produktionsledare/operativ originalare
Advant Sweden AB
Karlstad
Vi ska bli Sveriges mest uppskattade byrå både internt av medarbetare och externt av våra kunder. Nu söker vi efter dig som vill vara med på denna resa. Du kommer att få arbeta med en mängd roliga och utmanande uppdrag.
Om tjänsten
I tjänsten som produktionsledare/operativ originalare på Advant kommer du arbeta både med originalframställning och produktionsledning i jobb som du själv eller andra utför. Du kommer att ha kontakt med kund samtidigt som du ser till att rätt resurser blir bokade, att jobben flyter på som de ska och att de levereras i tid. Advant har idag åtta operativa originalare som du kommer jobba och utvecklas tillsammans med.
Du kommer att:
- Arbeta med layout och originalframställning/formgivning av dokument och du har ett gott öga för form och färg
- Tillgänglighetsanpassa framtaget material
- Utföra enklare illustrationer, enkla till avancerade tabeller och grafer med mera
- Ta fram offerter, tidsplaner och resurssätta uppdrag
- Ha kontinuerlig kundkontakt och ansvar för att tidsplaner och tilldelade timmar hålls
- Förväntas vara noggrann, kvalitetsmedveten och ha ett öga för detaljer
- Förväntas vara operativ, snabb och självgående
Om dig
Vi söker dig som har erfarenhet av att både jobba som originalare/grafisk formgivare och av produktionsledning. Kanske har du tidigare varit frilansare och skött allt från ax till limpa? Du trivs med att ha många jobb igång samtidigt och brinner för att skapa goda kundrelationer och att ha kundkontakt. Du gillar struktur, ordning och reda samt att planera. Du är affärsmässig och van att jobba med offerter och budgetar/ekonomi samtidigt som du har god problemlösningsförmåga och kan ta egna initiativ.
Kompetenskrav:
- Du har fem års erfarenhet som formgivare/originalare och av produktionsledning inom kommunikationsområdet.
- Du har erfarenhet av att jobba med tidsplaner och att följa upp ekonomi i produktioner.
- Du har arbetat som originalare/grafisk formgivare i minst tre år.
- Du kan sätta dig in i och följa kundernas grafiska riktlinjer och mallar.
- Du är van att jobba med formgivning av dokument som rapporter, broschyrer, foldrar, Powerpoint och Word.
- Du arbetar snabbt och obehindrat inom Adobe Creative Suite, främst InDesign.
- Du har arbetat med omfattande dokument såsom större rapporter och böcker i InDesign.
- Du har tidigare erfarenhet av arbete på byrå, som konsult eller liknande erfarenhet.
Meriterande
- Kunskap inom tillgänglighet i dokument (framförallt PDF)
- Kompetens inom illustrationer
Att jobba på Advant
Advant är Värmlands största byrå med 35 medarbetare och en innovativ helhetspartner för kommunikation och digitala lösningar. Hos oss får du vara med och utveckla ett redan framgångsrikt och nyfiket företag till att bli ännu bättre. Vi garanterar att du kommer växa i din yrkesroll. Dina arbetskompisar är prestigelösa och drivna människor som sitter i en kreativ miljö i centrala Karlstad. Hos oss får du jobba med spännande kunder och uppdrag som gör skillnad.
Vår vision är att vara Sveriges mest uppskattade byrå för kunder men även medarbetare. Det innebär bland annat att du har egen utvecklingsplan, täta avstämningar med närmaste chef och möjlighet att påverka din vardag och utveckling.
Vad får du hos oss på Advant?
Hos oss får du tillgång till bland annat:
- Varvet– Vi sitter i en nyrenoverad båtsvarvslokal där charmen från det gamla kombineras med det moderna. Vi har gångavstånd in till centrum och bara några meter bort finns Vänern.
- Flexibelt arbete– Hos Advant har du möjlighet att påverka dina arbetstider i stor utsträckning och du har kontroll över vilka dagar du jobbar hemma eller på kontoret.
- Trygghet– Alla fastanställda på Advant har tillgång till privat sjukvårdsförsäkring om olyckan skulle vara framme. Du har även tjänstepensionsavsättning via SEB och självklart täcks du av TFA och TGL.
