/vecka
* Arbetstider: 07:00-12:00 alternativt 13:00-17:00
* Placering: Malmö
Vår rekryteringsprocess
* Vi som driver rekryteringsprocessen: Frida Åstrand, Operations Team Manager samt Cecilia Bloch, Staffing Service Manager
* Sök tjänsten genom att klicka på Ansök via annan site nedan. Det första steget i rekryteringsprocessen är att genomföra två tester av Assessio. Det ena är en personlighetskartläggning som tar cirka 20 minuter att slutföra, det andra ett test som testar din kognitiva förmåga som tar 12 minuter att slutföra. Anledningen till att vi använder oss av tester är fö att säkerställa en solid och rättvis rekryteringsprocess med fokus på potentialen för den position vi anställer till.
* Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på frida.astrand@academicwork.se under kontorstid. Skriv annonstiteln i rubriken och kopiera gärna in länken till annonsen i ditt mail. För generella funderingar kring din ansökan/vår rekryteringsprocess finns vi ofta tillgängliga i chatten här på webben under vardagar så hör gärna av dig där!
INFORMATION OM FÖRETAGET
Academic Work är ett bemannings- och rekryteringsföretag som sedan starten 1998 har hjälpt över 130 000 young professionals världen över till jobb. Vi strävar efter att bygga en arbetsplats i absolut världsklass, målet är att ingen medarbetare på Academic Work ska vilja jobba någon annanstans. Vår kultur präglas av våra våra tre värderingar: Share Energy, Beat Yesterday och Show Heart. För tredje året i rad vann vi 2019 kategorin bästa service- och tjänsteföretag i Brilliants
tävling Powered by People. Academic Work har med andra ord högst medarbetarengagemang av alla företag i branschen!...kort
Nu ges möjlighet för dig att ta dig an rollen som Communication Specialist på ett stort globalt bolag. Läs mer nedan och ansök redan idag, då start är omgående!
OM TJÄNSTEN
Vi söker för v...
mer
Nu ges möjlighet för dig att ta dig an rollen som Communication Specialist på ett stort globalt bolag. Läs mer nedan och ansök redan idag, då start är omgående!
OM TJÄNSTEN
Vi söker för vår kunds räkning en Communication Specialist. Uppdraget är på heltid med start omgående och sträcker sig till mitten av oktober med möjlighet till förlängning.
I rollen som Communication Specialist samarbetar du nära med kommunikationschefen och andra interna intressenter (HR, säkerhet, Lean Transformation och hållbarhetsteam) för att leverera effektfull intern kommunikation i de nordiska länderna. Det primära målet är att påskynda genomförandet av strategin och förbättra den övergripande medarbetarupplevelsen. Som nyckelanvändare av interna kommunikationskanaler tar kommunikationsspecialisten även rollen som projektledare i det pågående intranätförnyelseprojektet. Du kommer att skapa och koordinera innehåll för interna kanaler baserat på innehållsplaner, samtidigt som du aktivt stödjer employer branding och kulturutvecklingsinitiativ tillsammans med HR-teamet. Dessutom innebär rollen medieövervakning och assistans till kommunikationschefen under kriskommunikationssituationer. Vidare kommer dina ansvarsområden att vara:
ARBETSUPPGIFTER
Arbetsuppgifter
* Projektledningsroll och designstöd i SharePoint-baserat intranätförnyelseprojekt
* Intern kommunikationskanalhantering och utveckling (Intranät, Viva Engage, Info TV)
* Skapa, koordinera och publicera innehåll för interna kommunikationskanaler
* Utföra employer branding och kulturutvecklingsinsatser tillsammans med HR
* Mediebevakning och kriskommunikation arbetar tillsammans med kommunikationschef
VI SÖKER DIG SOM
- Har kunskap om Sharepoint/intranätshantering (rollen innfattar redigering/skapa/utveckla ett Sharepoint-baserat intranät och kommunikationssajter)
- Har minst ett års relevant arbetslivserfarenhet sedan tidigare
- Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, i så väl tal som skrift, då det används i det dagliga arbetet
- Har förmåga att hantera och ta ägandeskap i egna projekt
Det är meriterande om du även:
- Har goda kunskaper i finska, i så väl tal som skrift
- Har erfarenhet av kriskommunikation
- Har kunskaper i Adobe Photoshop och Premiere Pro
För att trivas i rollen är du orädd och relationsskapande. Du har en utåtriktad attityd och har förmåga att engagera andra tillsammans med förmågan att effektivt samordna sig och förbli lugn under stundtals högt tempo och tidskänsliga situationer.
Övrig information:
- Start: Omgående
- Omfattning: Heltid, 40 h/v
- Uppdrag: Till mitten av oktober med chans till förlängning
- Placering: Kista
Vår rekryteringsprocess
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess....kort
Är du en person som är serviceminded ut i fingerspetsarna och har ett öga för detaljer? Då kan du vara personen vi söker! Med stort engagemang och ett prestigelöst tillvägagångssätt är du m...
mer
Är du en person som är serviceminded ut i fingerspetsarna och har ett öga för detaljer? Då kan du vara personen vi söker! Med stort engagemang och ett prestigelöst tillvägagångssätt är du med och bygger vidare på den goda Addnode Group kulturen och säkerställer att kontoret är representativt, hållbart och säkert. Ta chansen och sök redan idag - då vi tillämpar löpande urval.
