IMPRESSIVE RELATIONS SWEDEN AB
Nacka
MÖTESBOKNING B2B
Drivs du av att bygga relationer och skapa affärschanser? Som Mötesbokarefår du möjligheten att påverka företagets tillväxt genom att öppna dörrar till värdefulla affärsmöten. Ta chansen att utveckla din försäljningskompetens, påverka din inkomst och vara en nyckelspelare i affärsutveckling – allt genom konsten att boka möten.
DIN ROLL INNEBÄR:
Prospektering & behandling av kundbas
Driva din försäljning mot din & teametsbudget.
Jobba tätt ihop med drivna & engagerade kollegor.
VI SÖKER DIG SOM:
Har 1-3 års erfarenhet inom Försäljning.
Vill påverka din egen framtid och ta ansvar för din lön.
Besitter god social kompetens och kan hantera invändningar.
Är ansvarstagande och karriärsdriven.
VI ERBJUDER DIG:
Generös Fastlön + Provision.
Heltid: MÃ¥n - Fre kl.08-17
Personlig och professionell utveckling genom olika utbildningar.
Karriärsmöjligheter inom bolaget.
IMPRESSIVE RELATIONS
Vi är ett etablerat Sälj- och Bemanningsföretag, grundat år 2012. Vi jobbar idag med flera stora aktörer över hela Norden, inom branscherna Bank & Finans, IT, Solenergi m.m.
Impressive ser starkt på personlig utveckling och erbjuder kontinuerliga säljutbildningar. Vi ger våra medarbetare möjligheten oavsett tidigare erfarenhet att växa inom företaget. Här får du som medarbetare själv bestämma hur långt du vill nå. Vi jobbar alltid i starka team och skapar roliga arbetsdagar tillsammans.
Impressive Relations utmärker sig på marknaden genom att göra ett bra jobb med goda resultat. Vi tror på att en stadig tillväxt och pålitliga relationer är nyckeln till framgång. De affärsområden vi jobbar inom: Event, Bemanning och Försäljning ger möjligheten till alla våra medarbetare att ha en trygg grund med olika valmöjligheter inom företaget.
Välkommen med din ansökan! Vi genomför löpande urval och kan tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag. Tveka därför inte, skicka in din ansökan redan idag!
...kortMh Enterprises AB
Österåker
Vill du bli en del av ett vinnande team som motiverar, utmanar och lyfter varandra? Då har du hittat rätt!
Våra uppdragsgivare är stora och välkända varumärken som du förmedlar genom face2face försäljning. Du ansvarar över att ditt eget försäljningsmål uppnås där du också får kontinuerligt stöd av teamledare och kollegor för att nå framgång.
Mh Enterprises erbjuder:
- En attraktiv lönemodell
- Motiverande tävlingar i form av utlandsresor, det senaste inom tekniken m.m
- Stora utvecklingsmöjligheter inom vårt snabbt växande företag
- Kontinuerlig utbildning inom kundbemötande, försäljningsteknik och personlig utveckling
- Roliga event och en härlig företagskultur med glädje och energi
Mh Enterprises söker dig som:
- Är tävlings- och resultatinriktad
- Har goda kommunikativa egenskaper
- Trivs med att arbeta med ett högt tempo
- Har lätt för att uttrycka dig genom det svenska språket
Vi erbjuder en gedigen utbildning inom försäljning som följs upp i flera steg. Våra coacher finns dagligen här för att hjälpa dig utvecklas och nå dina mål. Tidigare erfarenhet från försäljning är därför inget krav!
Om Mh Enterprises:
Mh Enterprises är ett banbrytande företag med nya idéer och koncept. Vi finns i stora delar av landet och består idag av ca 110 duktiga medarbetare. Våra samarbetspartners är stora och välkända varumärken som alltid kan förvänta sig en hög kvalité och service från oss.
Kreativitet, kvalité och passion för service och försäljning är grunderna till vår framgång.
Mh Enterprises är ett tillväxtföretag som är ett självklart val för dig som har höga ambitioner och vill ha möjligheten till karriär.
Tjänsten är en heltidstjänst och arbetsorten är Stockholm. Du utgår från vårt kontor i Stockholm.
Intervjuer sker löpande så skicka in din ansökan redan idag!
Ansökan tas emot via e-post till: felix@mhenterprises.se
Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.
...kortSommarvikarier som Personliga Assistenter, Borlänge.