- Kompetensutveckling– Som fastanställd ges du möjlighet att utvecklas inom ett eller flera utvalda områden utöver den vardagliga utvecklingen. Utvecklingsplanen spikas i början av året och du har stor möjlighet att vara med och påverka din egna plan.
- Bonus – Alla fastanställda på Advant har en del i företagets gemensamhetsbonussystem där du vid utfall har flera valmöjligheter i hur den ska plockas ut.
- Friskvård på ditt sätt– Vi erbjuder friskvårdsbidrag vilket ger dig stor frihet att träna eller utöva friskvård inom det du tycker är bäst för dig.
- Barometer– På våra barometrar som regelbundet hålls mellan dig och din närmaste chef diskuterar vi mående, stress, aktuella ämnen och framtid. Den individuella utvecklingsplanen följs upp och det ges utrymme att lyfta övriga funderingar.
- Umgänge och kickoffer– En av de saker som ligger till grund för Advants framgång är den familjära stämningen och våra fantastiska medarbetare. Vi har återkommande happenings och kickoffer där vi umgås och skrattar ihop.
Övrigt
Vi eftersträvar mångfald bland våra medarbetare avseende kön, ålder och kulturell/etnisk bakgrund.
Tjänsten är tillsvidareanställning med provanställning i 6 månader.
Urval och intervjuer kommer att ske löpande från och med 2024-04-22, så vi ser fram emot att ta del av din ansökan så snart som möjligt. Vi ser gärna att du kan starta hos oss omgående.
...kortModernera AB
Luleå
Modernera är ett modernt rekryterings- och bemanningsföretag. www.modernera.se
För en av våra kunders räkning söker vi nu en Utvecklare/Testare. Vår kund är ett stabilt och tryggt konsultbolag med stark ekonomi. Företaget erbjuder intressanta uppdrag inom offentlig sektor, med fokus på samhällsnyttiga tillämpningar, och en trygg anställning med kollektivavtal. Företaget har funnits sedan 2003 och består idag av ett 100-tal medarbetare.
Du kommer att jobba i trevliga lokaler i centrala Luleå. Du kommer även ha möjligheten att arbeta hemifrån.
Dina huvudsakliga ansvarsområden kommer att vara:
• arbeta i team där utvecklarna skapar applikationskod, enhetstester och automatiserar integrations-/regressionstester
• stärka teamet genom att ta ett gemensamt kvalitetsansvar för det som levereras
• delta i diskussioner om systemarkitektur, kvalitetssäkring och agila metoder
• designa och utföra tester, testfall, testmiljöer och testautomation
• delta i testning under produktutvecklingen
• bidra med input om kvalitetssäkring och agil kravgranskning under Refinement och planering
• estimera, prioritera, planera och koordinera testaktiviteter
• utveckla strategier och arbetssätt för testautomation och använda tekniska verktyg för att utföra tester på olika nivåer (smoke test, regression test, etc.)
• arbeta proaktivt för att förebygga defekter istället för att upptäcka dem
• samarbeta nära med kvalitetssäkring i teamet för att hitta defekter så tidigt som möjligt och snabbt hitta lösningar.
Krav:
• Upp till 5 års erfarenhet inom systemutveckling
• erfarenhet av utveckling i C# .Net
• erfarenhet av testning eller automatisering.
Det är meriterande om du har:
• erfarenhet av Blazor
• erfarenhet av containers och Kubernetes
• erfarenhet av Azure DevOps
• erfarenhet av CI/CD
• erfarenhet av End to end-testning med t.ex. Playwright, Cypress eller Selenium
Du får:
• stimulerande uppdrag med samhällsnyttiga tillämpningar
• en anställning på ett företag med stabila kundrelationer och samarbeten
• balans i livet där det finns plats för både familj och fritid
• en kompetensresa som är unik för dig och din karriärresa
• en trygg anställning med kollektivavtal och bra förmåner
• en lönemodell som kombinerar anställningstrygghet med rörlig del och vinstdelning
• en platt organisation med närhet till ledning och stor delaktighet
Du kommer att bli anställd hos vår kund. Heltid. Provanställning som övergår i en tillsvidareanställning efter sex månader. Tillträde: omgående. Ansök genom att skicka ditt CV och personligt brev till info@modernera.se. Skriv ”Utvecklare/Testare – Luleå” i ärenderaden.