OM TJÄNSTEN
Addnode Group förvärvar, driver och utvecklar kunskapsledande bolag som digitaliserar samhället. De skapar uthållig värdetillväxt genom att kontinuerligt förvärva nya bolag och aktivt stödja dotterbolagen för att driva organisk tillväxt. Till moderbolaget och huvudkontoret söker de nu deras nya Office Coordinator, en person som delar deras vision och vilja att vidareutveckla deras goda företagskultur samt vara en viktig bidragande kulturbärare.
Utöver att säkerställa att kontoret alltid är representativt, hållbart och säkert samt erbjuder en god arbetsmiljö för deras anställda ingår även att vara på plats på kontoret 8.00 till 17.00 för att ta emot besökare. Du kommer arbeta i ett nära samarbete med kontorets Office Manager där ni tillsammans ansvarar för receptionens bemanning under kontorstid. I rollen ingår följande ansvarsområden och tillhörande arbetsuppgifter; administration, facilitets- och fastighetshantering, IT- och tekniksupport, policy och efterlevnad samt övriga uppgifter. Du bör därför trivas i en roll med varierande arbetsuppgifter, högt som lågt, och ha många bollar i luften samtidigt.
VI SÖKER DIG SOM
- Har goda kunskaper i såväl svenska som engelska, i både tal och skrift
- Har goda kunskaper inom Office-paketet
- Har arbetslivserfarenhet inom service och administration
Det är meriterande om du har
- Erfarenhet från mötesplanering och skapande av event
- Erfarenhet från IT och användaradministration
För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Noggrann och strukturerad
- Lösningsorienterad och anpassningsbar
- Självgående och initiativtagande
I den här rekryteringsprocessen kommer vi lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper, skicka därför gärna med ett personligt brev där du kort beskriver ditt intresse för tjänsten och Addnode Group. På slutkandidaten kommer även en bakgrundskontroll genomföras.
Vår rekryteringsprocess
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.
INFORMATION OM FÖRETAGET
Addnode Group förvärvar, driver och utvecklar kunskapsledande bolag som digitaliserar samhället. Vi är en ledande global leverantör av programvaror och tjänster för design, konstruktion, produktdatainformation och fastighetsförvaltning. Vi stödjer även offentlig sektor med dokument- och ärendehanteringssystem. Genom att förvärva nya bolag och erbjuda våra dotterbolag en plattform att växa från, skapar vi uthållig värdetillväxt. Addnode Group har 2 700 medarbetare och består av ett 20-tal bolag med geografisk närvaro i 19 länder och fyra världsdelar. 2022 uppgick nettoomsättningen till 6,2 miljarder SEK. Addnode Groups B-aktie är noterad på Nasdaq Stockholm och ingår i segmentet Large Cap. För mer information, vänligen besök: www.addnodegroup.com....kort
Är du redo att vara banbrytande för framtidens luftlösningar i Norden? Nu finns möjligheten att leda LGs avdelning för försäljning av luftlösningar, där du kommer att vara i spetsen för att ...
mer
Är du redo att vara banbrytande för framtidens luftlösningar i Norden? Nu finns möjligheten att leda LGs avdelning för försäljning av luftlösningar, där du kommer att vara i spetsen för att etablera LG:s närvaro i regionen. Som ansvarig för försäljning av luftlösningar kommer du att vara i frontlinjen för att introducera LG:s toppmoderna värmeprodukter och luftprodukter på den nordiska marknaden och bana väg till framgång från A till Ö. Välkommen med din ansökan!
OM TJÄNSTEN
LG, "Life's Good".
Vi söker nu en Air Solutions Sales Leader till ledande LG Electronics. I rollen kommer man att ha en nyckelroll i att etablera LGs Air Solution-verksamhet i Norden, lägga grunden för den framtida framgången för LG:s produkter för värme- och luftlösningar i regionen och leda all Air Solutions-verksamhet från A till Ö.
Du kommer att ansvara för alla resultat av LG Nordics Air Solution-avdelning, marknadsstrategi och marknadsutveckling. Du kommer även att ansvara för att bygga deras go-to-market-strategi, etablera långsiktiga partnerskap, hantera försäljningsverksamheten och genomföra organisationens mål.
Vi söker dig som är en självgående entreprenör som är engagerad i att lyckas och leverera med hög professionalism och ägande i verksamheten.
Du erbjuds
- Möjligheten att få vara en del av ett stort internationellt bolag
- En spännande roll i en entreprenörsdriven miljö där det är högt i tak och där det finns stora möjligheter att ta eget ansvar
- Affärsresor inrikes och utrikes
ARBETSUPPGIFTER
Arbetsuppgifter
* Etablera och expandera LG:s luftlösningar och värmeprodukter på den nordiska marknaden.
* Driva försäljning av värmepumpar under 2024 och expandera till system för luftkonditionering och kylsystem.
* Utveckla och hantera kanalstrategi, smida partnerskap med nyckelintressenter.
* Genomföra marknadsanalys för att informera strategiska affärsbeslut.
* Öka försäljningsintäkter och marknadsandelar genom målinriktade initiativ.