Omtanken Assistans i Norden AB
Borlänge
Vi på Omtanken Assistans vill erbjuda en bra personlig assistans som präglas av glädje och familjekänsla. Där har du som vår sommarvikarier en mycket viktig funktion.
Om tjänsten
Hos våra kunder förkommer både dygnsjobb, dagtid, kvällar och vakna nätter samt helg
Vi ser helst att du har körkort och bil. Dels för att vissa kunder har egen bil men också för att du ska kunna ta dig till arbetet. Vissa kunder bor så du kan åka kollektivt till arbetet.
Skriv gärna i din ansökan om du har körkort eller ej så vi vet hur vi kan matcha dig.
Ett plus om du har någon form av erfarenhet kring personlig assistans och ser möjligheterna att hjälpa andra personer till en bra vardag
Om assistansyrket
Varje dag gör våra personliga
assistenter hjälteinsatser för att hjälpa andra utsatta människor – personer
som inte klarar allt i vardagen på egen hand.
De flesta assistenterna trivs och
är stolta över sitt arbete. Den tacksamhet som kommer från kunderna och deras
anhöriga betyder mycket.
Vi på Omtanken vill gå längre för
att höja statusen på assistansyrket genom att …
… verkligen se och uppmärksamma varje assistents egna
inspel om verksamheten.
… erbjuda utbildning som utvecklar
deras yrkeskompetens inom ramen för Omtanken Akademi.
Nu kan du bli en av oss.
Om Omtanken Assistans
Omtanken Assistans ett utarbetat
koncept för personlig assistans som bygger på familjekänsla, trygghet och
glädje. Ett koncept som fungerat bra sedan LSS-reformen kom 1994 och då
Omtanken bildades. Här är nyckelfaktorer för Omtankens koncept:
* Omtanke med familjekänsla
* Trygghet
* Skratt och glädje
* Lyssna, fika och samtala
...kortKurera Omsorg söker mogna assistenter till man i Lund
Kurera Assistans AB
Lund
Mh Enterprises AB
Vallentuna
Vill du bli en del av ett vinnande team som motiverar, utmanar och lyfter varandra? Då har du hittat rätt!
Våra uppdragsgivare är stora och välkända varumärken som du förmedlar genom face2face försäljning. Du ansvarar över att ditt eget försäljningsmål uppnås där du också får kontinuerligt stöd av teamledare och kollegor för att nå framgång.
Mh Enterprises erbjuder:
- En attraktiv lönemodell
- Motiverande tävlingar i form av utlandsresor, det senaste inom tekniken m.m
- Stora utvecklingsmöjligheter inom vårt snabbt växande företag
- Kontinuerlig utbildning inom kundbemötande, försäljningsteknik och personlig utveckling
- Roliga event och en härlig företagskultur med glädje och energi
Mh Enterprises söker dig som:
- Är tävlings- och resultatinriktad
- Har goda kommunikativa egenskaper
- Trivs med att arbeta med ett högt tempo
- Har lätt för att uttrycka dig genom det svenska språket
Vi erbjuder en gedigen utbildning inom försäljning som följs upp i flera steg. Våra coacher finns dagligen här för att hjälpa dig utvecklas och nå dina mål. Tidigare erfarenhet från försäljning är därför inget krav!
Om Mh Enterprises:
Mh Enterprises är ett banbrytande företag med nya idéer och koncept. Vi finns i stora delar av landet och består idag av ca 110 duktiga medarbetare. Våra samarbetspartners är stora och välkända varumärken som alltid kan förvänta sig en hög kvalité och service från oss.
Kreativitet, kvalité och passion för service och försäljning är grunderna till vår framgång.
Mh Enterprises är ett tillväxtföretag som är ett självklart val för dig som har höga ambitioner och vill ha möjligheten till karriär.
Tjänsten är en heltidstjänst och arbetsorten är Stockholm. Du utgår från vårt kontor i Stockholm.
Intervjuer sker löpande så skicka in din ansökan redan idag!
Ansökan tas emot via e-post till: felix@mhenterprises.se
Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.
...kortSystemspecialist inom Sambands- och informationssystem/IT
Länsstyrelsen i Västra Götalands län
Vänersborg
IMPRESSIVE RELATIONS SWEDEN AB
Lidingö
MÖTESBOKNING B2B
Drivs du av att bygga relationer och skapa affärschanser? Som Mötesbokarefår du möjligheten att påverka företagets tillväxt genom att öppna dörrar till värdefulla affärsmöten. Ta chansen att utveckla din försäljningskompetens, påverka din inkomst och vara en nyckelspelare i affärsutveckling – allt genom konsten att boka möten.