...kortAvAsta söker Sommarvikarie - Undersköterska Sisjödal Äldreboende
AvAsta Djurgårdsgatan AB
Göteborg
Personlig assistent till kvinna på söder
Adensa AB
Stockholm
Adensa AB söker timvikarier och semestervikarier till kvinna bosatt på söder. Hon gillar musik, konserter, film mm. Bra om du har liknande intressen.
Passen är förlagda 9-17 och 17-9, på natten är det 6 timmar jour.
Du som söker ska vara kvinna mellan 30-50 år, du behöver inga tidigare erfarenheter men det uppskattas om du är positiv, lyhörd, lugn och vet innebörden av att ta ansvar. Du ska vara flexibel och vara beredd att jobba vid behov.
Är du intresserad, hör av dig så berättar vi mer om arbetet.
...kortReceptionist deltid till sommaren på Nordic Wellness Huskvarna
Sportlife M W AB
Training & Documentation Manager
Jeppesen Systems AB
Göteborg
Boeing Information & Knowledge Services is currently looking for a Training & Documentation Manager to join our team in Gothenburg, Sweden.
This position will focus on supporting the Boeing Digital Aviation Solutions portfolio of products and services by leading a global team of Instructional Designers, Technical Writers, and Instructors who analyze, design, and develop effective and engaging training and documentation for both external customers and internal users on how to use our suite of software products and data production tools.
A successful candidate is someone who enjoys leading a global team from various cultures, and has a passion for creating the best training experience for our end-user. You are subservient leader and our comfortable with leading change. You have a proven track record collaborating with customers, stakeholders and engagement partners to ensure specific user needs are met. You are adaptable and can manage multiple training and documentation programs and/or projects in a fast-paced Agile software development environment where you display your passion for solving problems while being resourceful. Quality is engrained in everything you develop and deliver. You take initiative to get to know your customer and find new ways to effectively develop training & documentation solutions and services that exceed our customers’ expectations.
Position Responsibilities:
- Lead a global team of training and documentation professionals from various cultures in a fast-paced agile software environment to create exceptional training and documentation solutions and services for our customers.
- Coaches, counsels, mentors, and provides growth opportunities to enhance employee performance and expand capabilities
- Proactively communicates with employees, peers, and stakeholders. Keeps others informed by communicating project status, conducting and participating in team meetings, providing presentations, and listening to employee concerns and suggestions. Communicates policies and directives to enhance employee awareness of expectations.
- Ability to accomplish results through individuals and teams who exercise significant latitude and independence in their assignments. Often heads a centralized functional activity, accountable for results, including costs, methods and staffing. Rarely performs the work of subordinates. Promotes a culture of continuous improvement that values open and honest communication.
- Identifies problems and opportunities to improve training operations
- Drives and contributes to the training departments’ strategic goals
- Collaborates closely with internal organizations (Service Offer Managers, Software Development, Implementation, Support, Product Management) to develop high-quality training and documentation solutions for both internal and external customers.
- Balances multiple projects, including projects beyond normal scope, and works as an integral part of the Scaled Agile team.
- Ensures content and delivery mechanism meets end-user needs.
- Mentors new content developers (Instructional System Designers, Technical Writers, and Instructors) with less experience in aspects of the job.
- Influences product team by educating on our processes and standard methodologies.
- Contributes to shared knowledge and industry best-practices across a larger team.
- Collaborates with cross-functional teams to determine content needs, and schedules. Meets all scheduled deliverables. Create a variety of types of content based on customer needs, priorities, and program schedules.
- Contribute to departmental best practices, including style guidelines, organization, configuration management, tools, and procedures.
- Collaborate with other types of content creators to create a more comprehensive customer experience.
- Ability to empathize with users and create content that meets their needs.
- Strong interpersonal skills.
- Establish positive relationships and effectively engage customers.
Basic Qualifications (Required Skills/Experience):
- 3+ years of experience managing or leading people or teams
- 5+ years of experience writing technical documentation
- 5+ years of Learner Experience Design/Instructional Design, including analysis and design of complex technical learning solutions in an Agile software environment
- Experience Working with globally-dispersed teams
- Experience in structured content development; such as DITA
- Experience in LMS/LxP
Preferred Qualifications (Desired Skills/Experience):
- Aviation background or experience
Please apply by sending your CV in English.
Relocation:
This position offers relocation based on candidate eligibility.