VI SÖKER DIG SOM
- Talar och skriver obehindrat på engelska
- Har minst 2 års arbetslivserfarenhet av att arbeta med värmepumpar, hos en tillverkare, distributör eller installatör - gärna i en säljfokuserad roll
- Har arbetat i en ledarroll tidigare
- Har goda kunskaper i PowerPoint och Excel
Det är meriterande om du
- Talar koreanska eller ytterligare ett nordiskt språk
För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Strategisk
- Kommunikativ
- Analytisk
- Samarbetsförmåga
Vår rekryteringsprocess
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och LG Electronics önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess....kort
Tietoevry är engagerade, nyfikna och gillar att ha roligt på jobbet och samtidigt skapar en kultur där alla är inkluderande. Vi vill att du formar din egna framtid! Är detta ditt nästa steg inom...
mer
Tietoevry är engagerade, nyfikna och gillar att ha roligt på jobbet och samtidigt skapar en kultur där alla är inkluderande. Vi vill att du formar din egna framtid! Är detta ditt nästa steg inom Salesforce? Ansök idag!
OM TJÄNSTEN
Du ingår i ett team som designar, implementerar och stödjer alla Tietoevrys kunders Salesforce-relaterade tjänster. Teamet arbetar agilt och tvärfunktionellt där du samarbetar med erfarna Salesforce-proffs i leverans mot deras kunder. I rollen som Lead Solutions Consulant kommer du delta och bidra under hela implementeringsprocessen för leveranser inom Salesforce.
ARBETSUPPGIFTER
Arbetsuppgifter
* Bygga starka kundrelationer och trovärdighet som ledande konsult där du samverkar med affärs- och processägare för att positionera olika Salesforce-tjänster.
* Samarbeta nära med globala team för att utveckla förslag, presentationer, kontrakt och proaktivt rekommendera strategier för att växa Salesforce-verksamheten i befintliga och nya kundkonton.
* Arbeta med Account/Sales-team för att hantera införsäljningsprocessen med kunder där du tar ansvar genom hela processen för att avsluta affären
VI SÖKER DIG SOM
- Har en akademisk examen inom IT/teknik eller liknande.
- Har erfarenhet av att vara en del av ett projektteam för externa kunder i IT-projekt.
- Är entusiastisk, social och motiveras av teknisk utveckling och implementering.
- Har erfarenhet av Salesforce Sales och Service Cloud.
- Har kunskap om digitala plattformar och/eller erfarenhet av att arbeta med data, CRM eller projektarbete.
- Har gedigen kunskap om affärsprocesser inom försäljning, service
- Talar flytande svenska och engelska, både muntligt och skriftligt
För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Du är en lagspelare som kommunicerar väl med både kunder och kollegor.
- Förstå kunders affärsproblem och översätt dessa till specifika affärsbehov.
- Du tar egna initiativ och föreslå nya idéer till våra kunder.
- Tar ansvar och hantera kundfall självständigt
- Du är självständig, pålitlig och en bra problemlösare.
Vår rekryteringsprocess
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess....kort
Är du redo för nästa steg i din karriär inom logistik och transport? Vill du vara en del av ett motiverat team där din expertis får komma till sin rätt och där du får chansen att göra skilln...
mer
Är du redo för nästa steg i din karriär inom logistik och transport? Vill du vara en del av ett motiverat team där din expertis får komma till sin rätt och där du får chansen att göra skillnad. Då har du kommit rätt! Vi söker en engagerad och driven speditör till vår kund i centrala Göteborg.
OM TJÄNSTEN
Vår kund är i stor tillväxtfas och behöver nu dig för att nå nya höjder. De levererar hela transportkedjan och är stolta över att även kunna erbjuda kunderna tredjepartslogistik och lagerhållning. I rollen som speditör kommer du att ha en nyckelroll där du hanterar sjöimport och bilhantering, med inslag av flygimport/export inom Europa. Dina dagliga uppgifter inkluderar inköpshantering från rederier, flygbolag, co-loaders och åkerier. Dessutom förväntas du bidra till att säkerställa en hög kundnöjdhet samt vara en del av ett samspelt team som driver logistikkedjan framåt.
Du erbjuds
- En dynamisk arbetsmiljö i centrala Göteborg
- Möjlighet att arbeta i ett högt tempo med varierande arbetsuppgifter
- En stöttande och inkluderande arbetskultur med härliga kollegor
- Utvecklingsmöjligheter och möjlighet att växa i rollen
ARBETSUPPGIFTER
Arbetsuppgifter
* Inköpshantering från rederier, flygbolag, co-loaders & åkerier
* Hantering av sjöimport med inslag av bilimport/export inom Europa
* Säkerställa en hög kundnöjdhet & driva logistikkedjan framåt
* Arbeta med samtliga transportsätt, inklusive sjötransport, flygtransport och vägtransport
* Stödja vid flygimport/export
VI SÖKER DIG SOM
* Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska då detta används i det dagliga arbetet
* Har erfarenhet av liknande roll & arbetsuppgifter sedan tidigare
Det är meriterande om du
- Har erfarenhet av sjöimport
- Innehar en högskole/universitetsexamen inom området alternativt YH
Erfarenhet är av vikt, men vi anser att dina personliga egenskaper är ännu viktigare och kommer därför lägga stor vikt vid personlig matchning.
För att lyckas i rollen ser vi att du är proaktiv och brinner för att skapa kundnöjdhet. Som person är du engagerad och en lagspelare för ditt team samt kollegor världen över. Du är noggrann, strukturerad och en problemlösare som ser till helheten.