DIN ROLL INNEBÄR:
Prospektering & behandling av kundbas
Driva din försäljning mot din & teametsbudget.
Jobba tätt ihop med drivna & engagerade kollegor.
VI SÖKER DIG SOM:
Har 1-3 års erfarenhet inom Försäljning.
Vill påverka din egen framtid och ta ansvar för din lön.
Besitter god social kompetens och kan hantera invändningar.
Är ansvarstagande och karriärsdriven.
VI ERBJUDER DIG:
Generös Fastlön + Provision.
Heltid: MÃ¥n - Fre kl.08-17
Personlig och professionell utveckling genom olika utbildningar.
Karriärsmöjligheter inom bolaget.
IMPRESSIVE RELATIONS
Vi är ett etablerat Sälj- och Bemanningsföretag, grundat år 2012. Vi jobbar idag med flera stora aktörer över hela Norden, inom branscherna Bank & Finans, IT, Solenergi m.m.
Impressive ser starkt på personlig utveckling och erbjuder kontinuerliga säljutbildningar. Vi ger våra medarbetare möjligheten oavsett tidigare erfarenhet att växa inom företaget. Här får du som medarbetare själv bestämma hur långt du vill nå. Vi jobbar alltid i starka team och skapar roliga arbetsdagar tillsammans.
Impressive Relations utmärker sig på marknaden genom att göra ett bra jobb med goda resultat. Vi tror på att en stadig tillväxt och pålitliga relationer är nyckeln till framgång. De affärsområden vi jobbar inom: Event, Bemanning och Försäljning ger möjligheten till alla våra medarbetare att ha en trygg grund med olika valmöjligheter inom företaget.
Välkommen med din ansökan! Vi genomför löpande urval och kan tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag. Tveka därför inte, skicka in din ansökan redan idag!
...kortKonferensservicemedarbetare - Extrapersonal
Slussgården AB
Stockholm
Vi har öppnat upp en konferensvåning i nyrenoverade lokaler på Hornsgatan 15. Därför behöver vi stärka upp med extrapersonal till vårt Besöks- och konferensteam då Slussgården studio och konferens har expanderat från att vara en inhouseverksamhet till att även ta bokningar från externa gäster.
Din profil
Du kommer vara en stor del av den dagliga driften med allt från bokningar och beställningar till besöksmottagning och servering tillsammans med resten av teamet.
Det säger sig själv att vi letar efter dig med servicekänsla ut i fingerspetsarna. Du älskar kundbemötande och vill bidra till en riktig smidig konferens för våra gäster. Då mycket kan hända under en dag på en konferensvåning vet vi att du gillar att hitta lösningar, ta egen initiativ och ta ansvar för att möten i vår regi blir förstklassiga.
Vi vill alltid förbättra våra tjänster så vi uppskattar om du proaktivt kommer med förslag där du ser utvecklingsmöjligheter.
Dina kvalifikationer
Du har minst gymnasial utbildning, och vi ser gärna att du är utbildad inom hotell, restaurang eller annan serviceinriktad utbildning.
Du har minst tre års erfarenhet av arbete inom hotell, restaurang, konferens eller kafé.
Din svenska och engelska bör vara god i både tal och skrift.
Dina arbetsuppgifter
Som konferensvärd/konferensvärdinna kommer du främst arbeta med sedvanlig konferensadministration, som bokning av lokaler, iordningsställande av lokaler före och efter konferenser samt framtagande av körschema och andra listor. Du tar även emot våra gäster och har hand om servering av kaffe, fika och mat. Enklare AV-support kan förekomma.
Vi arbetar med självgående team som själva tar ansvar för den dagliga driften, proaktivt löser problem som uppstår och driver avdelningens utveckling. Du kommer vara en viktig del av det arbetet.
Arbetstid
Arbetstiden är primärt förlagd dagtid på vardagar, men vi har kvällsverksamhet några dagar i veckan. Även helgarbete kan i enstaka fall förekomma.
...kortWikan Personal AB
Kristianstad
Mh Enterprises AB
Södertälje
Vill du bli en del av ett vinnande team som motiverar, utmanar och lyfter varandra? Då har du hittat rätt!