Visa Sponsorship:
Employer is willing to sponsor visa for the candidates.
Join us if you want to:
- Get professional skills development with our virtual learning tools and platforms (Digital Campus, LinkedIn Learning, Degreed, EdX, Enterprise Mentoring, and Communities of Excellence & Practice)
- Broaden your experience in international projects, technical workshops and hackathons
- Enjoy additional days off for Christmas break (December 24th-January 1st)
- Participate in employee recognition program (Boeing PridePoints)
- Have Private Medical Insurance (Skandia)
Specialists in obstetrics and gynecology for permanent positions!
Kletor Sverige AB
Malmö
Om jobbet
Are you a specialist in obstetrics and gynecology and thinking about a new job in a new environment?
Are you interested in working in a smaller hospital or in a university hospital? We at Dignus Medical have various vacant positions in Sweden!
Dignus Medical is in need of specialists in obstetrics and gynecology for permanent positions around the country. At Dignus Medical, you get a personal recruiter who helps you find your dream job. You get good advice and guidance throughout the process to take the next step in your career.
Are you interested to know more?
You are more than welcome to contact us!
Please notice that we are only allowed to recruit doctors that holds a licence to practice from a country within the EU.
Marinela Milakovic
Recruiter
Mobile: +46 (0)73-203 47 87
marinela@dignusmedical.se
Sevgi Iljazi
Researcher
Mobile: +46 (0)73-203 47 90
sevgi@dignusmedical.se
VI söker efter en administratör till vår kund på stigamo
Aditro Logistics Staffing AB
Jönköping
Sjuksköterska till Fysisk aktivitet på recept Akademiskt Primärvårdscentrum
REGION STOCKHOLM
Stockholm
Undersköterska till Ferlin, inriktning demenssjukvård
Forenede Care AB
Uppsala
Forenede Koncernen
Forenede Care ingår i Forenede Koncernen som är ett danskt familjeföretag med verksamhet inom facility service och omsorg. Forenede grundades av Peer C. Krogh och har efter 60 år utvecklats till ett av Nordens största tjänsteföretag med ca 11 500 medarbetare.
Undersköterska dag till Ferlin i Uppsala
Ferlin är ett vård- och omsorgsboende uppdelat på två avdelningar för demensdiagnoser, en avdelning för omvårdnadsbehov samt en avdelning med inriktning socialpsykiatri. Här bor 70 äldre och funktionshindrade vårdtagare. Ferlin är beläget i Nyby i nära anslutning till Heidenstamstorg.
Forenede Care värnar om att ge vård, omsorg och service av hög kvalité. Vi erbjuder interna och externa utbildningar, friskvård på arbetsplatsen samt engagerade medarbetare som alla arbetar efter våra värdeord: Ansvar – Engagemang – Omtanke. Verksamheten kännetecknas av att vi fokuserar på de boendes välbefinnande och trivsel. Värdighet och respekt för individen är självklarheter hos oss.
Vi eftersträvar en god arbetsmiljö där delaktighet och inflytande för våra medarbetare är en självklarhet. Tillsammans skapar vi en verksamhet där man trivs och känner sig stolt över den vård- och omsorg som vi tillhandahåller. Vår målsättning är att rekrytera de bästa medarbetarna och ge möjlighet till utveckling och inspiration i arbetet.
Kvalifikationer
Omvårdnadsprogrammet eller motsvarande är ett krav. Tidigare erfarenhet av äldrevård/demensvård är meriterande, liksom Silviasysterutbildning alternativt specialistutbildning ex Multisjuka äldre. Vi söker dig som tycker om att arbeta med äldre människor, är lyhörd för andras behov, har ett gott bemötande och bra samarbetsförmåga. Som person har du lätt för att anpassa dig till nya situationer, är flexibel, självständig och ser positivt på nya utmaningar. Andra värdefulla egenskaper är ansvarskänsla, engagemang och noggrannhet. Du måste behärska det svenska språket i tal och skrift. Vi lägger stor vikt på personlig lämplighet.
ArbetsuppgifterSedvanliga undersköterskeuppgifter för vård- och omsorgsboende.
Arbetstid/VaraktighetTillsvidareanställning på dagen. Provanställning 6 månader tillämpas. Tjänstgöringsgrad 82% enligt fast schema, dag och kväll. Helgtjänstgöring enligt schema.