Vår rekryteringsprocess
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess....kort
Nu öppnas en möjlighet upp för dig som vill starta (eller fortsätta) din karriär inom Teknisk first line support. Du behöver inte nödvändigtvis komma från en teknisk bakgrund utan det absolut...
mer
Nu öppnas en möjlighet upp för dig som vill starta (eller fortsätta) din karriär inom Teknisk first line support. Du behöver inte nödvändigtvis komma från en teknisk bakgrund utan det absolut viktigaste här är intresset för att arbeta serviceinriktat samt din vilja att lära!
OM TJÄNSTEN
Välkommen in I rollen som supporttekniker på ett av Linköpings främsta bolag. Här kommer du ha varierande arbetsuppgifter där din roll innebär att ge förstklassig service. Du kommer arbeta med teknisk support, primärt i en Windowsmiljö och inom den klassiska första linjen på en servicedesk. Här tar du emot samtal, löser ärenden och dokumenterar i detalj.
Du kommer arbeta i en liten, tight grupp med stöttning av dina kollegor. Många av kollegorna kommer tidigare från andra typer av serviceinriktade yrken och har lärt sig den tekniska biten på plats. Vi värdesätter därav framför allt dina personliga egenskaper i detta urval. För att trivas bör du tycka om att få ta mycket personligt ansvar. Du är kommunikativ och gillar att ge förstklassig service med kunden i fokus. Med en positiv attityd antar du, och löser, de problem och utmaningar som du stöter på i rollen.
Du erbjuds
En varierad roll där möjligheterna att växa och utvecklas individuellt är stora. Här kommer du bli välkomnad av ett öppet klimat med en trygg upplärning i starten, för att du ska få rätt förutsättningar direkt. Med ett etablerat bolag i ryggen öppnas dessutom många dörrar för att ta fortsatta kliv i karriären!
VI SÖKER DIG SOM
- Har en avklarad gymnasieutbildning
- Har en vilja att arbeta med service mot tekniska problem
- Har mycket goda kunskaper i Engelska och Svenska, både i tal och skrift, då det dagliga arbetet sker på båda språk
- Har svenskt medborgarskap, detta då tjänsten är placerad i säkerhetsklass och kräver en godkänd säkerhetsprövning utifrån 3 kap 1§ i Säkerhetsskyddslagen. Läs mer om vad en säkerhetsprövning innebär här
Det är meriterande om du har
- Kunskap i Windows 10 -
Kunskap kan erhållas genom utbildning, erfarenhet eller att vara självlärd.
För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Självgående
- Serviceinriktad
- Affärsinriktad
Vår rekryteringsprocess
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess....kort
Har du egen bil och B-körkort och söker ett heltids-/deltidsjobb? Vi anställer chaufförer för matleveranser i Örnsköldsvik. Om du är intresserad så skicka din ansökan redan idag. Som bud kom...
mer
Har du egen bil och B-körkort och söker ett heltids-/deltidsjobb? Vi anställer chaufförer för matleveranser i Örnsköldsvik. Om du är intresserad så skicka din ansökan redan idag. Som bud kommer du att ansvara för att leverera mat från restauranger till kunder
och du får garanterad ersättning per timme.
------------------------
Do you have your own car and a B driver's license and are looking for a full time/part time job? We are hiring drivers for food deliveries in Örnsköldsvik. If you are interested then send your application today. As a courier, you will be responsible for delivering food from restaurants to customers and you will have guaranteed compensation per hour.
Task:
Must have a smartphone
Accept maximum orders on the app, received from restaurants, and deliver to the customers.
Cannot deny any order on the app if it is shown.
Qualifications:
Driver's license for a passenger car (minimum B driver's license).
Good driving habits and the ability to drive vehicles in a safe and responsible manner.
Ability to navigate and plan routes.
If you are interested and want to be our team member then please send your application at:
Skicka ansökan till: am365.norra@gmail.com eller ring 0766498520
riders.u@am365group.se
Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.
Huddinge är en växande Stockholmskommun med närhet till både stad och natur. Som medarbetare hos oss är du en viktig samhällsbyggare. Tillsammans skapar vi ett hållbart samhälle för alla som ...
mer
Huddinge är en växande Stockholmskommun med närhet till både stad och natur. Som medarbetare hos oss är du en viktig samhällsbyggare. Tillsammans skapar vi ett hållbart samhälle för alla som bor, besöker och arbetar i Huddinge.
Om arbetsplatsen
Bemanningscenter är en kommunal verksamhet och har ansvar för Huddinge kommuns vikariehantering inom egen regi. Vårt uppdrag är att bemanna och rekrytera timvikarier till olika verksamheter inom funktionshinderomsorgen och äldreomsorgen vid korttidsfrånvaro som sjukdom, semester eller utbildning.
Vi söker just nu timvikarier inför vår och sommar. Våra behov varierar periodvis, men vi rekryterar kontinuerligt nya timvikarier som kan introduceras när det behövs på våra verksamheter, så tveka inte med att skicka in din ansökan redan nu!
Våra hemtjänstenheter är spridda över hela Huddinge, med kontor i Flemingsberg, Vårby, Segeltorp, Stuvsta, samt centrala Huddinge. För att veta vilken eller vilka verksamheter du är intresserad av att arbeta i, kommer du att svara på frågor i din ansökan.
-
Arbetsuppgifter
Vill du tillsammans med oss göra skillnad när det behövs som mest? Som anställd i Huddinge kommun får du ett viktigt och meningsfullt arbete som påverkar andra människors vardag.
Arbetsuppgifterna innefattar att tillgodose våra brukares individuella behov av vård, omsorg, och aktiviteter. Du behandlar de brukare med respekt med fokus på att få dem att känna sig trygga och delaktiga i sin vård.