Våra uppdragsgivare är stora och välkända varumärken som du förmedlar genom face2face försäljning. Du ansvarar över att ditt eget försäljningsmål uppnås där du också får kontinuerligt stöd av teamledare och kollegor för att nå framgång.
Mh Enterprises erbjuder:
- En attraktiv lönemodell
- Motiverande tävlingar i form av utlandsresor, det senaste inom tekniken m.m
- Stora utvecklingsmöjligheter inom vårt snabbt växande företag
- Kontinuerlig utbildning inom kundbemötande, försäljningsteknik och personlig utveckling
- Roliga event och en härlig företagskultur med glädje och energi
Mh Enterprises söker dig som:
- Är tävlings- och resultatinriktad
- Har goda kommunikativa egenskaper
- Trivs med att arbeta med ett högt tempo
- Har lätt för att uttrycka dig genom det svenska språket
Vi erbjuder en gedigen utbildning inom försäljning som följs upp i flera steg. Våra coacher finns dagligen här för att hjälpa dig utvecklas och nå dina mål. Tidigare erfarenhet från försäljning är därför inget krav!
Om Mh Enterprises:
Mh Enterprises är ett banbrytande företag med nya idéer och koncept. Vi finns i stora delar av landet och består idag av ca 110 duktiga medarbetare. Våra samarbetspartners är stora och välkända varumärken som alltid kan förvänta sig en hög kvalité och service från oss.
Kreativitet, kvalité och passion för service och försäljning är grunderna till vår framgång.
Mh Enterprises är ett tillväxtföretag som är ett självklart val för dig som har höga ambitioner och vill ha möjligheten till karriär.
Tjänsten är en heltidstjänst och arbetsorten är Stockholm. Du utgår från vårt kontor i Stockholm.
Intervjuer sker löpande så skicka in din ansökan redan idag!
Ansökan tas emot via e-post till: felix@mhenterprises.se
Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.
...kortVÃ¥rdbron Sverige AB
Falun
Är du passionerad för ditt arbete som specialistläkare inom radiologi och letar efter nya utmaningar? Vi erbjuder en spännande möjlighet för dig att växa och utvecklas som radiolog i Falun.
Beskrivning:
Vi söker en erfaren och engagerad specialistläkare inom radiologi för ett uppdrag i Falun under perioden v. 22-34. Du kommer att verka inom en dynamisk och professionell miljö, och din kompetens kommer att vara avgörande för att säkerställa högkvalitativ vård och stöd till verksamhetens patienter.
Detta uppdrag har sista svarsdag 30:e april, men vi har ett flertal liknande uppdrag och är alltid intresserade av att komma i kontakt med kompetent vårdpersonal!
Krav:
- Legitimation som specialistläkare inom radiologi
- Minst 2 års erfarenhet inom området efter färdig specialistutbildning
- Förmåga att arbeta självständigt och i team
- Utmärkt kommunikationsförmåga
- S-HLR Vuxen
Arbetsuppgifter:
- Samarbeta med andra vårdprofessionella för att säkerställa ett helhetsperspektiv inom patientvården
- Dokumentera och rapportera vårdåtgärder enligt gällande rutiner
- Eventuell jour och beredskap kan förekomma enligt överenskommelse
Om Oss:
Vårdbron är det bemanningsföretag som specialiserar sig på att bemanna och rekrytera personal inom vård- och omsorgssektorn samt socialtjänsten. Vi samarbetar med regioner, kommuner och privata aktörer med uppdrag över hela landet. Vi strävar efter att matcha kompetenta specialistläkare med stimulerande uppdrag inom vården och arbetar för att skapa meningsfulla möten och långsiktiga relationer mellan våra specialister och arbetsgivare.
Vårt mål är att vara det trygga bemanningsföretaget som agerar som en flexibel arbetsgivare med säkra arbetsvillkor. Vi vill ge dig möjlighet att själv styra över din tid för att underlätta livspusslet.
Vi erbjuder:
- Möjligheter till personlig och professionell utveckling
- Konkurrenskraftig lön och förmånliga anställningsvillkor
- En personlig bemanningsspecialist som finns tillgänglig för dig under hela resan
Varmt välkommen med din ansökan!
...kortSommarvikarier. Leg. sjuksköterska, arbetsterapeut och fysioterapeut
Ã…sele kommun
Ã…sele
NY Hemstädare / Home cleaners - Hemfrid Täby
Hemfrid i Sverige AB
Täby
We are looking for new home cleaners to join our team in Täby. Are you our next star?