TillträdeEnligt överenskommelse.
LönMånadslön, enligt överenskommelse. Kollektivavtal finns.
KontaktpersonLena Gustavsson, verksamhetschef, Tel: 0739-015 636.
AnsökanVälkommen med din skriftliga ansökan innehållande personligt brev och CV.
Sista ansökningsdagSista ansökningsdag 240515. Intervjuer kommer att hållas löpande under ansökningstiden.
Välkommen med din ansökan!
...kortButiksmedarbetare med erfarenhet från dagligvaruhandeln
MRC Bemanning AB
Lund
Om oss:
MRC är ett väletablerat bemanningsföretag inom livsmedelsbranschen och har varit verksamt sedan januari 2000 med bas i Stockholm. Vi är en pålitlig partner inom dagligvaruhandeln och kännetecknas av vår snabbhet, noggrannhet och flexibilitet. Som auktoriserade genom Almega och följande av Handels kollektivavtal strävar vi efter att vara det mest attraktiva bemanningsföretaget på marknaden.
Tjänstebeskrivning:
Vi söker nu en engagerad person med tidigare erfarenhet från dagligvaruhandeln för en roll som butiksmedarbetare till en av våra ICA-butiker. Som butiksmedarbetare kommer du att vara aktiv på golvet och i förbutiken. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att vara kolonialplock där snabbhet och effektivitet är avgörande.
Ansvarsområden:
- Utföra kolonialplock med snabbhet och precision för att säkerställa välfyllda och prydliga hyllor.
- Hantera tunga lyft och arbeta effektivt för att möta butikens behov.
- Hjälpa till med andra uppgifter inom butiksverksamheten vid behov.
Personliga egenskaper:
- Engagerad och pålitlig medarbetare som trivs med att arbeta i en fysiskt krävande miljö.
- Snabbhet och precision i arbetsutförande samt förmåga att hantera krävande arbetsuppgifter under tryck.
- Flexibel och beredd att hoppa in där behov uppstår inom butiksverksamheten.
- God kommunikationsförmåga och serviceinriktad attityd gentemot kunder och kollegor.
Kvalifikationer:
- Tidigare erfarenhet från dagligvaruhandeln är ett starkt plus.
- God fysisk kondition och förmåga att hantera tunga lyft.
- Flexibilitet att arbeta under butikens alla öppettider.
- Teamplayer med förmåga att arbeta självständigt när det behövs.
Anställningsvillkor:
- Tjänsten är på heltid.
- Arbete sker under butikens alla öppettider.
- Lön enligt avtal.
- Start så snart som möjligt.
- Urval sker löpande.
Så ansöker du: Skicka din ansökan via länken nedan. Vid frågor, kontakta ansvarig rekryterare: gunilla@mrcbemanning.se.
...kortExciting vacant permanent ENT position in a wonderful environment
Kletor Sverige AB
Malmö
Om jobbet
Switch to island time on the pearl in the middle of the Baltic Sea! Enjoy fresh sea air and the small scale of the archipelago in a safe environment. Go from island to island. Stop when you see an enticing sign on the side of the road – it could lead you to a small farm bakery, craft stall, art exhibition or farm.
Does that sound enticing? The hospital on the island is looking for an ENT specialist. Is this you?
The hospital in question is situated on an Island between Finland and Sweden. Although the island is Finnish, the language spoken is Swedish. It has approximately 30.000 inhabitants (and growing) but due to the geographical location – they need to have a fully equipped emergency hospital that covers everything from obstetrics/gynecology, surgery, ENT, ophthalmology, Internal medicine with all its subspecialities, orthopedics, etc.
For the ENT department a skilled doctor is needed. We are looking for a specialist within the discipline who is self-sufficient within a broad spectrum of examinations and interventions (also children). The working conditions are very good, both in terms of working hours, colleagues, salary, and other important benefits.
The hospital offers:
- A stimulating and friendly working environment in a modern, although smaller setting
- Modern equipment
- Good cooperation with the department regarding further education, courses and congresses
- Attractive conditions and regulated working hours that will provide time for family and hobbies
If you are moving with your family, schools are among the best in the Nordic countries and unemployment is low. We have recently recruited another doctor from Europe to this hospital, and he and his family are thriving after their relocation.