Arbetsrutinerna kan variera mellan arbetsplatser, men gemensamt för alla våra verksamheter är att vi har brukaren i fokus.
Din profil
För att vara aktuell för arbete behöver du kunna vara tillgänglig minst tre dagar i veckan. Vi har verksamheter som är öppna alla årets dagar. Därför behöver du kunna arbeta varierande arbetstider som kan förekomma dag och kväll, både vardagar och helger. Eftersom du arbetar på olika tider på dygnet ställs särskilt höga krav på flexibilitet. Du behöver kunna vara tillgänglig med kort varsel.
Du som söker tjänsten har B körkort och/eller kan cykla samt erfarenhet av arbete inom äldreomsorgen. Det är särskilt meriterande om du är utbildad undersköterska och har erfarenhet inom hemtjänst.
Vi ser gärna att du är tillgänglig omgående, samt att du även är intresserad av att arbeta under semesterperioden juni-augusti 2024 och kan gå på schema minst 4 sammanhängande veckor.
Inom hemtjänsten har våra verksamheter behov av kvinnlig personal, detta med hänsyn till brukarnas behov av självbestämmande och kroppslig integritet.
Du behöver vara trygg i dig själv och bekväm med att arbeta med personer som är i stort behov av kontinuitet, struktur och omvårdnad. Särskild vikt läggs på bemötande, människosyn och empati.
Du ska behärska svenska språket väl i tal och skrift. God datavana krävs då dokumentationen görs digitalt.
Låter det här som ett jobb för dig? Sök tjänsten direkt då vi tillsätter löpande.
Vi kommer att begära ett utdrag ur Polisens belastningsregister så ansök gärna det i samband med att du söker tjänsten. Utdraget heter Kontroll av egna uppgifter. Du kan hämta hem det från polisens hemsida:
https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/kontrollera-dina-uppgifter-i-belastningsregistret/
För att kvalitetssäkra vår rekryteringsprocess ber vi dig att skicka in ansökan via denna annons, och inte via e-post, telefon eller post.
Vid frågor om den utannonserade tjänsten kontakta
bemanningscenter.rekryteringen@huddinge.se
Facklig kontaktperson
För facklig kontaktperson för tjänsten se http://www.huddinge.se/kontaktpersonerfack
Vi undanber oss alla erbjudanden om annonsering och rekryteringshjälp i samband med denna annons....kort
Vill du göra skillnad i personers vardag och ha ett flexibelt arbete? Varmt välkommen med din ansökan!
Vi söker nu sommarvikarier till våra verksamheter bostad med särskild service, personlig a...
mer
Vill du göra skillnad i personers vardag och ha ett flexibelt arbete? Varmt välkommen med din ansökan!
Vi söker nu sommarvikarier till våra verksamheter bostad med särskild service, personlig assistans, daglig verksamhet, korttidsboende, vård och omsorgsboende, hemtjänst.
Vill du läsa mer om våra olika verksamheter, läs här: https://www.kungsbacka.se/timvikarie
Som sommarvikarie erbjuds du en spännande arbetsmöjlighet med variation på någon av våra enheter. Där du får chansen att arbeta på ett fast schema under semesterperioden.
Sommarjobbet ger dig möjlighet till personlig utveckling där du får lära känna många människor och livssituationer som du kanske inte skulle gjort annars. Det ger dig upplevelser och minnen för livet. Som timvikarie på Kungsbacka Kommun tillhör du vår enhet Vikariecenter.
Din profil
Vi söker dig som:
- har fyllt 18 år eller fyller 18 år innan 30 juni 2024.
- uttrycker dig väl på svenska i tal och skrift, då det krävs i det dagliga arbetet
- har god datorvana och kan hantera olika system
Det är meriterande om du:
- har erfarenhet eller utbildning från områden du söker inom
- har B-körkort
- kan arbeta minst fyra sammanhängande veckor i sommar
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.
Om Vikariecenter
Vikariecenter tillhandahåller timvikarier för att täcka de vakanser som uppstår när ordinarie personal är korttidsfrånvarande, vid till exempel sjukdom eller vård av barn. Vikariecenter ansvarar för rekrytering och bemanning av timvikarier inom personlig assistans, daglig verksamhet, hemsjukvård, hemtjänst, vård- och omsorgsboende, boende med särskild service och måltid.
Vårt erbjudande och övrig information
Vi erbjuder timanställning med start enligt överenskommelse.
Som timvikarie på Vikariecenter kommer du:
- få en digital introduktionsutbildning inför din start hos oss
- gå bredvid ordinarie personal innan du börjar att arbeta själv
- ha flexibla arbetstider och även få möjlighet till erfarenheter från olika arbetsplatser samt knyta värdefulla kontakter
Intresserad?
Vad roligt! Urval och intervjuer sker löpande, så varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Före erbjudande om anställning ska ett godtagbart utdrag ur polisens belastningsregister uppvisas. Förbered dig snarast genom att beställa utdrag ur belastningsregistret. Observera att det finns tre olika belastningsutdrag, beroende på vilken verksamhet du vill arbeta i.
För dig vill arbeta i hemtjänst eller på vård- och omsorgsboende beställ detta: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/kontrollera-dina-uppgifter-i-belastningsregistret/ Detta kuvert ska vara oöppnat när det visas för rekryterare.