Your profile
We love making our customers’ everyday lives easier – and so should you. We are looking for someone who likes to work independently and is driven by quality and customer service. You are punctual and responsible, with an eye for details and a positive attitude.
You should:
- Have previous experience from a service profession.
- Speak and understand basic Swedish or English.
- Be able to work flexible hours, Monday – Friday, between 7 – 17.
- Have a valid B driving license.
It is a strong merit if you have worked as a home cleaner, housekeeper, or equivalent before.
We offer
Our goal is clear – we want to be the best employer in the industry. We believe our employees are the heart of the company, and we are dedicated to providing good working conditions.
Among others, we offer:
- A permanent position with a 50-75 % employment rate.
- Collective agreement and favorable terms of employment.
- Liability insurance, health insurance, and pension insurance.
- Wellness allowance.
- Training in home cleaning, with a focus on your development.
- Great career opportunities and growth within Hemfrid.
- Free mobile subscription.
- One of Sweden’s greatest teams of colleagues from all over the world.
About the role
As a home cleaner at Hemfrid, you are responsible for cleaning our customers’ homes to the highest quality. Your mission is always to provide the best service possible. You work independently and are responsible for your clients’ satisfaction.
Your work tasks include, among others:
- Vacuuming and dusting.
- Mopping floors and cleaning surfaces.
- Strengthening, folding, and washing clothes.
- Changing bedsheets and making the bed.
- Give the customer’s home that little extra touch.
About Hemfrid
Hemfrid is Sweden's leading provider of home services. We help our customers with cleaning, laundry, ironing, moving, gardening, and more. By working as a team and providing easy access to first-class home services, we unlock people's quality of life.
Our process
After completing the application, you will be contacted by the HR department regarding the recruitment process for your application.
As part of our recruitment process, we always do a background check. You need to have a Swedish personal number or a coordination number to be eligible for this position.
Are you ready to unlock people's quality of life? Great! So are we. We look forward to your application.
Welcome to Hemfrid!
Vi letar efter nya hemstädare till vårt team i Täby.Är du vår nästa stjärna?
Din profil
Vi älskar att göra våra kunders vardag enklare – det borde du också göra. Vi söker efter någon som tycker om att arbeta självständigt och som drivs av kvalitet och kundservice. Du är punktlig och ansvarstagande, med ett öga för detaljer och en positiv inställning.
Du bör:
- Ha tidigare erfarenhet från ett serviceyrke.
- Tala och förstå grundläggande svenska eller engelska.
- Kunna arbeta flexibla timmar, måndag – fredag, mellan 7 – 17.
- Ha ett giltigt B-körkort.
Det är starkt meriterande om du tidigare har arbetat som hemstädare, hushållerska eller motsvarande.
Vi erbjuder
Vårt mål är tydligt – vi vill vara branschens bästa arbetsgivare. Vi tror att våra anställda är företagets hjärta, och vi är dedikerade till att erbjuda bra arbetsförhållanden.
Bland annat erbjuder vi:
- En tillsvidareanställning med 50- 75 % sysselsättningsgrad.
- Kollektivavtal och bra anställningsvillkor
- Ansvarsförsäkring, sjukförsäkring och pensionsförsäkring.
- Friskvårdsbidrag.
- Utbildning inom hemstädning, med fokus på din utveckling.
- Goda möjligheter att utvecklas och växa inom Hemfrid.
- Gratis mobilabonnemang.
- Ett av Sveriges härligaste team med kollegor från hela världen.
Om rollen
Som hemstädare på Hemfrid ansvarar du för att städa våra kunders hem med högsta kvalitet. Ditt uppdrag är att alltid erbjuda bästa möjliga service. Du arbetar självständigt och är ansvarig för att säkerställa att dina kunder är nöjda.
Dina arbetsuppgifter består bland annat av:
- Dammsugning och dammtorkning.
- Moppning och rengöring av ytor.
- Strykning, vikning och tvätta kläder.
- Byta lakan och bädda.
- Ge det där lilla extra till kundens hem.
Om Hemfrid
Hemfrid är Sveriges ledande aktör för tjänster i hemmet. Vi hjälper våra kunder med städning, tvätt, strykning, flytt, trädgårdsarbete och mycket mer. Genom att arbeta som ett team och ge våra kunder enkel tillgång till våra toppklassiga tjänster förbättrar vi deras livskvalitet.