If you find this interesting, we would be more than happy to have an unconditional discussion and tell you about the process and what to expect. Your contact with us is of course unconditional and confidential.
Welcome!
Please notice that we are only allowed to recruit doctors that holds a licence to practice from a country within the EU.
Marinela Milakovic
Recruiter
Mobile: +46 (0)73-203 47 87
marinela@dignusmedical.se
Sevgi Iljazi
Researcher
Mobile: +46 (0)73-203 47 90
sevgi@dignusmedical.se
...kortUtredare till Administrativa enheten på Grundskoleförvaltningen
Borås kommun
Borås
Du vill göra skillnad och vara med när vi formar framtiden. Hos oss får du förtroende, utvecklingsmöjligheter och kunniga kollegor. Vi arbetar tillsammans och är övertygade om att alla människor vill och kan lära.
Administrativa enheten ansvarar för handläggning och utredning av ett brett spektra av Grundskoleförvaltningens skolrelaterade ärenden samt administration för Grundskolenämnden. Enheten har sex medarbetare och arbetsplatsen ligger på Olovsholmsgatan 32 i Borås. Totalt finns det ca 60 medarbetare i den centrala förvaltningen som utöver Administrativa enheten också har enheter för HR, Ekonomi, Kvalitet och utveckling, Elevhälsa och Kost, lokalvård och vaktmästeri.
Vi söker nu en ny medarbetare som i huvudsak skall arbeta med skolplacering och registratorsuppgifter.
Utredare till Administrativa enheten på GrundskoleförvaltningenArbetsuppgifter
Du skall i huvudsak arbeta med skolplacering i vårt digitala system Mitt Skolval samt IST Administration och registratoruppgifter i det digitala systemet Ciceron. Du kommer att löpande utreda och handlägga nämndärenden och övriga skolrelaterade ärenden av skiftande innehåll. Enheten ansvarar också för att utveckla och tillhandahålla statistik och data som behövs för de övriga centrala enheterna och för alla skolenheter. Vidare ansvarar enheten för sökande av olika statsbidrag, frågor om mänskliga rättigheter, miljö och nationella minoriteter. Alla medarbetare har sina olika huvudansvarsområden men hjälps åt vid behov och arbetstoppar.
Övrig information
Läs mer om Borås Stad som arbetsgivare
Har du skyddade personuppgifter, referenser eller liknande information som du själv bedömer som skyddsvärd rekommenderar vi dig att kontakta rekryterande chef.
Kvalifikationer
- Du har en relevant högskole- eller universitetsexamen, till exempel offentlig förvaltning.
- Du bör ha minst fem års arbetslivserfarenhet efter examen.
- Du har erfarenhet av självständigt utredningsarbete och vana att sammanställa, analysera, värdera och redovisa data med hjälp av IT-stöd.
- Du har erfarenhet av dokumenthantering, diarieföring och god kännedom om gällande lagstiftning på området.
- Erfarenhet av att arbeta i central offentlig förvaltning är meriterande.
- Du har förmågan att entusiasmera Borås Stads skolors rektorer och skoladministratörer i vårt gemensamma utvecklingsarbete och du förmår att pedagogiskt leda detta arbete i såväl mindre arbetsgrupper som i större föredragningssammanhang.
- Du har god förmåga att hantera besvärliga samtal och möten.
- Du står helhjärtat bakom skolans värdegrund och du är beredd att kämpa för denna med stort engagemang.
Ansökan
Din ansökan med bifogade dokument skickar du via vår ansökningsfunktion som du når via "Sök tjänst" nedan.
...kortSustainability Engineer to leading Thermo Fisher Scientific
Academic Work Sweden AB
Uppsala
2nd line support till ledande företag inom infrastruktur!
Academic Work Sweden AB
Kristianstad
Accounting Officer till Eiffage Infra-Nordic i Göteborg
Academic Work Sweden AB
Göteborg
Studerande Customer Support till välkänd ljudboksplattform!
Academic Work Sweden AB
Stockholm
Masterdata Super User till dagligvarubolag!
Academic Work Sweden AB
Stockholm
Customer Experience Support to our clients Finnish department!
Academic Work Sweden AB
Stockholm
Arbetshandledare Daglig verksamhet
Knivsta kommun
Knivsta
Jobb annonser i hela sverige.