Vill du arbeta inom boende med särskild service, daglig verksamhet eller personlig assistans beställ detta: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/
Vill du arbeta inom måltid beställ detta: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/skola-eller-forskola/
Från och med 1 juli 2023 är undersköterska en skyddad yrkestitel.
Vid anställning som undersköterska behöver du därför uppvisa ett bevis från Socialstyrelsen för att få använda titeln undersköterska.
Ansök gärna redan nu om du inte redan har.
https://legitimation.socialstyrelsen.se/skyddad-yrkestitel-for-underskoterska/utbildad-i-sverige/
I din ansökan ska du endast bifoga ditt CV och tillsammans med det kommer du besvara ett antal frågor som blir en del i vår urvalsbedömning.
Inför rekryteringsarbetet har Kungsbacka kommun noggrant tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter eller liknande....kort
Vad roligt att du är intresserad av att jobba hos oss! Då värderar du förmodligen, precis som vi, ett jobb som är viktigt på riktigt. Här på Kalmar kommun arbetar vi tillsammans för att hela ...
mer
Vad roligt att du är intresserad av att jobba hos oss! Då värderar du förmodligen, precis som vi, ett jobb som är viktigt på riktigt. Här på Kalmar kommun arbetar vi tillsammans för att hela tiden göra Kalmar ännu bättre - för alla som lever sina liv här, driver företag eller besöker vår fina kommun. Kalmar kommun har en äldreomsorg i nationell framkant. Kalmar kommun ska vara drivande när det gäller nya idéer, samverkan och ständigt förbättringsarbete med omsorgstagarna i centrum. Tillsammans gör vi Kalmars vård och omsorg ännu bättre dygnet runt.
Välkommen till oss!
ARBETSUPPGIFTER
Vi söker dig som vill ha ett utvecklande arbete som gör skillnad för våra medarbetare inom vård- och omsorg i Kalmar kommun.
Som systemförvaltare är du kontaktytan mot verksamheten och dess användare. Du arbetar verksamhetsnära och ansvarar för bland annat behörighetsadministration, användarstöd och utbildning då systemstöden är en väldigt viktig del av omsorgsarbetet. Vidare ser du också till att informationen når ut i verksamheten, du leder möten och genomför internutbildningar. Tillsammans med verksamheten säkerställer du att systemen är användbara och stödjer dess behov för att skapa kvalité vilket kräver stor lyhördhet men också pedagogisk ledning. Du agerar kontaktperson gentemot våra externa leverantörer och planerar samt verifierar uppgraderingar av systemen. Du bevakar att vi följer lagar, regler och riktlinjer. I tjänsten ingår löpande dokumentation av bland annat processbeskrivningar, rutiner, guider och manualer. En del i ditt uppdrag är också att arbeta med implementeringar av välfärdteknik, digitala arbetssätt och delta i verksamhetsnära projekt.
En annan viktig arbetsuppgift är framtagande av förvaltningsplanen tillsammans med verksamheten utifrån samverkansmodellen i Kalmar kommun. Aktiviteterna i förvaltningsplanen grundar sig i att du löpande fångar du upp problem och nya behov, som du sedan omformulerar till krav på systemen ur ett verksamhetsperspektiv i ett nära samarbete med systemförvaltare både på Omsorgsförvaltningen och Socialförvaltningen.
KVALIFIKATIONER
Du som söker har som lägst en gymnasial utbildning, har du utbildning inom vård och omsorg eller IT/välfärdsteknik är det meriterande. Du har gärna kunskaper i kommunal verksamhet, samt offentlighets och sekretesslagen. Du är van att arbeta i olika digitala administrativa system och du har ett öga för förbättrande arbetssätt och rutiner. Du har förmåga att se till helheten i en arbetsprocess och har lätt för att samla in och förstå olika behov. Har du dessutom dokumenterad erfarenhet av att arbeta som systemförvaltare inom området är det meriterande.
Som person är du nytänkande, kreativ och innovativ. Det är viktigt att du har en god analytisk förmåga och ett väl utvecklat processtänk. För att nå framgång krävs det att du har en god kommunikativ förmåga då du har många interna och externa kontakter i alla nivåer inom verksamheten och kommer även hålla i möten och utbildningar. Tjänsten ställer krav på att du kan arbeta självständigt i olika projekt och agera utifrån uppdrag/beställningar och projektplaner. Du har lätt för att kommunicera i tal och skrift, både i svenska och engelska. Som person är du kommunikativ, social och har lätt för att arbeta tillsammans med kollegor. Stor vikt kommer att läggas vid dina personliga kompetenser.
Tjänsten kräver B-körkort.
För att kunna komma i fråga för en anställning ska utdrag ur polisens belastningsregister uppvisas. På polisen hemsida https://polisen.se/ väljer du registerutdrag för arbete med barn med funktionsnedsättning, blankettnummer 442-9.
Rekrytering sker löpande....kort
Ögonkliniken, Länssjukhuset Ryhov, Jönköping
Drivs du av passionen för att leda och utveckla i en dynamisk vårdmiljö? Vill du vara en del av en ögonklinik som strävar efter att ligga i fra...
mer
Ögonkliniken, Länssjukhuset Ryhov, Jönköping
Drivs du av passionen för att leda och utveckla i en dynamisk vårdmiljö? Vill du vara en del av en ögonklinik som strävar efter att ligga i framkant vad gäller ögonsjukvård? Då är detta din chans att bli vår nästa administrativa enhetschef. Ta ledningen i att forma framtidens ögonsjukvård och bli en del av vårt dedikerade team idag!