VÃ¥r process
Efter genomförd ansökan kommer du att bli kontaktad av HR- avdelningen angående rekryteringsprocessen för din ansökan.
Som en del av vår rekryteringsprocess genomför vi bakgrundskontroller. För att vara kvalificerad för den här tjänsten behöver du ha ett svenskt personnummer eller ett samordningsnummer.
Är du redo att förbättra människors livskvalitet? Bra! Det är vi också. Vi ser fram emot din ansökan.
Välkommen till Hemfrid!
...kortStrategisk nykundsbearbetande KAM till Purmo Sverige AB
Addilon Professionals AB
Stockholm
Mh Enterprises AB
Täby
Vill du bli en del av ett vinnande team som motiverar, utmanar och lyfter varandra? Då har du hittat rätt!
Våra uppdragsgivare är stora och välkända varumärken som du förmedlar genom face2face försäljning. Du ansvarar över att ditt eget försäljningsmål uppnås där du också får kontinuerligt stöd av teamledare och kollegor för att nå framgång.
Mh Enterprises erbjuder:
- En attraktiv lönemodell
- Motiverande tävlingar i form av utlandsresor, det senaste inom tekniken m.m
- Stora utvecklingsmöjligheter inom vårt snabbt växande företag
- Kontinuerlig utbildning inom kundbemötande, försäljningsteknik och personlig utveckling
- Roliga event och en härlig företagskultur med glädje och energi
Mh Enterprises söker dig som:
- Är tävlings- och resultatinriktad
- Har goda kommunikativa egenskaper
- Trivs med att arbeta med ett högt tempo
- Har lätt för att uttrycka dig genom det svenska språket
Vi erbjuder en gedigen utbildning inom försäljning som följs upp i flera steg. Våra coacher finns dagligen här för att hjälpa dig utvecklas och nå dina mål. Tidigare erfarenhet från försäljning är därför inget krav!
Om Mh Enterprises:
Mh Enterprises är ett banbrytande företag med nya idéer och koncept. Vi finns i stora delar av landet och består idag av ca 110 duktiga medarbetare. Våra samarbetspartners är stora och välkända varumärken som alltid kan förvänta sig en hög kvalité och service från oss.
Kreativitet, kvalité och passion för service och försäljning är grunderna till vår framgång.
Mh Enterprises är ett tillväxtföretag som är ett självklart val för dig som har höga ambitioner och vill ha möjligheten till karriär.
Tjänsten är en heltidstjänst och arbetsorten är Stockholm. Du utgår från vårt kontor i Stockholm.
Intervjuer sker löpande så skicka in din ansökan redan idag!
Ansökan tas emot via e-post till: felix@mhenterprises.se
Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.
...kortKundtjänst till nordisk tv- och bredbandsleverantör
Recruitive AB
Göteborg
Mh Enterprises AB
Sundbyberg
Vill du bli en del av ett vinnande team som motiverar, utmanar och lyfter varandra? Då har du hittat rätt!
Våra uppdragsgivare är stora och välkända varumärken som du förmedlar genom face2face försäljning. Du ansvarar över att ditt eget försäljningsmål uppnås där du också får kontinuerligt stöd av teamledare och kollegor för att nå framgång.
Mh Enterprises erbjuder:
- En attraktiv lönemodell
- Motiverande tävlingar i form av utlandsresor, det senaste inom tekniken m.m
- Stora utvecklingsmöjligheter inom vårt snabbt växande företag
- Kontinuerlig utbildning inom kundbemötande, försäljningsteknik och personlig utveckling
- Roliga event och en härlig företagskultur med glädje och energi
Mh Enterprises söker dig som:
- Är tävlings- och resultatinriktad
- Har goda kommunikativa egenskaper
- Trivs med att arbeta med ett högt tempo
- Har lätt för att uttrycka dig genom det svenska språket
Vi erbjuder en gedigen utbildning inom försäljning som följs upp i flera steg. Våra coacher finns dagligen här för att hjälpa dig utvecklas och nå dina mål. Tidigare erfarenhet från försäljning är därför inget krav!
Om Mh Enterprises:
Mh Enterprises är ett banbrytande företag med nya idéer och koncept. Vi finns i stora delar av landet och består idag av ca 110 duktiga medarbetare. Våra samarbetspartners är stora och välkända varumärken som alltid kan förvänta sig en hög kvalité och service från oss.
Kreativitet, kvalité och passion för service och försäljning är grunderna till vår framgång.
Mh Enterprises är ett tillväxtföretag som är ett självklart val för dig som har höga ambitioner och vill ha möjligheten till karriär.
Tjänsten är en heltidstjänst och arbetsorten är Stockholm. Du utgår från vårt kontor i Stockholm.
Intervjuer sker löpande så skicka in din ansökan redan idag!
Ansökan tas emot via e-post till: felix@mhenterprises.se
Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.
...kortIMPRESSIVE RELATIONS SWEDEN AB
Lidingö
EVENTSÄLJARE
Som Eventsäljare för det internationella bolaget Fortum, blir du företagets ansikte utåt och en del av Europas ledande aktör på marknaden. Du blir en viktig del av det positiva säljteamet och arbetar tillsammans med kollegor för att hjälpa kunder att spara pengar genom att erbjuda en optimal lösning för deras elavtal.
DIN ROLL INNEBÄR:
Försäljning av Fortums tjänster.
Driva din egna försäljning mot budget.
Samarbeta med drivna & engagerade kollegor.
VI SÖKER DIG SOM:
Är utåtriktad, driven och nyfiken.
Självgående & ansvarsfull.
Är flytande i Svenska både i tal och skrift.
Erfarenhet inom försäljning, meriterande men inget krav.
VI ERBJUDER DIG:
Garantilön + Provision.
Heltidstjänst: Mån-Fre kl. 10 - 19.
Personlig & professionell utveckling genom olika utbildningar.
Möjlighet till karriärsutveckling inom företaget.
IMPRESSIVE RELATIONS
Vi är ett etablerat Sälj- och Bemanningsföretag, grundat år 2012. Vi jobbar idag med flera stora aktörer över hela Norden, inom branscherna Bank & Finans, IT, Solenergi m.m.
Impressive ser starkt på personlig utveckling och erbjuder kontinuerliga säljutbildningar. Vi ger våra medarbetare möjligheten oavsett tidigare erfarenhet att växa inom företaget. Här får du som medarbetare själv bestämma hur långt du vill nå. Vi jobbar alltid i starka team och skapar roliga arbetsdagar tillsammans.
Impressive Relations utmärker sig på marknaden genom att göra ett bra jobb med goda resultat. Vi tror på att en stadig tillväxt och pålitliga relationer är nyckeln till framgång. De affärsområden vi jobbar inom: Event, Bemanning och Försäljning ger möjligheten till alla våra medarbetare att ha en trygg grund med olika valmöjligheter inom företaget.
Välkommen med din ansökan! Vi genomför löpande urval och kan tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag. Tveka därför inte, skicka in din ansökan redan idag!
Nadja Felin
076 722 59 70 | nadja.felin@impressiverelations.se
...kortSANDVIK AB
Stockholm
Do you have experience and understanding of group reporting processes? Then this might be your next challenge! In the Group Accounting team within Sandvik’s financial organization, we’re looking for a Financial Controller to join us.
This is a great opportunity to develop and interact in a truly global arena, with an exciting agenda aiming to increase our market position.
Some words about the team
You’ll be part of a collaborative and professional team that serves as a center of excellence for financial reporting and consolidation within Sandvik. We’re focusing on constant improvements and a top-class performance when it comes to efficiency, processes and reporting – without losing a healthy balance between work and private life. We’re eager to welcome you to our Sandvik world!
Your job
Together with your colleagues, you play an important part in ensuring the accuracy, transparency, and compliance of our financial reporting processes. In addition to preparing statements and reports, you also provide communication to, and support, the finance community within Sandvik with reporting and accounting related questions.
Included in your responsibility is:
- Analysis and review of reported figures to ensure correct consolidation, including multi-currency inter-company reconciliation.
- Preparation of Group financial statements, including reconciliations and specifications, documentation for auditors and compilation of notes to our annual report.
- Preparation of consolidated interim and annual reports.
- Optimize procedures and continuously improve and develop the quality of the reporting.
- Ensuring ongoing compliance with international reporting standards (IFRS).
You’re located at our headquarters in central Stockholm and report to the Group Accounting Manager. You have flexible work options and a hybrid setup where you can work remotely a couple of days per week, depending on the current tasks and projects.