Rollen som administrativ enhetschef
Vi söker en driven administrativ enhetschef till ögonkliniken, Länssjukhuset Ryhov i Jönköping. Som chef kommer du leda, utveckla och fördela arbetet tillsammans med medarbetarna. Du kommer ha personalansvar för den vårdadministrativa gruppen som består av cirka 15 medarbetare. Dina kunskaper inom det administrativa arbetet och vårat regelverk är grundpelare för gruppen. Att kreativt lösa problem och verka för patienten, arbetsgruppen och alla våra intressenter är av central betydelse. En del vårdadministrativa arbetsuppgifter ingår också i tjänsten. Som administrativ enhetschef är du också en medlem i ögonklinikens ledningsgrupp där du bidrar till effektiv ledning och styrning av kliniken.
Din blivande arbetsplats
Din arbetsplats hos oss är en av de ledande ögonklinikerna i Region Jönköpings län. Vi är engagerade i att leverera högkvalitativ ögonsjukvård och utför allt från vanliga besök till komplexa ingrepp. Vi sätter värde på medicinska framgångar och ger dig möjligheten att vara delaktig i utvecklingen av vår verksamhet.
Läs mer om ögonkliniken som arbetsplats
Ögonkliniken på Länssjukhuset Ryhov som arbetsplats, Region Jönköpings län (rjl.se) (https://rjl.se/jobb-och-karriar/arbetsplatser-i-region-jonkopings-lan/sjukhus-som-arbetsplats/arbetsplatser-pa-lanssjukhuset-ryhov/ogonkliniken-som-arbetsplats/)
Din profil
Vi söker dig som är utbildad vårdadministratör. Har du processledarutbildning eller erfarenhet av processledning ser vi det som meriterande. Vi ser det även positivt på tidigare ledarerfarenhet.
Du som chef och ledare har förmågan att lyssna och lära för att leda och stödja medarbetarna på ett framgångsrikt sätt. Att ta tillvara medarbetarnas olika personligheter och kompetenser i arbetet med att utveckla och förbättra verksamheten för patienternas bästa och utifrån verksamhetens mål. Du har förmåga att hantera flera uppgifter och prioritera i en hektisk miljö. Du förstår din roll, men kan också se till hela verksamhetens bästa i agerande och beslut. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.
Vårt erbjudande till dig
Vi är en klinik under omstöpning, vi verkar för framtiden med målet att inte ha köer inom två år. Genom processarbete och ständiga förbättringar når vi våra mål.
Som medarbetare hos oss inom Region Jönköpings län får du tillgång till våra anställningsförmåner. En del av dem ökar din grundtrygghet, andra sätter lite guldkant på vardagen. Läs mer om våra förmåner här: Förmåner (http://www.rjl.se/jobb-och-karriar/Jobba-hos-oss/Formaner/)
Har du frågor om tjänsten?
Vill du veta mer kring tjänsten är du välkommen att kontakta verksamhetschef Dan Drobin, 076-10 54 761.
Vi tar gärna emot samtal från dig som är intresserad av jobbet men tackar nej till dig som säljer annonser och rekryteringstjänster.
Vår rekryteringsprocess
Sista ansökningsdag är den 21 april 2024. Urval kan komma att ske löpande och intervjuer planeras att ske den 23 april, 24 april, 26 april samt den 8 maj.
I denna rekrytering använder vi oss av testverktyg som komplement. Här kan du läsa mer om hur vi använder vi oss av personlighets- och färdighetstester i rekryteringsprocessen. https://rjl.se/jobb-och-karriar/Lediga-jobb/tester/ (https://rjl.se/jobb-och-karriar/Lediga-jobb/tester/)
Vi ser fram emot att välkomna dig till vårt team och vara en del av din fortsatta professionella utveckling inom ögonsjukvård. Välkommen att ansöka!
Läs mer om Region Jönköpings läns rekryteringsprocess på vår hemsida: https://rjl.se/jobb-och-karriar/Lediga-jobb/Var-rekryteringsprocess/
Bli en av oss!
...kort
Gillar du att möta människor och ha ett arbete där du verkligen gör skillnad? Jobba hos oss i sommar!
Till butiken i Storfors söker vi nu dig som vill ge våra kunder bästa tänkbara servi...
mer
Gillar du att möta människor och ha ett arbete där du verkligen gör skillnad? Jobba hos oss i sommar!
Till butiken i Storfors söker vi nu dig som vill ge våra kunder bästa tänkbara service. Anställningen sträcker sig över sommarmånaderna och tjänsten är på ca 10 timmar i veckan.
Vad du kommer att göra
Som försäljare hos oss är du Systembolagets ansikte utåt. Arbetet i butik är omväxlande och under en arbetsdag möter du kunder, sitter i kassan, arbetar på lagret och plockar upp varor på våra hyllor. Stark teamkänsla, högt tempo och trevliga möten kännetecknar arbetet hos oss. Vi lär av varandra och genom utveckling skapar vi resultat tillsammans. Det är i mötet med kunden som vi blir Systembolaget.
Vi söker dig som
• har god social förmåga och förstår hur du kan bidra till ett bra kundmöte.
• gillar att samarbeta och vill bidra till att vi når våra gemensamma mål.
• har åldern inne (fyllt 20 år) för att kunna möta kunderna som får handla hos oss.
• kan arbeta varierande arbetstider där både morgonpass och kvällspass förekommer i juni, juli och augusti.
Det är meriterande om du har erfarenhet av arbete i ett serviceyrke.
Vi möter många olika människor i våra butiker och vårt mål är att spegla samhället. Vi arbetar aktivt för mångfald och likabehandling och välkomnar medarbetare med olika erfarenheter, bakgrunder och kompetenser. Talar du fler språk än svenska, är det en tillgång.
I urvalet lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper.
Du utvecklas tillsammans med oss
Systembolaget utvecklas ständigt och det kommer du också att göra. I ditt arbete kommer du lära dig receptet på vårt imponerande kundmöte, mer om mat och dryck och hur du bidrar till kraften i 6000 medarbetare. Du hjälper oss att utvecklas som företag. Dina erfarenheter från att arbeta hos oss har du med dig hela livet, oavsett var du är i arbetslivet.
Vad vi står för och hur vi arbetar
Systembolaget finns till för alla i Sverige – även de som inte handlar hos oss. Vi vill upplevas omtänksamma, kunniga och inspirerande i allt vi gör. Våra värderingar hjälper oss att lyckas med Systembolagets viktiga uppdrag att göra skillnad för människor och miljö.
Kontakt
Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta Christel Kristoffersson, butikschef, på telefonnummer: 072-070 78 58.
Känns rollen rätt för dig
Varmt välkommen att skicka in din ansökan så snart som möjligt, senast den 2024-04-12, och flitiga som vi är så jobbar vi löpande med vår rekryteringsprocess. Det betyder att tjänsten kan bli tillsatt redan imorgon, så tveka inte att söka redan idag!
I ansökningsformuläret laddar du upp din ansökan och svarar på ett antal frågor som ligger till grund för det första urvalet vi gör. Webbaserade tester är en del av rekryteringsprocessen i nästa steg. Vi gör urval och intervjuer löpande.
Välkommen att arbeta hos oss på Systembolaget, ett av Sveriges starkaste varumärken som med omtanke ger service i världsklass!
-------
Systembolaget finns till för alla i Sverige för att bidra till bättre folkhälsa genom att begränsa alkoholens skador. Vi bidrar med kunskap och oberoende rådgivning om mat och dryck och hur alkohol påverkar hälsan. På så vis vill vi inspirera till medvetna dryckesval och ett hälsosammare förhållningssätt till alkohol där varken människor eller miljön tar skada. Läs mer om oss på omsystembolaget.se. ...kort
Region Västerbotten arbetar för att god hälsa och hållbar utveckling ska stärka varandra. Vi tar ansvar för en jämlik välfärd och för att forskning och innovation ger resultat.
Inom hälso-...
mer
Region Västerbotten arbetar för att god hälsa och hållbar utveckling ska stärka varandra. Vi tar ansvar för en jämlik välfärd och för att forskning och innovation ger resultat.
Inom hälso- och sjukvårdsförvaltningen samlas primärvård, tandvård och sjukhusvård i en gemensam förvaltning och organiseras i läns- och närsjukvårdsområden. I närsjukvårdsområde Skellefteå ingår Akuten, Medicinsk och Geriatrisk klink, Rehabcentrum, Psykiatriska kliniken, 1177 samt primärvården i Skellefteå och Norsjö. Tillsammans ska dessa verka för en god och nära vård.
Psykiatriska kliniken, som består av ca 270 medarbetare, bedriver såväl öppen- som slutenvård, samt psykiatrisk tvångsvård. Öppenvården består av en Jour- och bedömningsenhet, där ätstörningsverksamhet ingår, två vuxenmottagningar med målgrupp 26 år och uppåt, mottagningen Unga vuxna med målgrupp 18-25 år, samt medicinsk enhet, MBT-team och Äldre team. Slutenvården består av två akutpsykiatriska vårdavdelningar, samt en beroendeavdelning med tillhörande tillnyktringsenhet. Till beroendevården hör även öppenvårdsmottagning, LARO-mottagning samt ett dubbeldiagnosteam.
V söker nu expeditionsbiträde för sommarvikariat till vår Jour- och bedömningsenhet.
ARBETSUPPGIFTER
Som expeditionsbiträde hos oss ger du viktig service och möjliggör insatser som påverkar många.
Arbetet består bland annat av arbete i informationen där du tar emot patienter och svarar i telefon. I arbetet ingår även posthantering, scanning av dokument m.m.
KVALIFIKATIONER
Vi söker dig som är intresserad av att jobba med människor. Då arbetet innebär kontakt med både patienter och medarbetare ställs stora krav på att du är serviceinriktad och har ett gott bemötande. Du bör ha bra organisationsförmåga och vara stresstålig samt ha förmåga att arbeta självständigt men även i grupp. Datavana är ett krav. Tidigare erfarenhet av administrativt arbete är meriterande.
Tillträde efter överenskommelse
ÖVRIGT
Läs mer om våra förmåner för dig som jobbar med oss på webbsidan
https://www.regionvasterbotten.se/nar-du-jobbar-hos-oss/att-vara-medarbetare
Vi strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka och välkomnar därför sökande med olika bakgrund.
Till följd av lagen om lämplighetskontroll skall utdrag ur polisens belastningsregister uppvisas vid anställningserbjudande.
Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.
Om du har skyddad identitet och vill ansöka så kontaktar du rekryterande chef och skickar sedan in dina ansökningshandlingar via post....kort