Your skills and personality
We’re looking for someone with a degree in business administration, combined with some experience of group accounting and IFRS. You’re comfortable using different tools and systems, especially Excel. Experience in using the consolidation system OneStream is an advantage. As we work in an international setting, you communicate effortlessly in English, both verbally and in writing, while skills in Swedish is beneficial.
We highly value your structured and independent workstyle and goal-oriented mindset. Another important feature of your character is the way you endorse team spirit and collaborate with your colleagues to achieve great results. With your good communication skills, you effortlessly build trust among stakeholders and create strong and lasting relationships with the people you meet.
Our culture
Our role is clear – through every action, every day, we make the shift and advance the world through engineering. We believe in an inclusive, equal and open-minded culture, and we nurture our diversities to form a solid foundation for achieving great results. Add fair and rewarding benefits, as well as many different career options. Are you intrigued? Visit our website, LinkedIn or Facebook page to get to know us further.
Contact information
For further information about this position, please contact:
Jenny Insulander, recruiting manager, jenny.insulander@sandvik.com
We have already decided on which advertising channels and marketing campaigns we wish to use, and respectfully decline any additional contacts in that matter.
Union contacts – Sweden
Kristina Sundell, Unionen, +46 (0)70 211 64 00   
Erik Knebel, Akademikerföreningen, +46 (0)70 340 47 03
Peter Olsson-Andrée, Ledarna, +46 (0)70 222 48 55
Recruitment Specialist
Lisbeth Häggström
How to apply
Send your application no later than May 12, 2024. Click apply and include your resume and cover letter in English. Please note that we don’t accept applications by e-mail. Job ID: R0065799.
As we aim for a fair recruitment process, we utilize assessment tools to safeguard objectivity. When you apply for this job, you will therefore receive an invitation via email to a personality and logic ability test. Feedback comes immediately after the test has been completed and the selection process begins after the application deadline.
To learn more about our recruitment process, please visit our career site or contact HR Services at hrservices.nordic@sandvik.com
Sandvik is a global, high-tech engineering group providing solutions that enhance productivity, profitability and sustainability for the manufacturing, mining and infrastructure industries. We are at the forefront of digitalization and focus on optimizing our customers’ processes. Our world-leading offering includes equipment, tools, services and digital solutions for machining, mining, rock excavation and rock processing. In 2023 the Group had approximately 41​,000 employees and revenues of about 127 billion SEK in about 150 countries within continuing operations.
...kortKafebiträde till Tegnérs bageri i Tullinge (extra timanställning)
Tillväxt Botkyrka AB
Boxholm
Tegnérs Bagerietablerades våren 2019 och är ett kafé medbageri och konditori i Tullinge. Vi producerar premiumprodukter av olika slag kondis, tårtor, bakelser, bröd och bullar. Utöver det har vi också en kaféverksamhet där vi serverar mackor & lättare lunch. Hitta mer information om oss på vår hemsida:https://www.tegnersbageri.se/
Just nu söker vi ett ytterligare kafébiträde till en timanställning. Duerbjuds ett kul och omväxlande arbete på en arbetsplats med höga ambitioner.En kärlek och stolthet till serviceyrket är ett måste ochdu bjuder gärna på ett leende när du möter våra gäster.
Som kafébiträde kommer du bland annat:
- Hantera espressomaskinen.
- Stå i kassan och ta emot kunder.
- Beredning av mackor & sallader.
I arbetet ingår det också ett ansvar över produkternas frontning och presentation samt butikens övergripande städning och renhållning.
Krav:
- Arbetslivserfarenhet av en liknande tjänst.
- Erfarenhet av att arbeta med espressomaskin.
- Gymnasial utbildning.
- Kassaerfarenhet.
Vi söker dig som:
Stresstålig; tempot kan emellanåt vara högt och arbetet kräver att du som person är snabb och stresstålig.
Serviceinriktad; eftersom du är ansiktet utåt mot våra kunder måste du kunna leverera service på högsta nivå
Övrigt: Start: OmgåendeAnställningsform: Timanställning under sommaren, med chans till förlängning. Helger förekommer.Omfattning: 20h - 30h i veckan.Placering: På Tegnérs Bageri i Tullinge centrum.Ansökan:Skicka din ansökan här!
Rekryteringen görs i samarbete med Tillväxt Botkyrka.Urvalet sker löpande och dina svar på ansökningsfrågorna ligger till grund för bedömning av din ansökan.
...kortJobb annonser i hela sverige.